Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 minutes ago, gTa said:

I can't. Can you? (ik snap je punt niet)

Die had (ik denk dat hij wel wat gekalmeerd is) ook een veel meer "rock and roll" lifestyle naast het circuit dan Rossi.

Geplaatst:
goh. ze mogen gerust een rockster zijn. ik ben grote fan van Rossi.  Sebastian Vettel lijkt een enorm plezante tiep te zijn, zoals het karate filmpje met Infiniti, zijn prachtig acteertalent voor het Tirendo filmpje. Toen Ferrari sterk stond maar absoluut niet aan Mercedes kon tippen bleef hij positief en joviaal. Rosberg maakte ook altijd al een heel sympathieke indruk op mij. Raikkonen komt ook enorm sympathiek over. Hamilton vind ik gewoon een strontkarakter. ik kan niet echt veel momenten noemen waarbij hij opvalt als een sympathiek of aangenaam karakter.

Vettel is een wener, zeker de laatste races.
Geplaatst:
5 minuten geleden zei Monterey Jack:

Vettel is een wener, zeker de laatste races.

Dat speelt wel op een ander persoonlijkheidsvlak of karakteriële eigenschap, dan het element "rockstar" of "lifestyle". De twee zijn niet incompatibel of elkaars tegengestelde.

Geplaatst:
Dat speelt wel op een ander persoonlijkheidsvlak of karakteriële eigenschap, dan het element "rockstar" of "lifestyle". De twee zijn niet incompatibel of elkaars tegengestelde.

Ook waar, maar dan nog, is iets dat je bij heel wat rijke (sport) figuren gaat terugvinden. Cristiano Ronaldo is zo, er zijn heel wat American footballspelers die zo leven,....

Des goûts et des couleurs zeker, ik vind het wel iets hebben, zo een over the top zwarte met tattoos en veel bling bling. Zolang zijn prestaties er niet onder lijden.
Geplaatst:

Voilà. In plaats van anderen te bekritiseren op hún keuzes die enkel hún leven beïnvloeden en aan gaan (i mean, 't gaat over haarstijl en Instagramheid, WTF) zouden we ze beter hun keuzes laten maken en ons enkel bemoeien met 't onze. Leven en laten leven, zeg maar. :-)

Geplaatst:

Ik vind Hamilton wel SWAG.

Geplaatst:

Mannekes? Dat is hier het moto gp topic. F1 is een ander topic. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Crutchlow rijdt pole op Silverstone in natte omstandigheden. Toch een hele prestatie op die LCR Honda. Rossi start op 2, Viñales op 3 met de Suzuki.

Marquez is er gisteren ook weer stevig van gegaan :D

Geplaatst:

Serieuze crash daarjuist:

Eerste overwinning voor Viñales ook, de eerste rijder ooit die wint in Moto3, Moto2 en MotoGP

Geplaatst:

Heerlijke strijd gezien voor de 2e plaats gisteren!

Geplaatst:

Marquez mag al op de limiet rijden, maar gisteren was ronduit gevaarlijk. Sommige manoeuvres waren echt niet nodig. Het haken aan Cruthlow was er over. Net als het blijven aandringen bij Rossi. Zou me niet verwonderen als hij moest strafpunten krijgen. 

Geplaatst:

Wat een races :inlove: Moto3 was zoals altijd (allez, toch wat ik er al van zag) superspannend. Moto2 was dik OK, maar deze keer was MotoGP spannender dan Moto2, vond ik. Miljaar wat een battles. Marquez met het mes tussen de tanden, ja. De Marquez zoals we 'm vroeger eigenlijk bewonderden (voor z'n fratsen van eind vorig jaar). Vinales was gewoon meesterlijk, dat gaat wat geven volgend jaar op de fabrieks-Yamaha's...

Tof om te zien dat ook Pedrosa nog meedoet. Het leek er al een race of 8 op dat 'ie met langdurige vakantie was, ofzo.

Lorenzo was weer nergens. Blijft teleurstellen.

Geplaatst:
3 hours ago, utah said:

Marquez mag al op de limiet rijden, maar gisteren was ronduit gevaarlijk. Sommige manoeuvres waren echt niet nodig. Het haken aan Cruthlow was er over. Net als het blijven aandringen bij Rossi. Zou me niet verwonderen als hij moest strafpunten krijgen. 

Ja idd, en dan effe wat off piste gaan bollen en terug aanpikken alsof er niks aan de hand is. Ik dacht even dat we een situatie gingen krijgen waar ze 50 per uur gingen rijden met Rossi die nog eens ging vragen wat zijn probleem was.

Geplaatst:
On 9/5/2016 at 9:21 AM, ir_fuel said:

Bijna zo spannend als de F1 gisteren :lolz: 

De F1 heb ik me toch 31 ronden kunnen wakker houden, daarna in slaap gevallen.

MotoGP opgenomen en 's avonds bekeken, was genieten.

Marquez was idd weer op de grens aan het rijden maar ik vond het heerlijk om te zien hoe het kampioenschap hem weer eventjes geen fluit kon schelen en hij gewoon z'n rechtstreekse tegenstanders op z'n plek wou zetten en tonen dat hij sneller is. Helaas voor hem maakt hij dan een foutje waardoor die gevaarlijke manoeuvres achteraf nogal belachelijk lijken als je dan toch na Rossi en Crutchlow eindigt..

Geplaatst:

enorm felle race. toen ik na de eerste bocht in de achtergrond een moto door de lucht zag vliegen hield ik mijn hart vast. ze schoven richting tarmac van een volgende bocht, flashbacks aan Simoncelli :(
prachtige race verder, tof om eens te zien dat Yamaha en Honda niet àlles domineren. Marquez zijn rijstijl was agressief en nerveus. finaal kwam iedereen er goedkoop van af met een foutje van Marquez, waarbij hij wat tijd en terrein verloor. voor hetzelfde geld kwam er weer ruzie met Rossi, een crash, en ei zo na hij Rossi onderuit gekegeld.
Ducati zag wéér een podiumplaats aan zijn neus passeren door een valpartij. in 12 races tel ik al 5 keer DNF voor zowel Iannone als Dovi. 
Lorenzo had weer een enorm anonieme race, die mag zich eens herpakken. voor marquez is het kampioenschap bijna binnen, maar je weet nooit.

Geplaatst:

Superknap gereden van Pedrosa :inlove: 

Geplaatst:

Wie had dat verwacht dat hij dit nog in zijn halve meter hoog lijfje had.

Geplaatst:

Wat ne fucking bleiter, diene Lorenzo. :fp: 

Moest Rossi dat nu in de laatste ronde hebben gedaan, ok dan (en dan nog!). Maar hij kon gewoon niet mee. Dus wat doet het er toe. Was het niet op dat moment was het later wel gebeurd.

Geplaatst:

Wat een race zeg. Pedrosa toont nog eens wat hij waard is, na zoveel anonieme races.
Lorenzo moet niet teveel neuten. ik versta niet dat hij zich hierdoor laat afleiden. Hun hoofdprioriteit is het constructeurskampioenschap winnen, en als het even kan ook nog Marquez weerhouden van de wereldtitel te nemen. Momenteel heeft Honda 266 punten en Yamaha 258. 

Wat schatten jullie de kans in dat Marquez de wereldtitel niet krijgt?
Met een paar DNF's of een kwetsuur kan alles nog. Verder moet het al erg slecht geen en indien Pedrosa en Vinales niet teveel in de weg lopen van Yamaha.

Geplaatst:
21 uur geleden zei ir_fuel:

Wat ne fucking bleiter, diene Lorenzo. :fp:

hmm wat heeft hij wel gedaan?

Geplaatst:
34 minutes ago, dragonfly said:

hmm wat heeft hij wel gedaan?

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid