Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Fire Orange M4

Modifications:

Akrapovic Exhaust
Akrapovic Down Pipes
KW Club Sport Suspension
Awron Gauge
ECU flash tune
Brembo 380mm BBK
BBS FI-R wheels
BMW Performance interior trim
BMW Performance steering wheel
BMW Performance seats
BMW Performance rear diffuser
BMW Performance side skirts
BMW Performance rear trunk lip
BMW Performance front lip
Gruppe M intake




Name:  jbook-m4-1.jpg Views: 22334 Size:  472.8 KB

Name:  jbook-m4-2.jpg Views: 21966 Size:  424.6 KB

Name:  jbook-m4-3.jpg Views: 21926 Size:  286.5 KB

Name:  jbook-m4-4.jpg Views: 21615 Size:  390.0 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-5.jpg Views: 21704 Size:  320.9 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-6.jpg Views: 23979 Size:  263.9 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-7.jpg Views: 21038 Size:  438.9 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-8.jpg Views: 21040 Size:  450.2 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-9.jpg Views: 20994 Size:  465.7 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-10.jpg Views: 20514 Size:  312.6 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-11.jpg Views: 20796 Size:  269.4 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-12.jpg Views: 20794 Size:  233.7 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-13.jpg Views: 20655 Size:  458.6 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-14.jpg Views: 20600 Size:  261.7 KB

Name:  jbook-fire-orange-m4-15.jpg Views: 20453 Size:  263.8 KB

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interlagos Blue M-Individual Interior Euro

Name:  ssabripo12.jpg Views: 25893 Size:  437.3 KB
Name:  ssabripo13.jpg Views: 21421 Size:  455.2 KB

Name:  ssabripo14.jpg Views: 21391 Size:  442.0 KB

Name:  ssabripo15.jpg Views: 23295 Size:  411.9 KB


the M-individual two tone interior... fox red/black novillo with contrast stitching:

Name:  ssabripo16.jpg Views: 23547 Size:  286.1 KB
Name:  ssabripo17.jpg Views: 21122 Size:  287.8 KB
Name:  ssabripo18.jpg Views: 23085 Size:  321.0 KB

Name:  ssabripo25.jpg Views: 20941 Size:  723.9 KB


5740148890_c5ccaa5265_b.jpg


5740148054_7fa81a7490_b.jpg

Tweekleurig stuurwiel roodzwart, tweekleurig roodzwart leder op de zetels, sommige zwarte stukken met stiksels in het rood,... Volgens mij een beetje veel van het goede. Zeker als je dat dan ziet terwijl je ook het Interlagos ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaak valt helaas niet te kopen.

Had dat ding geen fiscale ruggensteun as it did, ze hadden er daar er nauwelijks van verkocht. En 't is nu, mét fiscaal gunstregime in veel landen, ook een teleurstelling qua verkoop.

Ik vond dat ook allerminst waauw rijden of afgewerkt. Z'n geld op geen enkele manier waard, hoe je 't ook draait of keert.

Leuke designoefening, ja, maar ze hadden dat beter een concept gelaten, imo. Ik twijfel zelfs sterk of die i8 wel de verhoopte afstraling heeft op het merk als "pionier" (quod non!) in hybride/elektrische auto's... En het is evenmin een auto die nodig was (technisch, als ontwikkelingsplatform, of marketingtechnisch als pad-effenaar) om de gewone hybrids te kunnen maken/slijten. Qua feameconstructie wel een leerrijke oefening maar dat moest niet per se met die aandrijflijn of styling. Dat laatste lijkt me gewoon de grootste fout, ook bij de i3: ze zijn daar veel te hard mee gegaan in het argumentarium van een lsd high designer annex StarTrek fan. De i8 heeft wel wat technische verdiensten, vind ik, maar als totaalpakket: dikke, dikke buis.

Was de i8 waarlijk een bloedmooie auto geworden, dan had dat effectief een succes kunnen zijn, geloof ik. Nu is het gewoon een zeer opvallende auto, en zoals de centra van de wansmaak (Moskou, China,...) bewijzen : hoe meer het opvalt, hoe "mooier" (yeah right) het is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het fiscale voordeel was voor mij ook een groot pluspunt. Ik had toch graag zo'n i8 gehad als daily.
Helaas is z'n imago om zeep sinds die dikzak van the sky is the limit eentje heeft gekocht.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een i8 zonder kleuraccenten echt een heel mooie auto. Achterkant pakt niet op foto, maar is irl weldegelijk zeer mooi. Interieur is ook een verademing. Wordt ongetwijfeld een future classic. Net zoals de Z8, waarvan ook een minderheid zei dat het een schoonheid was op dat moment. Veel te futuristisch/eigenzinnig en veel te duur voor wat het is. En kijk nu. Ben er dan ook van overtuigd dat dit op de lange termijn een zeer goede investering is, al zou ik voor de zekerheid toch voor een conservatieve kleurencombinatie opteren. 

14570496411_d1360967fb_k.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het fiscale voordeel was voor mij ook een groot pluspunt. Ik had toch graag zo'n i8 gehad als daily.
Helaas is z'n imago om zeep sinds die dikzak van the sky is the limit eentje heeft gekocht.


Zou je zonder het fiscale voordeel zoiets ook maar 10 seconden overwegen dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei gTa:

Smaak valt helaas niet te kopen.

Had dat ding geen fiscale ruggensteun as it did, ze hadden er daar er nauwelijks van verkocht. En 't is nu, mét fiscaal gunstregime in veel landen, ook een teleurstelling qua verkoop.

Ik vond dat ook allerminst waauw rijden of afgewerkt. Z'n geld op geen enkele manier waard, hoe je 't ook draait of keert.

Leuke designoefening, ja, maar ze hadden dat beter een concept gelaten, imo. Ik twijfel zelfs sterk of die i8 wel de verhoopte afstraling heeft op het merk als "pionier" (quod non!) in hybride/elektrische auto's... En het is evenmin een auto die nodig was (technisch, als ontwikkelingsplatform, of marketingtechnisch als pad-effenaar) om de gewone hybrids te kunnen maken/slijten. Qua feameconstructie wel een leerrijke oefening maar dat moest niet per se met die aandrijflijn of styling. Dat laatste lijkt me gewoon de grootste fout, ook bij de i3: ze zijn daar veel te hard mee gegaan in het argumentarium van een lsd high designer annex StarTrek fan. De i8 heeft wel wat technische verdiensten, vind ik, maar als totaalpakket: dikke, dikke buis.

Was de i8 waarlijk een bloedmooie auto geworden, dan had dat effectief een succes kunnen zijn, geloof ik. Nu is het gewoon een zeer opvallende auto, en zoals de centra van de wansmaak (Moskou, China,...) bewijzen : hoe meer het opvalt, hoe "mooier" (yeah right) het is.

Ik heb een week i8 gereden, iedereen wou er inzitten, naar kijken, bleef staren. Zelfde zoveel complimenten gehad, zelden zoveel aandacht gehad. Wij hebben 12 mensen afgelopen jaar een week met de i8 laten rijden, 3 ervan hebben daardoor gekocht.

Verwar je eigen voorkeur niet met de enige echte waarheid. ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus een 1.5 3 cilinder zou je kunnen verkiezen boven een Porsche, AMG GT en elke andere kar met een echte motor? Onverstaanbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Tommie:

Ik heb een week i8 gereden, iedereen wou er inzitten, naar kijken, bleef staren. Zelfde zoveel complimenten gehad, zelden zoveel aandacht gehad. Wij hebben 12 mensen afgelopen jaar een week met de i8 laten rijden, 3 ervan hebben daardoor gekocht.

Verwar je eigen voorkeur niet met de enige echte waarheid. ;)

Haal alle fiscaliteit/taks weg. 

AMG GT of I8? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Carlito:

Haal alle fiscaliteit/taks weg. 

AMG GT of I8? 

GT, onmiddellijk. Maar die wagen gaat boven meerdere dingen dan een i8 hoor. :D

Dat is mijn punt echter niet. Gilles laat zich vangen aan zijn eigen voorkeuren op te dringen. HIJ vindt de wagen lelijk, dus is hij lelijk. Wat baarlijke onzin is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Davy_:

Dus een 1.5 3 cilinder zou je kunnen verkiezen boven een Porsche, AMG GT en elke andere kar met een echte motor? Onverstaanbaar.

Dat zegt hij toch helemaal niet?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid