Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

Eh ja. Dat noemen ze "automatisch tussengas". Waar heb jij geleefd de laatste 3 jaar? :D

 

Mja je verstaat me wel, dat zoiets ook al automatisch is op een manuele kar  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja je verstaat me wel, dat zoiets ook al automatisch is op een manuele kar  :(

 

Heeft de M2 toch ook?

 

De volgende stap in rijhulpsystemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja je verstaat me wel, dat zoiets ook al automatisch is op een manuele kar  :(

Is voor al die hipsters die willen kunnen stoefen met wat een "connaisseur" en "purist" ze zijn dat ze persé een manuele bak willen maar waarvoor zelf tussengas geven uiteraard weer een stap te ver is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is voor al die hipsters die willen kunnen stoefen met wat een "connaisseur" en "purist" ze zijn dat ze persé een manuele bak willen maar waarvoor zelf tussengas geven uiteraard weer een stap te ver is.

Ja eigeniljk moet je dan gewoon het lef hebben om voor een PDK te gaan  :P  :lol:  :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die oranje RS, is dat geen bekende? :D

 

Dacht het ook. Maar plaat begon met 'VS" in plaats van 'LU'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is voor al die hipsters die willen kunnen stoefen met wat een "connaisseur" en "purist" ze zijn dat ze persé een manuele bak willen maar waarvoor zelf tussengas geven uiteraard weer een stap te ver is.

Of is voor al die gasten die wel zelf redelijk tussengas kunnen geven maar zo competitief ingesteld zijn dat ze dat altijd rap op automatisch zetten om zo net nog dat beetje extra tijd te winnen.

 

Ik weet het, ben aan't dwarsliggen. Ik ga het mogen horen de eerste keer dat ik zelf op een circuit rondrijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of is voor al die gasten die wel zelf redelijk tussengas kunnen geven maar zo competitief ingesteld zijn dat ze dat altijd rap op automatisch zetten om zo net nog dat beetje extra tijd te winnen.

 

Ik weet het, ben aan't dwarsliggen. Ik ga het mogen horen de eerste keer dat ik zelf op een circuit rondrijd.

Nee die nemen dan wel een PDK of robo bak, of nog beter die steken slicks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap die gast zijn frustratie wel, hij is duidelijk sneller dan gasten met meer PK's.
Dat zwaaien met de armen zou ik niet doen, maar ik zou ook wel niet zo blij zijn op die moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet altijd zo daar, op zo een druk circuit vol amateurs?

 

Indien zo is het een beetje als om 8:30 van Leuven naar Brussel rijden en constant vloeken dat je vaststaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap die gast zijn frustratie wel, hij is duidelijk sneller dan gasten met meer PK's.

Dat zwaaien met de armen zou ik niet doen, maar ik zou ook wel niet zo blij zijn op die moment.

Zwaaien met je armen helpt wel degelijk. Je kan er zelfs koersen mee winnen.

Sorry Jokke. Het was te mooi om te laten liggen. Duizend excuses.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja je verstaat me wel, dat zoiets ook al automatisch is op een manuele kar  :(

 

 

@@BMWMB aan de kassa gevraagd :D

 

Automatisch tussengas werkt enkel als de tractiecontrole aan is. Zet je dat af, dan werkt de tussengas ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet me denken aan onze Delhaize man met zijn Italiaans paard op Mas du Clos. Elke bochtencombinatie en ik pakte meters op hem met mijn oud krel om dan op de rechte stukken weg te stuiven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft dat Ferrari power filmpje nog?

 

@@Timo

Ik heb er ooit eens naar gezocht maar niet gevonden. Stond op het youtube account van dat neefje van Wannes (wat was zijn naam ook alweer?). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan onze vriend met de Cayman eens zien welke vitessen je wel moet pakken op de ring ... Misschien beter dat eens bestuderen ipv "de man" uit te hangen met zijn pinkerke en zijn grootlichten

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

^ Lekker

 

Nieuwe video van die kerel dat 2de vitesse zo leuk vindt, ideaal om te vergelijken met de bovenstaande van MR:

 

 

Die auto revmatch blijft toch zo raar om te zien. Dat moet toch niet naturel aanvoelen, als je (wat) heel-toe kan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid