Ga naar inhoud

Fototopic : je wagen & het tankstation


Soul

Aanbevolen berichten

Ik kreeg van Automobilia toch een 1/3 van een tank. Zonder vragen. En nochtans is het naar het eerste Total-station amper 100 meter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag en krijg andere dingen van hen ;)

Bij een distributieriem en reiniging van het inlaatsysteem, bij een afneembare trekhaak, bij een originele audioinstallatie, ... verdwijnt een vol tankje in het niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

fotos aan een tankstation blijven een streling voor het oog, jammergenoeg is dit, wegens veiligheidsredenen, verboden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

fotos aan een tankstation blijven een streling voor het oog, jammergenoeg is dit, wegens veiligheidsredenen, verboden ;)

Van de overkant van weg mag toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die auto heb ik niet op de ring gereden. Dat is mijn daily en ik zou me het (financieel) niet kunnen permiteren om die (al dan niet tijdelijk) kwijt te spelen. Ik denk veel te hard na bij zulke zaken...Als je de talloze filmpjes ziet van ongevallen weet je dat het een bepaald risico inhoudt.

Hier zijn trouwens ook genoeg gevallen bekend op het forum, dus dat er heel wat miserie bij komt kijken naderhand is geweten. Ik heb het trouwens als eens van heel dichtbij meegemaakt in de toenmalige vriendenkring en heb de tranen meermaals zien vloeien. Dat is het mij simpelweg niet waard.

Uiteraard heb ik als passagier wel verschillende rondjes op de ring gereden, maar akkoord dat is niet hetzelfde.

 

Nu goed, als dat van mij iemand maakt die een sticker kleeft om erbij te horen dan is dat maar zo  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij noteren dat zo.

Je doet maar  :) Liever dat ik zo te boek sta dan als iemand die ginder zijn wagen geplakt heeft en nadien boterhammen met choco moet eten om de rekening van de vangrail ginds te kunnen betalen  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet maar  :) Liever dat ik zo te boek sta dan als iemand die ginder zijn wagen geplakt heeft en nadien boterhammen met choco moet eten om de rekening van de vangrail ginds te kunnen betalen  ;)

 

Snap niet goed wat het een met het ander te maken heeft. Niemand zegt dat het belachelijk is van niet op de ring te rijden. Wel om een plakker van de ring op je ketel te plakken terwijl je er nooit op gereden hebt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die sticker heeft toch weinig te maken met de auto zelf denk ik dan? Ik vind het gewoon een mooi circuit in een mooi gebied en ik vertoef er graag, vandaar de sticker. Niet om mee te jannen of wat dan ook. Trouwens, om op te vallen moet je dat al lang niet meer hangen...zijn er al zoveel die het hebben  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap niet goed wat het een met het ander te maken heeft. Niemand zegt dat het belachelijk is van niet op de ring te rijden. Wel om een plakker van de ring op je ketel te plakken terwijl je er nooit op gereden hebt.

Dat dus.

Moet mijn sticker op de Honda nog plakken. Gek genoeg reed ik met Dolf harder op de 'Ring. Wat een circuit toch :inlove:

Gisteren nog een Chevrolet Spark gezien met ringsticker. Denk dat ik weet in welke categorie die thuis hoort :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs moest ik er gereden hebben, komt die plakker der ni op...

Ik heb er al eens aan gedacht om hem eraf te doen hoor  ;)

Maar dan wil ik iets anders om op die plaats te hangen, omdat aan de rechterkant ook iets hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dus.

Moet mijn sticker op de Honda nog plakken. Gek genoeg reed ik met Dolf harder op de 'Ring. Wat een circuit toch :inlove:

Gisteren nog een Chevrolet Spark gezien met ringsticker. Denk dat ik weet in welke categorie die thuis hoort :D

Als ik morgen net voor sluiting een toerke ga doen aan 70km/u met continue de pinker naar rechts aan, dan mag ik de sticker hangen want ik heb er met de Mondeo op gereden? Dat is toch even lachwekkend? De reden van die sticker staan hierboven, ik vind dat die belangrijker zijn  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik morgen net voor sluiting een toerke ga doen aan 70km/u met continue de pinker naar rechts aan, dan mag ik de sticker hangen want ik heb er met de Mondeo op gereden? Dat is toch even lachwekkend? De reden van die sticker staan hierboven, ik vind dat die belangrijker zijn :)

Liefst niet nee. Maar zou ge dat echt doen? Dan best niet er gaan oprijden nee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dat niet doen neen, omdat ik voor niemand iets hoef te bewijzen  ;)

Ik ben een ring enthousiasteling en vandaar de sticker, meer niet.

 

Moest ik er nu nog nooit op gereden hebben, of nog nooit naartoe zijn geweest dan is dat een ander verhaal.

Maar ieder zijn mening uiteraard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben enthousiasteling van m'n baas, dus die gaat daar binnen een paar weken wat stickers op kleven!

'k Zal ekik dan espress ne keer gaan tanken en ne fotto pakken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid