Ga naar inhoud

Lamborghini Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Een Countach zou naar het schijnt een erg fysieke kar zijn: beenharde koppeling, merkwaardige zitpositie en -ruimte, erg zwaar stuur.

Zij verkozen de bruikbaarder Testarossa tijdens de test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Een Countach zou naar het schijnt een erg fysieke kar zijn: beenharde koppeling, merkwaardige zitpositie en -ruimte, erg zwaar stuur.

Zij verkozen de bruikbaarder Testarossa tijdens de test.

je moet wel rekenen dat de countach van 1974 is en de testarossa van 1984 dus lijkt me logisch dat de ene minder bruikbaar is
Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet wel rekenen dat de countach van 1974 is en de testarossa van 1984 dus lijkt me logisch dat de ene minder bruikbaar is

In de test werd een Testarossa van 1989 vergeleken met een Countach QV van 1988.

Daarenboven werd de Countach gelanceerd in 1974 en werd hij enkele keren grondig aangepast, dus zou hij net een stuk moeten verbeterd zijn elke keer.

Ik heb al meermaals gelezen/gehoord dat een Countach echt niet dat is als je wat van een auto verwacht. Berust uiteraard niet op eigen ervaringen, spijtig genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Countach heeft me eigenlijk nooit aangesproken. Of toch alleszins niet zoals een Miura of Diablo dat wel deden.

De LP500S en QV kunnen mij zeker wel bekoren al moet ik ook toegeven dat de Diablo en zeker de Miura een trapje hoger staan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoel je niet 5000 S ipv 500 S?

de 5000 is allesinds ook de knapste countach.

de eerste is te kaal, en de laatste had teveel louvre's en dat lelijk opzetstuk over de achterlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid