Ga naar inhoud

2015 Mazda MX5/Miata


Kakker Scheef

Aanbevolen berichten

Dit is het niet geworden:

 

s7-future-mazda-mx-5-facon-kodo-et-shina

 

Dit ook niet:

Mazda-MX-2071010345566891600x1060.jpg

 

Maar dit wel:

 

8-57713482.jpg

 

De presentatie die net plaatsgevonden heeft kan je hier bekijken:

 

 

Ondanks het feit dat hij er wat massiever uitziet zou hij toch onder de 4 meter blijven en net iets meer dan 1,7 meter breed zijn. Instappen zal misschien iets makkelijker gaan maar de hoogte van 1,22 meter zorgt er voor dat het nog altijd 1 van de weinige auto's zal blijven die Lotuzzz zonder de hulp van een trapladdertje van onder tot boven kan wassen met de spons. De motoren (al heb ik enkel maar van 1 motor gehoord) zullen niet drukgevoed zijn, al had ik dit persoonlijk wel verwacht, maar wel voorzien van directe inspuiting. Ophanging vooraan is dubbele wishbone en achteraan multilink dus men zal geen revolutie qua weggedrag moeten verwachten denk ik.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

luw9spalc5tw0trshwfu.jpg

 

C'mon, Mazda. Some of us both have to have license plates and don't really want to remind people of cartoon rabbits. Don't they ever try a white plate on these things before they finalize them?

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Instappen zal misschien iets makkelijker gaan maar de hoogte van 1,22 meter zorgt er voor dat het nog altijd 1 van de weinige auto's zal blijven die Lotuzzz zonder de hulp van een trapladdertje van onder tot boven kan wassen met de spons.

:lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

luw9spalc5tw0trshwfu.jpg

 

C'mon, Mazda. Some of us both have to have license plates and don't really want to remind people of cartoon rabbits. Don't they ever try a white plate on these things before they finalize them?

 

:D

Hee hee ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat hij er wat massiever uitziet zou hij toch onder de 4 meter blijven en net iets meer dan 1,7 meter breed zijn. Instappen zal misschien iets makkelijker gaan maar de hoogte van 1,22 meter zorgt er voor dat het nog altijd 1 van de weinige auto's zal blijven die Lotuzzz zonder de hulp van een trapladdertje van onder tot boven kan wassen met de spons. De motoren (al heb ik enkel maar van 1 motor gehoord) zullen niet drukgevoed zijn, al had ik dit persoonlijk wel verwacht, maar wel voorzien van directe inspuiting. Ophanging vooraan is dubbele wishbone en achteraan multilink dus men zal geen revolutie qua weggedrag moeten verwachten denk ik.

Auto's wassen met een spons doe ik sowieso niet!

En als je een turbomotor verwachtte heb je het gamma van Mazda de laatste jaren niet goed gevolgd.

Wel een leuke openingspost voor de rest. Auto is ook best tof!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag me wel af waarom ze tegenwoordig weer ronde achterlichten willen. viel me op bij de discosport en nu hier ook. overal scherpe lijnen en dan zo 2 bollen.

maar het is een knap keteltje, dat volgens mij van zijn kappersimago af wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig en ik ben blij dat ze aan het concept niks veranderd hebben. Hij is zelfs lichter en blijft RWD met atmosferische benzinemotoren. Super.

Sper zal ook wel weer beschikbaar blijven op de 2.0l veronderstel ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mazda-mx-5-2015-nd-005.jpg

 

Achterkant ziet er maar weird uit, neus is wel geslaagd. Maar ben eens benieuwd om ene in 't echt te zien.

Harris zegt trouwens dat we een MR2 moeten kopen in plaats van oude MX5'en :)

https://mobile.twitter.com/harrismonkey/status/507469035567845376

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het design klopt buiten de lampen. De koplampen zijn op zich goed maar te klein, op de achterkant hadden beter 2 ronden gestaan.

Bwa, niet echt te klein, geeft een hint naar de NA met z'n klaplampjes vind ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid