Ga naar inhoud

Mercedes-AMG GT


Phil

Aanbevolen berichten

2 hours ago, William Blake said:

maar zoveel specialer wel

Gewoon omdat het "iets anders" is.

Een auto met een motor gans achteraan blijft specialer dan een AMG GT, hoeveel er ook van moge gemaakt zijn ondertussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, ir_fuel zei:

Gewoon omdat het "iets anders" is.

Een auto met een motor gans achteraan blijft specialer dan een AMG GT, hoeveel er ook van moge gemaakt zijn ondertussen.

Porsche snob :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Op 4/10/2019 om 13:17, ir_fuel zei:

Gewoon omdat het "iets anders" is.

Een auto met een motor gans achteraan blijft specialer dan een AMG GT, hoeveel er ook van moge gemaakt zijn ondertussen.

Geen idee wat er zoveel specialer is aan iets waar de motor achter de achteras zit tov een middenmotor

Beide zijn plezant en hebben hun eigen karakter

ik vergelijk 70000km Porsche tov 60000km AMG GT en beide met dezelfde ervaring van zowel roadtrips,circuit,stad en ook dagelijks verkeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Geen BS voor mij
360k is me teveel
Ik rij met mijn auto’s en met zo een kapitaal rij je niet meer gerust rond
Ik ging er toch niet aangeraken als de baas van vereenooghe al geen zekerheid heeft


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Brunault zei:

Geen BS voor mij
360k is me teveel
Ik rij met mijn auto’s en met zo een kapitaal rij je niet meer gerust rond
Ik ging er toch niet aangeraken als de baas van vereenooghe al geen zekerheid heeft


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ze zijn verdeeld normaal... :) 

Prijs is zeer duur inderdaad.

Denk met wat opties, speciale lak al snel richting 400k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus, wat een fucking lelijke bak is dat. Keer op keer komt Mercedes met zoiets lelijk. Ik hou van decadent en over the top en foute dingen maar ik vind dit qua kleuren, qua look, die spoiler er zo fout en lelijk uit zien. Dat komt zo beschamend over die spoiler. Je zou er maar in moeten stappen. Oke knap, je hebt veel geld en kunt er mee rijden maar alsjeblieft, dat is lelijk. Dat past niet bij het design van deze wagen, ook al heeft het nut en zijn effect.

Mercedes maakt heel mooie dingen maar dit is echt matig. 1000 keer liever een AMG GT cabrio en een ... en een ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel mij soms te oud en niet mee met dit design. Hebben andere dat ook @gTa? Alsof ik nog leef in de jaren 90 en early 2000 en dat dat het is. Net alsof ik commentaar heb op mijn vader omdat hij graag voornamelijk naar muziek luistert van de jaren 60-70. 

Lamborghini maakte heel mooie dingen maar ook vanaf de Huracan is dat heel body-kit-achtig geworden. Daar steekt Ferrari nu ver boven naar mijn mening. Porsche is ook heel goed bezig en heel klassiek en innovatief, vind ik. Mercedes is heel overkill, johnnie, money influenced geworden en volgt de Aziatische en Arabische markten. Money talks, maar je eigen stijl moet je niet verliezen.  

De achterkant van die Huracan, allesbehalve mooi. Precies onafgewerkt.

image.png.3f7aa7ca9bd917e014b7926af1f97fd1.png

$_20.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar zit het geld denk je ?
Niet meer in europa


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Brunault said:

En waar zit het geld denk je ?
Niet meer in europa

Als ik soms zie waar bepaalde van die auto's belanden en gehandeld wordt, dan zit er ook wat fout geld tussen. Als het daar voor gemaakt wordt, succes dan, dan moet je als bedrijf maar je geld pakken en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem eens de configurator van ferrari en steek eens een roma in een niet grijze kleur en kijk dan eens naar de grille
Dat is pas lelijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Timo zei:

Ik voel mij soms te oud en niet mee met dit design. Hebben andere dat ook @gTa? Alsof ik nog leef in de jaren 90 en early 2000 en dat dat het is. Net alsof ik commentaar heb op mijn vader omdat hij graag voornamelijk naar muziek luistert van de jaren 60-70. 

Lamborghini maakte heel mooie dingen maar ook vanaf de Huracan is dat heel body-kit-achtig geworden. Daar steekt Ferrari nu ver boven naar mijn mening. Porsche is ook heel goed bezig en heel klassiek en innovatief, vind ik. Mercedes is heel overkill, johnnie, money influenced geworden en volgt de Aziatische en Arabische markten. Money talks, maar je eigen stijl moet je niet verliezen.  

De achterkant van die Huracan, allesbehalve mooi. Precies onafgewerkt.

 

 

gt2rs is anders ook wel serieus wat knip, plak en verfwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Timo said:

Ik voel mij soms te oud en niet mee met dit design. Hebben andere dat ook @gTa? Alsof ik nog leef in de jaren 90 en early 2000 en dat dat het is. Net alsof ik commentaar heb op mijn vader omdat hij graag voornamelijk naar muziek luistert van de jaren 60-70. 

Lamborghini maakte heel mooie dingen maar ook vanaf de Huracan is dat heel body-kit-achtig geworden. Daar steekt Ferrari nu ver boven naar mijn mening. Porsche is ook heel goed bezig en heel klassiek en innovatief, vind ik. Mercedes is heel overkill, johnnie, money influenced geworden en volgt de Aziatische en Arabische markten. Money talks, maar je eigen stijl moet je niet verliezen.  

De achterkant van die Huracan, allesbehalve mooi. Precies onafgewerkt.

image.png.3f7aa7ca9bd917e014b7926af1f97fd1.png

$_20.jpg

Niks mis met een standaard Aventador IMO:

 

lamborghini-aventador-2_0.jpg?itok=NDto4

 

De Huracan is toch ook ok? Het blijft een Lamborghini he. Heb je de Countach al eens bekeken en vergeleken met een Ferrari van dezelfde periode?

 

2015-lamborghini-huracan-rear-three-quar

 

 

Ik vind trouwens dat Mercedes beter bezig is dan pakweg 7 jaar geleden, op design vlak.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Timo zei:

Net alsof ik commentaar heb op mijn vader omdat hij graag voornamelijk naar muziek luistert van de jaren 60-70. 

Dat is dan ook gewoon van't beste.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid