Ga naar inhoud

2015 Mazda MX5/Miata


Kakker Scheef

Aanbevolen berichten

Voor de langegolf. Japanners luisteren graag nog eens naar de oorlogsverslaggeving op de radio in hun thuisland van de rijstende zon!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de kont op zich te smal in verhouding naar de achterste wielkasten. Die lijken daar zo nog een stuk uit te steken.
Kont zou wat dikker mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dat nu ook niet, maar eerder "wanneer komt de facelift?". Ziet er toch beter uit dan een BMW 1 waar al het gepeupel staat rond te springen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige dat me wat tegenzit zijn de koplampen. Die lichtblokken mochten groter zijn in mijn ogen. Nu is het precies een en al neus. Maar toch zeker een mooie kist hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Ja ja JA! 

 

Mazda snapt het. Kleiner, lichter, nimble, speels, standaard LSD.. 

"Do you really need a LSD with only 130bhp?" Ik ben misschien ietwat bevooroordeeld maar kan daar enkel volmondig JA op zeggen. 

MX-5 is een rijdersauto, en een rijdersauto heeft per definitie een sperdiff nodig. Al is het maar om als het nat ligt je extra te amuseren. 

 

Looks moet ik nog wat aan wennen. Staat ook (zoals altijd) te hoog op zijn poten. Achterkant doet me wat aan een Z8 denken met een extra rondje bij. Vreemde vergelijking, I know :D 

Voorkant moet ik nog wat aan wennen. Oogt alleszins minder rond en vrouwelijk dan de NC. Al was een NC met de juiste subtiele mods (verlaging als belangrijkste) zeker niet lelijk..

 

Benieuwd! 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de looks ook erg goed meevallen, eerst vond ik hem wat agressief op foto, maar als je ziet hoe klein hij is komt dat veel minder fel over dan je verwacht, hij blijft wat schattig. Wat imo bij een mx5 hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid