Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Achter de schermen

Geplaatst:
24 minuten geleden, dragonfly zei:

Ja serieuse crash van Earl Bamber en veel pech voor WRT dit weekend.

Geplaatst:
On 3/5/2024 at 11:02 AM, Joske said:

Ze reden nog rond met de bandenmaat uit het originele reglement (310mm breed rondom)

Heeft niks met het reglement te maken. Ze hebben zelf die keuze gemaakt omdat ze zonder spoiler reden.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Morgen richting Le Mans. MILJAAR wat heb ik de dagen afgeteld !!

Hopelijk kan ik vnv nog iets meepikken van de hyperpole, want ik vond de resultaten van de qualif gisteren toch verrassend, zowel in hypercar als in GT.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

In de laatste minuten van de nachttraining is er nog een zware crash geweest van de Jota 963...

Die mannen gaan deze nacht serieus mogen doorgewerkt hebben om de wagen terug te kunnen oplappen.

Hopelijk toch op tijd klaar...

Geplaatst:
2 uren geleden, Vanni zei:

In de laatste minuten van de nachttraining is er nog een zware crash geweest van de Jota 963...

Die mannen gaan deze nacht serieus mogen doorgewerkt hebben om de wagen terug te kunnen oplappen.

Echt... Ik wou eigenlijk toch gaan slapen want behalve den Toyota #8 die nog efkes vol doorging, gebeurde er niet zoveel meer.

En dan BAM, los in de muur terwijl ze toch op 4e plek zaten. Ze zullen serieus mogen travakken om die klaar te krijgen voor de hyperpole. 

Geplaatst:
4 uren geleden, Vanni zei:

Nieuw chassis nodig las ik deze middag! 

Geplaatst:

@Maxime S @gTa

(blauwe punt) RTLM Paddock tussen karting en brug over circuit naar Porsche experience. Mocht er controle zijn bij ingang paddock aangeven dat jullie bij Haegeli by T2 Racing moeten zijn.

Screenshot_20240613_145719_Maps.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog een klein halfuurtje en dan begint het

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Blijkbaar precies toch niet uitgezonden via Youtube. Of toch niet officieel. Dus maar op Eurosport aan het kijken.

Geplaatst:

18 euro op de Le Mans app om alles te volgen... dag is 0.0125 euro/min.

Geplaatst:

Autominded steunen met een jaarlijkse subscriptie: 12 euro ofte 0.0000228 euro/min  

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
  • Whut?! 1
Geplaatst:

En mijn punt was : hoe kan je een titel zetten van “watch for free” en dan een artikel schrijven met slechts 2 opties, waarvan je zegt dat ze beiden betalend zijn?

Geplaatst:

Top editie!

Jammer dat de #6 Porsche niet op podium is geraakt wel. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 13/6/2024 om 15:01, abtler zei:

@Maxime S @gTa

(blauwe punt) RTLM Paddock tussen karting en brug over circuit naar Porsche experience. Mocht er controle zijn bij ingang paddock aangeven dat jullie bij Haegeli by T2 Racing moeten zijn.

Screenshot_20240613_145719_Maps.jpg

Zo jammer dat ik het nu pas lees... Was graag eens gepasseerd, maar zie het helaas nu pas. 

Maar WAT een weekend alweer. Miljaar. 
Dit is gewoon het summum van de autosport. Niks kan tippen aan dit event. 
Genoten van de eerste tot de allerlaatste seconde. :inlove: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Maxime S zei:

Zo jammer dat ik het nu pas lees... Was graag eens gepasseerd, maar zie het helaas nu pas. 

Maar WAT een weekend alweer. Miljaar. 
Dit is gewoon het summum van de autosport. Niks kan tippen aan dit event. 
Genoten van de eerste tot de allerlaatste seconde. :inlove: 

dus ik neem aan dat je 24u (of langer eigenlijk) bent wakker gebleven?

Geplaatst:

Mooi dat Ferrari weer wint in Le Mans. Toyota als winnaar in Le Mans, heeft toch niet echt dezelfde impact. 

Geplaatst:
34 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

dus ik neem aan dat je 24u (of langer eigenlijk) bent wakker gebleven?

Dat niet.

Samen met @gTa @Porker @Lefty wakker geweest tot rond 4u. Maar toen bleek dat de safety car nog minstens anderhalf uur zou rijden, zijn we naar ons bed gegaan. Om 9u zat ik alweer te volgen  

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

ik zou ook wel eens willen gaan. hoeveel kost het eigenlijk? heb je in een tentje of je auto geslapen?

Ik zag iets van 150 euro voor een ticket maar weet niet of het voor het hele weekend was incl parking.

Geplaatst:
55 minutes ago, Liquid Li0n said:

ik zou ook wel eens willen gaan. hoeveel kost het eigenlijk? heb je in een tentje of je auto geslapen?

Ik zag iets van 150 euro voor een ticket maar weet niet of het voor het hele weekend was incl parking.

Beslis dat maar ruim op voorhand, want het hele spel was maanden geleden al sold out voor het race-weekend.

Geplaatst:
2 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Geen nood. Want wist je dat je voor slechts 12 euro een gans jaar kan genieten van nieuws en chat over auto sport, en dit niet enkel over Le Mans, door gewoon subscriber te worden van Autominded.be?

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid