Ga naar inhoud

Fototopic : je wagen & het tankstation


Soul

Aanbevolen berichten

Idd allemaal 4-bak automaten. Wringerige straatjes, onmogelijk haalbare routes en tijdschemas en dan nog eens moeten vechten voor elke meter op de baan. Combineer dat met om de paar 100 meter een halte en mensendie voor 1 halte de bus nemen enge zit aan zon verbruik zonder moedwillig verspillend te rijden.

Heeft ook geen ecovitessen. Ik weet niet wat uw camion doet op de autostrade maar aan 95/100 km/h zitten stadsbussen aan iets meer dan 2000 toeren te draaien.

De DAF en de oude Volvo's: 2000 toeren en de nieuwe(re) Volvo's: 1500 toeren, allemaal 6MT (en twee 6AT).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toeren hangt vooral af van de inhoud. Hier 1300rpm aan 90/91, de Scania's doen het aan 1200. Rustgevend eigenlijk, als ik 1500 a 1600 zie, heb ik toch de neiging om op te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren trouwens gaan solliciteren bij een andere buspachter. 2 keer een mes aangeboden gekregen op m'n bus in Brussel en het was niet om nen boterham te smeren...

Onmogelijke uurregelingen zodat ge moet rijden als nen halve gare, agressie met klanten en in het verkeer, voor elke meter moeten vechten (n heb er 12 vandoen in de lengte)... MIVB en De Lijn die compleet in de clinch liggen met elkaar en aan 0 samenwerking doen, de controle die zo goed als onbestaande is , etc... Bijna 2 jaar reed ik met de bus door Brussel centrum en hem er genoeg van.

Wordt platteland Oost Vlaanderen met de verste route tot Gent St Pieters en eentje tot Brussel Noord maar daar zit 1 vaste chauffeur op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat het inderdaad een stuk aangenamer is om meer op "de buiten" te rijden dan brussel centrum.

Is dat veel verder van je thuis af? En bij je huidige werkgever een andere ronde vragen gaat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen maar je gaat wel je banden witten? :huh:

:D

Dat is een eigen pad bewandelen... En niet mainstream... Gwn doen wat je zelf leuk vindt...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer mooi einsertje! Welke motorisatie, km-stand en prijs? (Mag evt. in PM als je wil) :)

Een 120i Coupe van 2012 met momenteel 55.000 km. Ik zal één van deze dagen een topic maken. :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid