Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT4


Gast

Aanbevolen berichten

Aan de videos te zien een jaar bezig. Ik vind dat niet slecht. Hij doet wel niet lang met een auto geloof ik. De Cayman is een maand oud, de Boxster minder dan een jaar gehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

^ Lekker

 

Nieuwe video van die kerel dat 2de vitesse zo leuk vindt, ideaal om te vergelijken met de bovenstaande van MR:

 

Die auto revmatch blijft toch zo raar om te zien. Dat moet toch niet naturel aanvoelen, als je (wat) heel-toe kan?

Dat zal een beetje aanvoelen alsof ge in een automatic zit zeker. Ik denk dat het ook efkens vies zal doen als ge gewend zijt aan auto revmatch en dan op vol manueel overschakelt, om dan te ontdekken dat.ge ineens uw bochten begint te verkloten.

 

Als ik de twee filmkes vergelijk heb ik er wel een gevoel bij, maar ik heb niet genoeg ervaring om er een uitleg bij te geven. De rapste chauffeur geeft het gevoel dat hij zijn bochten in balans neemt. De tragere dat hij ze ondersturend neemt. Ik kan kompleet mis zijn maar zo voelt het aan. Ik weet in elk geval uit ervaring dat een bocht in balans aangenaam aanvoelt - en ook delicater stuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gisteren in actie gezien, dit model. Mooi, al was de lak nogal mat, slechte kwaliteit van Porsche. Je zag anderzijds wel aan de grootte van de spoiler dat dit model de volle 285 pk sterk is. :inlove:

 

 

 

:D

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zeggen dat ik een Cayman gt4 heb ingehaald met de mx5 :-p

(Het zal wel eenmalig zijn geweest [emoji2] )

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 2 maanden later...

Verschrikkelijk dat filmpje. Lang haar, een speedmaster op een nato strap en een GT4. Proberen ze daarmee indruk te maken op de IT crowd in California? 

En dan dat bekakte Amerikaanse taaltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Wanneer wordt de 718 Cayman GT4 /Boxster Spyder verwacht? Al gelezen dat die met 4.0L motor zou komen, maar geen idee wanneer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n GT4 zou ik wel eens willen proberen op ballonbandjes. Ik heb net de kleinere wielen er weer opgezet en da's wel.. vrolijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Steve-O:

Wanneer wordt de 718 Cayman GT4 /Boxster Spyder verwacht? Al gelezen dat die met 4.0L motor zou komen, maar geen idee wanneer.

Ik gok dat in Frankfurt de GTS versies zouden kunnen voorgesteld worden, dus vanaf 2018 leverbaar.

Misschien Genève de GT4? Of Parijs daarna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de GTS dezelfde 2.5 viercilinder zal krijgen, ook al is dat logisch.

981 Cayman GTS :inlove: . Zijn er daar veel van verkocht? Op Autoscout staan er maar weinig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid