Ga naar inhoud

WEC nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Oops, niet gezien dat deze hier al stond! Had hem net gepost in het “Knappe auto gerelateerde filmpjes”-topic.

Echt de moeite deze docu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

“Kevin has 2 modes: on or off” [emoji1] Met zijn zotte actie over het gras op Döttinger Höhe

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/3/2020 om 20:27, Bouncing Bullet zei:

Hoe is dees nog niet gepost? 

 

 

@Lefty, @Porker, @ir_fuel, @Beau, @Avantus  @dragonfly @Asserti

@Jokke_vlo met een feature voor Scott fietjes

@ f****** all

lol @ tags eindigend met "f* all" :lol: 

Heerlijke docu. Vooral tof dat het een verhaal is dat niet continu opbouwt richting een "inevitable win", maar loss in success (as opposed to success in losing) toont.

[rant] Eén opmerking, wel: hoe durven ze 't als constructeur die zo'n film bestelt/maakt, verdorie aan om de sound van toerentallen te editen over beelden die daar absoluut niet mee overeen stemmen?! Ik snap dat 't geluid van een take vaak niet mooi genoeg is om ook effectief de final cut te halen en dat er properder sound over gelegd moet worden ... maar maak dan dat het wel somewhat overeenstemt met hoe de auto daar gereden wordt. [/rant]

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, gTa zei:

lol @ tags eindigend met "f* all" :lol: 

Heerlijke docu. Vooral tof dat het een verhaal is dat niet continu opbouwt richting een "inevitable win", maar loss in success (as opposed to success in losing) toont.

[rant] Eén opmerking, wel: hoe durven ze 't als constructeur die zo'n film bestelt/maakt, verdorie aan om de sound van toerentallen te editen over beelden die daar absoluut niet mee overeen stemmen?! Ik snap dat 't geluid van een take vaak niet mooi genoeg is om ook effectief de final cut te halen en dat er properder sound over gelegd moet worden ... maar maak dan dat het wel somewhat overeenstemt met hoe de auto daar gereden wordt. [/rant]

Dan zeker geen reclame van Porsche bekijken. De nieuwe turbo, geen sound. De 911 s getuned... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Bouncing Bullet zei:

Dan zeker geen reclame van Porsche bekijken. De nieuwe turbo, geen sound. De 911 s getuned... 

Mjah maar reclame is één ding. Zo'n film als bovenstaande richt zich toch op een ander publiek, denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol @ tags eindigend met "f* all" :lol: 
Heerlijke docu. Vooral tof dat het een verhaal is dat niet continu opbouwt richting een "inevitable win", maar loss in success (as opposed to success in losing) toont.
[rant] Eén opmerking, wel: hoe durven ze 't als constructeur die zo'n film bestelt/maakt, verdorie aan om de sound van toerentallen te editen over beelden die daar absoluut niet mee overeen stemmen?! Ik snap dat 't geluid van een take vaak niet mooi genoeg is om ook effectief de final cut te halen en dat er properder sound over gelegd moet worden ... maar maak dan dat het wel somewhat overeenstemt met hoe de auto daar gereden wordt. [/rant]

lol @ tags eindigend met "f* all" :lol: 
Heerlijke docu. Vooral tof dat het een verhaal is dat niet continu opbouwt richting een "inevitable win", maar loss in success (as opposed to success in losing) toont.
[rant] Eén opmerking, wel: hoe durven ze 't als constructeur die zo'n film bestelt/maakt, verdorie aan om de sound van toerentallen te editen over beelden die daar absoluut niet mee overeen stemmen?! Ik snap dat 't geluid van een take vaak niet mooi genoeg is om ook effectief de final cut te halen en dat er properder sound over gelegd moet worden ... maar maak dan dat het wel somewhat overeenstemt met hoe de auto daar gereden wordt. [/rant]


Had ik ook opgemerkt. Op een bepaald moment gooien ze de sound van een 991 GT3 (RS) over de beelden heen. Totaal verkeerd want je mist het typische krijsende geluid van de ‘straight cut gears’ van zo’n GT3 R of RSR.
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Is me ook opgevallen.

Gisteren naar die docureportage gekeken van de Le Mans 2018 en daar was er ook voortdurend 'sound-pimping' (of hoe heet dat echt?).
Constant extra geluidjes toevoegen om te onderstrepen wat je ziet ne wat verteld wordt.

Zit best wel goed in elkaar, al wordt alles wat heroïsch verteld.
Maar wel heel veel beelden, heel veel inkijk vanuit verschillende perspectieven. Vond ik best wel aardig.

Maar wel altijd en overal die extra geluiden aan toegevoegd.
Bvb: er staat iemand eten te maken langs het parcours en je hoort het geluid van sudderend eten. DAT HOOR JE NIET LANGS HET PARCOURS IN LE MANS 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 5 maanden later...

was inderdaad leuke race! 

Battle in LMP2 was heftig bij momenten! 

ik miste wel een beetje de gigantische snelheden van een LMP1. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

LMP2 is altijd de meest competitieve klasse geweest, alleen werd daar vroeger veel minder aandacht aan besteed.

Bij gebrek aan LMH's echter ... :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

V8 Hybrid... nooit gedacht dat BMW daar mee zou afkomen. Best wel nice ! 

Jammer dat ze met de voorlichten niet iets meer typisch BMW gedaan hebben, maar voor de rest ziet het er wel knap uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Maxime S zei:

V8 Hybrid... nooit gedacht dat BMW daar mee zou afkomen. Best wel nice ! 

Jammer dat ze met de voorlichten niet iets meer typisch BMW gedaan hebben, maar voor de rest ziet het er wel knap uit!

Lijkt toch op deze

image.png.c06795150f5721804b0601c58fe2a9f8.png

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid