Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Soul:

Java green


Name:  javagreen-f80-m3-1.jpg Views: 40480 Size:  254.7 KB

Name:  javagreen-f80-m3-10.jpg Views: 30363 Size:  215.2 KB

Name:  javagreen-f80-m3-12.jpg Views: 29815 Size:  171.5 KB

 

Dat Java Green, ik vind dat schitterend ! Dat bijt een beetje. Het maakt de auto 2 à 3 % sneller en ik weet dat dat niet veel is, maar 't kan genoeg zijn... om één of andere opschepper van een ander forum in het zand te laten bijten. :D

Toch, hier wel enkele kleinigheden die ik toch liever niet zie.

Groen stiksel dat een herhaling is van de buitenkleur : top !

Opvallen groen latwerk binnenin dat een herhaling is van de buitenkleur : binnen de maand ben je dat beu. Dat is te sterk van kleur, te opvallend. En het is ook te veel van dat groen. Wil je meer groen rijden dan met een groene buitenkleur en met groene zetelstiksels, neem dan een wagen die op water rijdt !

En blauw/rood stiksel (zachte kleuren) op het stuurwiel aanvullen met het opvallende Java Green... Don't ! Die twee vechten. Pak één van die 2 items. Maar dan ook weer, dat groen op het stuurwiel begint snel te storen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gTa:

Met al diene wannabe-Individual (eigenlijk niks anders dan een uitgebreid standaard kleurenpalet maar dan tegen extra hoge meerprijs ... you gotta give it to the BMW marketing machine), doet 't deugd om zo heel af en toe nog eens Individual Manufaktur tegen te komen. Ook al is 't niet altijd knap.

 

$_57 (9).jpg

$_57 (8).jpg

$_57 (7).jpg

$_57 (6).jpg

$_57 (5).jpg

$_57 (4).jpg

Hier protesteert mijn OCD !

Het chocoladebruin krijgt stiksels in gebroken wit, maar het gebroken wit krijgt geen bruine stiksels...

De houtinleg vloekt dan weer met de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gTa:

Eigenlijk is er bijna niks dat boven 't interieur van de Competition Edition gaat. :inlove:

 

$_57 (40).jpg

$_57 (39).jpg

$_57 (38).jpg

$_57 (44).jpg

$_57 (43).jpg

$_57 (42).jpg

$_57 (41).jpg

Klopt, is een topper !

Een combinatie van classy en discreet.

Carbon laat ook niet echt veel andere kleuren toe in dezelfde ruimte.

Maar dan wel een opvallende buitenkleur d'er bij !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gTa:

Tanzanite op een M6 GC :inlove:

$_57 (50).jpg

Stel @gTa het forum stelt een budget ter beschikking, met als voorwaarde, het moet besteed worden aan een BMW. Het is een ruim budget en mits wat schipperen kan je alle opties die je nodig hebt d'er bij krijgen en een induvidual kleur buiten en binnen. Laat je één of twee opties vallen om te gaan voor Tanzanite ? Aangevuld met bijvoorbeeld Merino leather opal white ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Soul:

Stel @gTa het forum stelt een budget ter beschikking, met als voorwaarde, het moet besteed worden aan een BMW. Het is een ruim budget en mits wat schipperen kan je alle opties die je nodig hebt d'er bij krijgen en een induvidual kleur buiten en binnen. Laat je één of twee opties vallen om te gaan voor Tanzanite ? Aangevuld met bijvoorbeeld Merino leather opal white ?

Bij een '3 wel (Individual interieur), omdat je daar dan ook gans 't dashboard en het bovenste deel van de deurpanelen in 't leder hebt. Dat maakt een gigantisch verschil in kwaliteitsgevoel, vind ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei DDke:

Pfff. Ik MOET ooit een M3 gehad hebben :inlove:

Moet gehad hebben...

Dus je weet nu al dat je hem gaat beu worden... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zijn er in de induviduals, toch redelijk veel kleuren...

En dan nog aardig wat combinaties kwa binnenbekleding...

Ne pièce unique moet dus mogelijk zijn. :)

Ik ga nog wat grasduinen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL :D "redelijk veel kleuren" ... het aanbod is zowat oneindig! Kleuren van andere merken, eigen brouwsels, ... allemaal mogelijk.

Qua interieur is het iets beperkter (gek dat je geen ander 'type' leder kan krijgen, omdat dat niet is gehomologeerd voor dat model). Maar bon, 't is niet dat je daar vast loopt. Merino is merino dus à la limite laat je er b.v. de kleur zandvoort in steken, moet m.i. perfect mogelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combo's die ik wel zou kunnen smaken op een M3/M4:

  • aegean blue metallic met merino opaalwit of ecru; gewone optionele '3/'4 interieurlijsten antraciet essenhout met metalen inlay
  • orinoco metallic met merino ecru; interieurlijsten donker plataan
  • stahlblau metallic met leder/alcantara-combinatie zwart (merino zwart leder met grijsblauwe stikking, middenveld van zetels en deurinzetten in zwart/zilver alcantara zoals bij de E53 X5 4.6is); interieurlijsten carbon, accentlijsten in koetswerkkleur stahlblau metallic

Mmmm :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW INDIVIDUAL M COLOURS.

BMW Individual paint finishes are the benchmark in terms of depth and brilliance: their luminosity changes depending on the angle of incident light. Some finishes intrigue with their unique iridescent effects. Others – such as the Frozen finishes – have a silky sheen which makes them stand out from the rest.

BMW Individual offer an extensive palette of highly exclusive paint finishes for the BMW M Series range, allowing you to personalise and create a truly unique vehicle. An example of the BMW Individual colours available for the BMW M Series range include: Signal Green, Grigio Telesto, Purple Silk, Speed Yellow, Atlantis Blue, San Marino Blue and Imola Red.

bmw-m-individual-range-with-m5-715.jpg

 

Take a closer look at some of the exclusive BMW Individual Collection colours for the BMW M Series below:

 

bmw-m-individual-green-715x415.jpg

BMW M3 Saloon Individual in Signal Green

 

bmw-m-individual-grey-715x415.jpg

BMW M4 Coupé Individual in Grigio Telesto

 

bmw-m-individual-purple-715x415.jpg

BMW M4 Coupé Individual in Purple Silk

 

bmw-m-individual-yellow-715x415.jpg

BMW M4 Coupé Individual in Speed Yellow

 

bmw-m-individual-blue-715x415.jpg

BMW M4 Convertible Individual in Atlantis Blue

 

bmw-m-individual-dark-blue-715x415.jpg

BMW M5 Saloon Individual in San Marino Blue

 

bmw-m-individual-red-715x415.jpg

BMW M6 Gran Coupé Individual in Imola Red

bmw-m-individual-1270x377-v1.jpg

Bron : https://news.bmw.co.uk/article/bmw-individual-m-colours/

 

 

 

Ze moeten ze voor mij niet eens inpakken, ik neem ze zo wel mee ! :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Barberarot op een F11

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227018246&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=23&pageNumber=6

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg

Kleur staat prachtig op een F11 vind ik. Maar wat een flaters voor de rest van de uitvoering. Shadowline raamomlijsting en alu dakrails, waarom? En dan dat interieur. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid