Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei cmon:

Barberarot op een F11

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227018246&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=23&pageNumber=6

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg

Kleur staat prachtig op een F11 vind ik. Maar wat een flaters voor de rest van de uitvoering. Shadowline raamomlijsting en alu dakrails, waarom? En dan dat interieur. :cry:

Inderdaad, rare samenstelling...

En dat barberarot is zo te zien toch meer aubergine dan rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier nog niet veel mooie kleuren zien passeren.

Zegt de peet die extra dik bijbetaalt voor gewoon zwart metallic, godbetert.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter zwart dan zo'n lelijke opzichtige kleuren.

Zwart is er voor de saaie pieten en pastoors. Deze Individual kleuren zijn er voor de mensen die iets individueels willen.

Iedereen content.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wit is voor diegene die nog stickers op de wagen moeten plakken, grijs is voor de leaserijders en zwart is, zoals hierboven staat, voor de triestige planten. :)

De helft van het Belgische wagenpark bestaat uit die drie kleuren, en precies net daarom wil het merendeel daarom ook zo een kleur ? Snap ik niet echt. :facepalm:

Bij het merendeel van die wagens, begin je als je binnen de 50 m ervan komt, spontaan te geeuwen.

Of is de reden van het kiezen voor een meeloperkeskleur (mooi woordje, meeloperkeskleur, al zeg ik het zelf :D) de verkoop van de wagen over enkele jaren ? Maar waarom koop je die wagen dan nu ? Om hem later verder te verkopen of om er nu mee te rijden ? En dan nog op een autoforum...

Nu nog de forumnaam veranderen in saaiminded en we zijn er helemaal ! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belangrijk verschil, idd.

Daytona: nope, niet m'n smaak.
Madeira, op een E36 M3: I might take it (all other things considered).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp zijn er 3 BMW Violet's: Techno, Daytona en Madeira.

Wat is af fabriek geleverd op welke modellen, en welke van de 3 is nu degene die Tuscani postte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daytona is een zeer sportieve, felle, vrij harde kleur. De paarstint erin is vrij rood, meer dan blauw. Is alleszins geleverd op de E36 M3, ook op de E34 M5 als ik me niet vergis.

Madeira is een tik donkerder en minder hard/fel, minder saturatie (zachter). Ik vind Madeira ook een soort waas hebben, die het geheel wat zachter maakt. De paarstint is minder rood, meer naar het blauwe. Zeker geleverd op de E36 en E34, ook non-M.

Technoviolet is het meest blauwe van de 3, zeer aanvaardbare kleur, 't minst "roze". Mensen met daltonisme zouden het zelfs bijna als donkerblauw kunnen nemen. Ook op E36, E34 geleverd, ook non-M.

Op welke auto's exact en wanneer: absoluut geen idee van buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt daar aan uit. (is van voor mijn tijd en paars heeft me nooit geïnteresseerd)

Het enige dat ik nog zou lusten is Technoviolet.

Maar dan zal Tusc z'n post idd wel Daytona zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan indertijd ook een technoviolet geweest. want als ik nu foto's bekijk op google zie ik zeer weinig verschil precies. 't was zeker geen madeira, want dat is idd blauwer

kar die op mijn netvlies blijft hangen was een E36M3 cabrio in techno (of daytona) violet met wit lederen sportzetels. in mijn ogen een heel knappe combo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid