Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Leuk detail, dat interieurlijntje in exterieurkleur. :inlove: Minder zwaar dan de ganse interieurlijsten in koetswerkkleur. Zetelschelpen meegespoten op die blauwe: kan ik ook hard smaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met al diene wannabe-Individual (eigenlijk niks anders dan een uitgebreid standaard kleurenpalet maar dan tegen extra hoge meerprijs ... you gotta give it to the BMW marketing machine), doet 't deugd om zo heel af en toe nog eens Individual Manufaktur tegen te komen. Ook al is 't niet altijd knap.

 

$_57 (9).jpg

$_57 (8).jpg

$_57 (7).jpg

$_57 (6).jpg

$_57 (5).jpg

$_57 (4).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een M5 in Bristish Racing Grün, binnenin compleetleder Individual (= uitvoering zoals full leder bij de M5) amaro.

 

$_57 (22).jpg

$_57 (21).jpg

$_57 (20).jpg

$_57 (19).jpg

$_57 (18).jpg

$_57 (17).jpg

$_57 (16).jpg

$_57 (15).jpg

$_57 (14).jpg

$_57 (13).jpg

$_57 (12).jpg

$_57 (11).jpg

$_57 (10).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lak op staal, ik denk van Porsche? "grauschwarz"
Binnenin het gewone optionele compleetleder in rood.

Jammer van die afzichtelijke blauwe remzadels, dat past voor geen meter bij die kleurencombinatie.

$_57 (37).jpg

$_57 (36).jpg

$_57 (35).jpg

$_57 (34).jpg

$_57 (33).jpg

$_57 (32).jpg

$_57 (31).jpg

$_57 (30).jpg

$_57 (29).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei BMWMB:

Dat PMS moet ik eens irl zien om te beoordelen of het zijn zeer hoge meerprijs waard is.

Met een gewone zilverkleur ernaast zal dat IRL wel behoorlijk verschillen, maar ik vrees ook dat het op zichzelf misschien niet speciaal genoeg is voor de heftige meerprijs van 8k euro.

Plus: als je 'es wat schade moet laten herstellen, ben je de pineut. 't Is zo'n kleur die in één en dezelfde richting gespoten moet worden, zoniet zie je kleurverschillen. Als je dus een bumper of een deur wil laten resprayen, moeten ze eigenlijk de ganse flank gaan doen...

We grapten hier al eventjes over dat "van de productielijn halen" van BMW Individual gelakte auto's. Is dus niet zo voor de gewone Individual-lakken, maar wel voor dit Pure Metal Silver.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, wat als je een herstelling van de lak moet laten doen. Gewoon zilvergrijs is al moeilijk genoeg om perfect te herstellen zonder kleurverschil.
Neen, deze kleur zou ik dus niet nemen.
Mooi filmpje wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid