Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

Had daarvoor een Boxster GTS. En aan zijn filmpjes te zien heeft hij al meegedaan op Ecuyers met Trackaddix.

Ik vind dat hij wel een beetje overdrijft... Rijdt constant met grote lichten op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup herinner me die kerel ! Ging niet vooruit op Ecuyers.

Fuel heeft er denk ik nog mee meegereden ...... Herinner me zijn woorden nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best gek wat die allemaal in 2de neemt of moet nemen  :huh:

 

Verder zie ik ook geen probleem, enkel een paar blinde mollen. Alleen zijn pinker mag hij achterwege laten. 

 

Kan een stukje rijden die gast  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Kan een stukje rijden die gast  :ninja:

 

NS held :)

 

Nee echt die kon ECHT niet rijden, Fuel mocht zelfs niet meerijden zo zat het in mekaar want dit en want dat........  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Compleet nutteloos als dat gerij in 2e.

 

Verschrikkelijk irritant vind ik dat. Hij gooit 'em te snel in 2e vind ik waardoor er quasi geen bereik meer beschikbaar is om terug te accelereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die GT4 heeft wel PAKKEN grip toch? Echt verwonderd dat hij niet ergens uit de bocht gevlogen is  :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best gek wat die allemaal in 2de neemt of moet nemen  :huh:

 

Verder zie ik ook geen probleem, enkel een paar blinde mollen. Alleen zijn pinker mag hij achterwege laten. 

 

Kan een stukje rijden die gast  :ninja:

 

 

Compleet nutteloos als dat gerij in 2e.

 

Als hij zijn automatisch tussengas afgelegd zou hebben, zouden zijn wielen volgens mij wel eens blokkeren als hij hem zo hoog in toeren terugsmijt naar 2e, niet? Tenzij hij erg goed zelf tussengas kan geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me wel wat redenen inbeelden om dat te doen - veel te maken met onervarenheid. Bv, als ge niet weet hoeveel grip ge gaat overhebben in de bocht en dus te traag inkomt hebt ge in 2e meer kans om uw grip nog op te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me wel wat redenen inbeelden om dat te doen - veel te maken met onervarenheid. Bv, als ge niet weet hoeveel grip ge gaat overhebben in de bocht en dus te traag inkomt hebt ge in 2e meer kans om uw grip nog op te gebruiken.

 

Ik denk niet dat hij ergens te traag is ingekomen  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had daarvoor een Boxster GTS. En aan zijn filmpjes te zien heeft hij al meegedaan op Ecuyers met Trackaddix.

Ik vind dat hij wel een beetje overdrijft... Rijdt constant met grote lichten op..

Op een bepaald moment claxoneert die zelfs precies?

 

Bunghole! Die met zijn witte GT3 ook btw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschrikkelijk irritant vind ik dat. Hij gooit 'em te snel in 2e vind ik waardoor er quasi geen bereik meer beschikbaar is om terug te accelereren.

de voordelen van automatisch tussengas. Gooi maar op met die pook. Dat is net de stap onder van die PDK spasten die maar op en af schakelen op de meest onmogelijke momenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je dus manueel terugschakelt mag je de koppeling gewoon laten komen en die kar geeft zelf tussengas?  :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

de voordelen van automatisch tussengas. Gooi maar op met die pook. Dat is net de stap onder van die PDK spasten die maar op en af schakelen op de meest onmogelijke momenten.

 

Dat is een semi automatische boite he op die manier......een Dog Box

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je dus manueel terugschakelt mag je de koppeling gewoon laten komen en die kar geeft zelf tussengas?  :huh:

Ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je dus manueel terugschakelt mag je de koppeling gewoon laten komen en die kar geeft zelf tussengas?  :huh:

Eh ja. Dat noemen ze "automatisch tussengas". Waar heb jij geleefd de laatste 3 jaar? :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid