Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat lag marquez daar weer op de grond te doen?

Geplaatst:

Benieuwd of Lorenzo iets gaat zeggen over MM zijn passeer beweging.
Denk van niet. [emoji3]

Geplaatst:

Lorenzo genoot er in ieder geval van dat hij voor Rossi is geëindigd. En zo een paar punten kan afpakken van zijn run naar het kampioenschap. Lorenzo is momenteel vooral een slechte verliezer. En een bleiter. 

• 3 weken later...
Geplaatst:

Iannone geblesseerd, Ducati stuurt geen vervanger naar de Japanse GP.
raar. ik dacht dat ze Casey Stoner zouden sturen...

Geplaatst:
13 minuten geleden zei teus_:

Iannone geblesseerd, Ducati stuurt geen vervanger naar de Japanse GP.
raar. ik dacht dat ze Casey Stoner zouden sturen...

stoner wil zelf niet. barbera zou nu de tweede ducati rijden.

Geplaatst:

#46 op den dek
#99 op den dek
#93 world champion

Verdiend. Vorig jaar liet hij zich echt van z'n allerslechtste kant zien. Hoe hij zijn seizoen 2016 aangepakt heeft: er bestond geen betere manier om met 2015 te contrasteren. Niet op de beste moto, wel verstandig en constant gereden. Puik.

Geplaatst:

Bedankt om dat ook op facebook te posten. Zo kon ik de race vanmiddag overslaan <_<

Geplaatst:

Eerst Rossi boem. Dan ook bleitsmoel boem. Colgate wint beker.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Je kan zo bij hln aan de slag.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eerst nog bondig leren schrijven. Hln-publiek haakt na 10

Geplaatst:
41 minuten geleden zei gTa:

Eerst nog bondig leren schrijven. Hln-publiek haakt na 10

1 uur geleden zei gTa:

Eerst Rossi boem. Dan ook bleitsmoel boem. Colgate wint beker.

59 minuten geleden zei Frekkel:

Je kan zo bij hln aan de slag.

I rest my case

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

hmm, uiteindelijk makkelijker voor marcquez dan gedacht. 

Geplaatst:

Voor het seizoen al afgeschreven. Honda zou er in 2016 niet aan te pas komen, veel technische problemen, motor niet klaar bla bla bla...

En nu al gedaan. :)

Geplaatst:

Wie gaat Marquez volgend jaar van een nieuwe wereldtitel houden? Iannone? Vinales? 

Geplaatst:

Ergens hoop ik dat Ducati hun progressie kan verder zetten en dat Lorenzo weer kan meestrijden voor overwinningen. 

Geplaatst:

Laten we dan hopen dat het niet te veel regent ...

Geplaatst:

Heheh. :D

Toch benieuwd naar volgend seizoen. Enkele nieuwe spelers en wat rijderswissels. Er is toch wel wat toptalent aanwezig dat de voorbije 2-3 jaar niet de juiste machine had om (vaak) mee te strijden.

Geplaatst:

Ik was helemaal vergeten dat 't dit weekend al opnieuw Moto3, Moto2 en MotoGP was! :-o Dan maar meteen de hd's gedownload van BTSports (wat een commentaar :inlove: heerlijk). Al Moto3 gezien: wat een race! :-o Miljaar. Schitterend dat Livio Loi een 5e plek rijdt. Weliswaar met geluk, want er zijn er veel van de subtop die zichzelf of een ander onderuit gereden hebben, maar toch!

En fuck me wat een circuit is dat toch op Philip Island :inlove: Die laaaaaange zwiepers, miljaar.
Hoe vaak gaan ze daar tegen den dek, zeg. Da's wel scary.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

WTH, Moto2 was nog spannender :silly: de laatste ronden waren een thriller, Luthi vs. Morbidelli :inlove:

MotoGP was okay, wat verrassingen, goeie rit van Rossi, schitterende rit van Crutchlow en Vignales. Maar minder spannend vergeleken met Moto3 en vooral Moto2...

Geplaatst:
1 hour ago, gTa said:

Ik was helemaal vergeten dat 't dit weekend al opnieuw Moto3, Moto2 en MotoGP was! :-o Dan maar meteen de hd's gedownload van BTSports (wat een commentaar :inlove: heerlijk). Al Moto3 gezien: wat een race! :-o Miljaar. Schitterend dat Livio Loi een 5e plek rijdt. Weliswaar met geluk, want er zijn er veel van de subtop die zichzelf of een ander onderuit gereden hebben, maar toch!

En fuck me wat een circuit is dat toch op Philip Island :inlove: Die laaaaaange zwiepers, miljaar.
Hoe vaak gaan ze daar tegen den dek, zeg. Da's wel scary.

...en de zee :P ... nee serieus, echt mooi gelegen daar... en ook van genoten vande Moto2. Was uitgekiend dat manoeuvre!

Geplaatst:

Baltus Barry, onthoudt de naam!

Geplaatst:
12 uur geleden zei Mich:

...en de zee :P ... nee serieus, echt mooi gelegen daar... en ook van genoten vande Moto2. Was uitgekiend dat manoeuvre!

Echt zot, dat zicht als ge over de straight dendert. Doet een beetje denken aan Anglesey qua scenery, maar 'k denk dat Phillip Island circuit groter/sneller.is. Heeerlijke setting.

Geplaatst:

Lol, Capirossi was vergeten dat het stuur in Maleisië rechts zit. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid