Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Op 20-2-2017 om 20:54 zei Soul:

Individual Silver Lake Blue BMW M5
wink.gif


 

Lekker kleurtje. M3 ziet er ook goed uit in deze kleur:

attachment.php?attachmentid=1310330&d=14

attachment.php?attachmentid=1310332&d=14

attachment.php?attachmentid=1319387&stc=

 

attachment.php?attachmentid=1409426&stc=

attachment.php?attachmentid=1409430&stc=

attachment.php?attachmentid=1409440&stc=

aangepast door X5.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een week i8 gereden, iedereen wou er inzitten, naar kijken, bleef staren. Zelfde zoveel complimenten gehad, zelden zoveel aandacht gehad. Wij hebben 12 mensen afgelopen jaar een week met de i8 laten rijden, 3 ervan hebben daardoor gekocht. Verwar je eigen voorkeur niet met de enige echte waarheid. [emoji6]

Ik verwachtte weerwoord van jou nog voor ik toen de post plaatste. :-)

I don't (dat laatste). En logisch dat "iedereen" er in wil zitten. Zo'n futuristisch ding, niet verwonderlijk.

Verwar het feit dat mensen curieus zijn naar iets, of enthousiast over iets dat ze niet kunnen/willen/zullen kopen (for starters omdat het voor 99.9% van de mensen onbereikbaar is, secondo omdat dikke Miesèl van tsitl daarmee rijdt dus het moet wel gaaf zijn, tertio omdat het ding idd bijzonder opvalt door z'n ultra futuristische looks) met het feit dat dat iets mooi is of een commercieel succes.

Maar de non-buyer (= ik, oa) heeft geen recht van spreken. De buyer wel. En hoeveel zijn dat er? En hoeveel minder zouden er dat nog een keer zijn mochten er geen fiscale stimuli zijn? Hoeveel heb je er nog verkocht, in 2016? En hoeveel denk je er te verkopen in 2017?

Als de i8 ooit een "classic" wordt, zal het zijn owv z'n curiosum-gehalte, z'n zeldzaamheid. Alvast niet voor z'n dazzling looks, zo schat ik in.

Je moet eens herlezen wat de verzamelde designers schreven over dat ding in de jaarlijkse design awards in ams. En daarin zijn ze nog lief in hun woorden. Veel beter dan "vooruitstrevend", "gedurfd" en "speciaal" viel er niet te lezen.

Ik zeg niet dat de auto géén verdiensten heeft. Ik begrijp zeer goed waarom bmw 'm bracht en waarom op die manier. Alleen... is het intussen geen publiek geheim dat ze ingezien hebben dat de vlieger niet is opgegaan? Dat heb je hier toch zelf ook al komen zeggen?

Waarom staat dat in geen enkele liefhebbersgarage op een special weekend driver spot? Waarom staat dat bij collectioneurs van automobiele kunst niet in de collectie, naast recente dingen die wél prachtig zijn (8C bv)? Waarom zié je dat ding bijna nergens nog? Niet meer in Knokke, niet meer op cars & coffee, niet meer op de parkeerplaatsen van law firms, zelfs bmw laat hem al niet meer opdraven in commercials... Waarom? Het nieuwe is er af, wat overblijft overtuigt onvoldoende?

Tuurlijk, officieel kunnen we ons achter "maar het is nooit als verkoopstopper bedoeld" en "maar ik zie er nog wel eens eentje hoor, soms twee, per week" (je kan er idd niet naast kijken) of "is bedoeld als image builder dus ware effect kunnen we pas over zoveel jaar kennen" enz blijven verstoppen.

Marty McFly zijn Delorean was ook vooruitstrevend en opvallend en futuristisch en "iedereen" (die er de kloten van kent, kuch) wil daar nu nog in zitten. So? Sunshades off, glasses on, brand speak deactivated, awe/dazzle swallowed: da's geen impressionante auto, noch qua beauté, noch qua rijden.

Ik ken maar 1 ex-eigenaar, nochtans iemand met enorme bmw-voorliefde. Is er niet lovend over, de liefde was gauw bekoeld. Ik hoop dat er meer zijn van het andere gedacht. :-)

Uiteraard maar mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GT, onmiddellijk. Maar die wagen gaat boven meerdere dingen dan een i8 hoor. [emoji3]
Dat is mijn punt echter niet. Gilles laat zich vangen aan zijn eigen voorkeuren op te dringen. HIJ vindt de wagen lelijk, dus is hij lelijk. Wat baarlijke onzin is.

Het is een flop (da's niet mijn voorkeur, integendeel) en ik zei dat het een misbaksel is, ja. Ik was vergeten dat je hier je mening niet meer mag melden zonder 'vind ik' toe te voegen.

De dag dat ik baarlijke onzin ga verkondigen, zeg ik mijn account hier op. Zal alvast niet voor 2050 zijn, en als je zen beetje redelijk bent weet je dat goed genoeg.

By all means: sell more i8! Jij wordt er beter van (kan me inbeelden dat de commissies daarop stevig zijn nu niemand dat nog nog wil, BMW wordt er beter van, dus ze kunnen met de proceeds meer andere leuke dingen doen voor een groter publiek, waar ik ook bij hoor). God's honest truth: ik wens fat mormel alle succes van de wereld toe.

Ain't gonna happen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Z8 en I8, BMW op zijn best [emoji3] 
 

Nog de '8 erbij en je hebt een trio (de enige met 8 als reeksnummer?) dat discutabel is. :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mods er is iets misgegaan denk ik. Waarom je niet gewoon zoals vroeger met BBCode kan werken blijft me een raadsel, was perfect gewoon...

Als je via tapatalk je post aanpast, zijn alle witlijnen weg en kan je geen witlijnen meer toevoegen, ook niet met html-tags. default_facepalm%20(1).gif

Edit: toet! {p} werkt wel! (met bekskes opv accolades uiteraard)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎2‎-‎2017 om 11:58 zei Tommie:

Ik heb een week i8 gereden, iedereen wou er inzitten, naar kijken, bleef staren. Zelfde zoveel complimenten gehad, zelden zoveel aandacht gehad. Wij hebben 12 mensen afgelopen jaar een week met de i8 laten rijden, 3 ervan hebben daardoor gekocht.

Verwar je eigen voorkeur niet met de enige echte waarheid. ;)

Maar nu verkoopt ie toch voor geen meter meer?

Die dingen verkopen het eerste jaar, met een beetje chance de eerste 2 jaar na lancering en daarna valt dat volledig op zijn gat.

En de I8-en die ik verkocht heb, zijn niet altijd naar de grootste autoliefhebbers gegaan. "t is fiscaal interessant en 't is een keer iets anders". Een beetje slimme marketing van BMW er bovenop en dan heb je er altijd die voor zo'n dingen smelten.

Maar zo gaat het wel altijd met 'speciallekes'. De M5 en M6 waren ook zo. De eerste twee jaar verkoop je ze relatief vlot, daarna ook gedaan. (Logisch als je de restwaardes bekijkt natuurlijk :D)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Het is nagenoeg onmogelyk om met max 2mb een foto rechtstreeks vanop myn gsm up te loaden, vandaar linkje naar Facebook Sneyers, voor myn nieuwste demo 330e in Champagner Quartz:

Ik heb een veel betere foto op men GSM staan, but you get the idea... Gedaan met Shadow Line, tyd voor Aluminium gesatineerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, VanCamel said:

Het is nagenoeg onmogelyk om met max 2mb een foto rechtstreeks vanop myn gsm up te loaden, vandaar linkje naar Facebook Sneyers, voor myn nieuwste demo 330e in Champagner Quartz:

Ik heb een veel betere foto op men GSM staan, but you get the idea... Gedaan met Shadow Line, tyd voor Aluminium gesatineerd

Knap!

Heb op 't punt gestaan om die kleur te nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19/02/2017 at 0:13 PM, BMWMB said:

Het fiscale voordeel was voor mij ook een groot pluspunt. Ik had toch graag zo'n i8 gehad als daily.
Helaas is z'n imago om zeep sinds die dikzak van the sky is the limit eentje heeft gekocht.

Kan je je voorstellen wat er met het imago van de manuele 991 GTS is gebeurd :P 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid