Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Net de Moto3 bekeken.

Eerste keer dat ik luidop heb zitten cheeren voor een race. :shock: Fuck me zo spannend. Thanks, wie het ook was, om me aan te zetten om ook Moto3 en Moto3 te kijken.

Graag gedaan. [emoji3]

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Zo, de Duitse GP is best boeiend. Natte Sachsenring, spektakel in de opstapklasses en Lorenzo die rijdt als een schotelvod als het nat is. Marquez die fouten maakt,...

Geplaatst:

Fantastische race :inlove:

Geplaatst:

Rossi wilde niet luisteren en nu is het te laat :P 

Geplaatst:

Lorenzo had volgens mij een slechte kart :D 

Geplaatst:

Wat een races. :inlove: Eerste keer dat ik zo'n verschil zag in Moto3. Ook 2 en GP waren superspannend. Zalig.

Geplaatst:

Jammer van Simeon, was aan een mooie opmars bezig en ja Rossi.....hij moet maar luisteren. :D

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Gixxer:

Jammer van Simeon, was aan een mooie opmars bezig en ja Rossi.....hij moet maar luisteren. :D

Had hij geluisterd... dan had hij nog tweede geworden :)

Marquez die zo vroeg al op slicks gaat en het nog doet werken ook...

Geplaatst:

Qua "los aan de leiding staan" kan het ondertussen wel tellen.

Geplaatst:
23 minuten geleden zei msxx:

Had hij geluisterd... dan had hij nog tweede geworden

Klopt, ze geven hem inters mee :( 

Knap gedaan van Marquez!

Geplaatst:
37 minutes ago, msxx said:

Had hij geluisterd... dan had hij nog tweede geworden :)

Was machtig om hem op het einde zo te zien knallen :o 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Rossi moet toch balen. Het is zijn sterkste seizoen van de laatste paar jaar, en enkel mathematisch kan hij nog WK worden.

Geplaatst:
Had hij geluisterd... dan had hij nog tweede geworden [emoji4]

Dat was mogelijk maar de banden gingen toch snel stuk.

Miller doet het met minder power dus dat weten we niet echt zeker.

(Baan droogde snel op dus maakte wel verschil)

Hoeveel seconden per ronde kwam die MM niet dichterbij, zo een verschil.

Had hij nu 3 ronden vroeger binnen gekomen had het zo snel niet gegaan.

De IM banden zaten er natuurlijk al op van een paar ronden er voor toen het nog allemaal 50/50 was en MM de enige was die gokte.

Hij had niet veel te verliezen ook natuurlijk.

Geplaatst:

Ik weet niet of een ander het even briljant zou gedaan hebben als Marquez. Hoe die na de pit op slicks de pees erop legde op zo'n smal stukje droge rijlijn: hoedje af. Ik verwachtte ergens wel dat hij in al z'n onstuimigheid op den dek zou gaan.
Nu, Rossi is ook geen sukkelaar natuurlijk, maar ik vond hem duidelijk minder op zijn gemak rijden na zijn motorwissel.
Simeon leek me vooral onaangepast te rijden? Snelste ronde en crash. Verder rijden, opnieuw snelste ronde en opnieuw crash. Dan deden Zarco en BiB dat toch duidelijk beter: geen excessen en veilig thuisbrengen.

Geplaatst:
Klopt, ze geven hem inters mee [emoji20] 

Knap gedaan van Marquez!

Qua "los aan de leiding staan" kan het ondertussen wel tellen.

Kreeg Rossi inters mee? :-o Nee toch?
Geplaatst:
4 minutes ago, gTa said:

Kreeg Rossi inters mee? :-o Nee toch?

It's a very big question mark if it would have been better if I had ridden on slicks. I had a very bad feeling on the intermediates, but nobody knows if I could have been faster with slicks, it also could have been worse. Maybe our bike in those conditions, when the track is really damp, is a little bit more difficult and gives less feeling."

Geplaatst:

Heerlijk hoe ze bij Yamaha proberen alles een beetje te "kaderen" ivm de rotslechte prestatie van Lorenzo:

Teammate Lorenzo had a decent start from eleventh on the grid and tucked in behind Maverick Viñales keeping his position. He took tenth from his Spanish rival, and held this position until with 26 laps to go he was overtaken by Alvaro Bautista and Crutchlow while he was getting a feel for the quickly drying track.

The Yamaha rider came in to change bike six laps from the end, and reentered the track in 13th place. He had to let Aleix Espargaro and Bradley Smith through whilst trying to heat his tyres before picking up the pace and held 15th place over the line, 1'17.694s behind the leader.

:lol: 

Geplaatst:

Aha, ok, dat was me ontgaan. Gadverdamme wat een misser!

Geplaatst:

Precies of al die anderen moesten dat niet doen.

Als je zijn regenprestaties ziet is dat eigenlijk een WK onwaardig.

Geplaatst:
5 minuten geleden zei ir_fuel:

Als je zijn regenprestaties ziet is dat eigenlijk een WK onwaardig.

Klopt, hij kan gewoonweg niet in de regen rijden. Hij heeft teveel schrik

Geplaatst:
46 minuten geleden zei gTa:

Ik weet niet of een ander het even briljant zou gedaan hebben als Marquez. Hoe die na de pit op slicks de pees erop legde op zo'n smal stukje droge rijlijn: hoedje af. Ik verwachtte ergens wel dat hij in al z'n onstuimigheid op den dek zou gaan.

Pol Espargaro wisselde tegelijk met Marquez, en ging 1 a 2 ronden later tegen de vlakte. Dat was een huzarenstukje van Marquez!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dat is trouwens ook iets dat je telkens in de regen ziet. Een of andere "onbekende" uit het pak die ineens de kop pakt in het nat, en seconden voorsprong neemt op de gevestigde waarden alla Rossi, maar ALTIJD liggen ze voor het einde van de race op hun plaat. Gisteren ook weer.

• Vind ik leuk 2
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Moto3, Moto2 en MotoGP bekeken, circuit in Oostenrijk leende er zich maf goed toe. Niettemin was het niet de meest spannende MotoGP race. Moto2 was al beter, Moto3 was zoals altijd zalig spannend.

Geplaatst:

Het ligt een beetje nat in Brno en Lorenzo rijdt weer vanachter. :lol:

Geplaatst:

Triestig inderdaad! Ducati is de laatste races wel erg sterk bezig :party:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid