Phil 11.558 Geplaatst: 9 januari 2016 Delen Geplaatst: 9 januari 2016 Er zijn drie verschillende slate greys (metallic, uni en dan nog een andere RAL uni) Dit is eveneens grauschwarz uni: Wat een kutconfig is me da. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.918 Geplaatst: 9 januari 2016 Delen Geplaatst: 9 januari 2016 Best wel racy, vind het wel iets hebben... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
McLovin 1.193 Geplaatst: 10 januari 2016 Delen Geplaatst: 10 januari 2016 Wat een kutconfig is me da. Uhu! En echt zo'n lelijke Porsche velg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.722 Geplaatst: 14 januari 2016 Delen Geplaatst: 14 januari 2016 Via de boordcomputer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fuxhound 793 Geplaatst: 15 januari 2016 Delen Geplaatst: 15 januari 2016 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoni 5.594 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Knap! Ik zou echter altijd de antraciet kleurige wielen verkiezen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.020 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Same, al vind ik deze velgen ook wel deftig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Ik vind het nog steeds overstyled en het blijft "maar" een Cayman... Voor dat geld... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoni 5.594 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Ik vind het nog steeds overstyled en het blijft "maar" een Cayman... Voor dat geld... Dat is toch enkel in 't koppeke "maar een Cayman"? Is het bij dit type wagen niet het rijden die vooral primeert? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.276 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Beste auto waar ik ooit in gereden heb... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.050 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Ik vind het nog steeds overstyled en het blijft "maar" een Cayman... Voor dat geld... "maar" een Cayman die een 997.2 GT3 wel het nakijken geeft op circuit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.638 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Ik zou precies vree content zijn met maar een Cayman. Wel niet de oude versie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 "maar" een Cayman die een 997.2 GT3 wel het nakijken geeft op circuit. Zou mij geen hol kunnen schelen, 10x liever een "echte" 997 GT3 voor dat geld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wax-it.be 1.635 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Zou mij geen hol kunnen schelen, 10x liever een "echte" 997 GT3 voor dat geld. Een "echte" 997 GT3 is toch al ver die prijs voorbij op dit moment vrees ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.460 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Wat bedoel je met "echte"? Een CS??! [emoji16][emoji16][emoji12] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Een "echte" 997 GT3 is toch al ver die prijs voorbij op dit moment vrees ik Als ik ads bekijk lijken mij die toch nog steeds sub 100k te zitten, dan nog zeker de effectieve verkoopprijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 16 januari 2016 Delen Geplaatst: 16 januari 2016 Zou mij geen hol kunnen schelen, 10x liever een "echte" 997 GT3 voor dat geld.Misschien toch maar eens met beide rijden ! Kan je nooit van op de kantlijn zeggen imo. Ik was alvast enorm verrast door de Cayman.Waar ik je wel kan begrijpen is het feit dat de auto zo mooi gebalanceerd is en zo een goed chassis heeft dat hij zeer makkelijk te rijden is en 50 pk te kort lijkt te hebben om hem dat tikje venijnig te maken. De 997 boezemt meer respect in en vraagt een zeer goed aanvoelen. De Cayman is veel makkelijker snel te rijden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Op looks en geschiedenis alleen al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.050 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Waar ik je wel kan begrijpen is het feit dat de auto zo mooi gebalanceerd is en zo een goed chassis heeft dat hij zeer makkelijk te rijden is en 50 pk te kort lijkt te hebben om hem dat tikje venijnig te maken. Volgens mij is dat bij de 991 GT3 ook zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.154 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Ja, en ik denk dat zich dat nog wel anders manifesteert eens je richting grens gaat. Dan is en blijft de Cayman een middenmotor-concept, die zeer makkelijk roteert rond een verticale as die ergens door de middenconsole loopt. En dus best snappy is. Terwijl de 911 een auto blijft met een mooi percent gewicht achteraan en dat werkt, in zekere zin, stabiliserend. Z'n draaias zit ergens verder vooraan en je voelt z'n reacties iets vroeger in je kont. Ik vond de 997 makkelijker te driften op zo'n handling-parcours dan een 987. Misschien valt dat niet meer te vertalen naar de 991/981 generatie, of naar de GT-reeksen ... maar de concepten zijn toch nog gelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.050 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Het punt is volgens mij gasdosering. Hoe minder vermogen vs hoe beter het chassis, hoe lomper je kan stampen op die rechter pedaal zonder dat je in de fout kan gaan. Ik schrok daar soms ook van, hoe hard en lomp je bv bij die 997 kon stampen in lage versnellingen in bepaalde situaties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Die 305 achterbanden en motor daar bovenop doen veel natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.050 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Idd. Dat is met de gemiddelde BMW toch iets minder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Idd. Dat is met de gemiddelde BMW toch iets minder Klopt, een M is over het algemeen iets te tailhappy om "snel" te zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 17 januari 2016 Delen Geplaatst: 17 januari 2016 Voordeel is wel, goedkope achterbandjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.