Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het "The madness of king Kenny"?

Geplaatst:
10 uur geleden zei Gixxer:

Is het "The madness of king Kenny"?

het interview in het magazine is uitgebreider/langer. alhoewel ik me de 'motocrossende 308 anecdote' niet dadelijk kan herinneren. :)

Geplaatst:
Op 4/7/2017 om 23:44 zei Gixxer:

Eddy Lawson op de Cagiva

O wat was dat een mooie machine. :inlove:

cagiva-gp-500-1994-kocinski-bike.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En dat geluid. [emoji173]️

Geplaatst:

500 4cilinder 2-takt :inlove: en dan die geur als dat passeerde!

Geplaatst:

Ge moet op circuit zo eens een paar ronden achter nen 2takt zitten, het zal rap zo super niet meer zijn. 

Geplaatst:
5 minutes ago, Frekkel said:

Ge moet op circuit zo eens een paar ronden achter nen 2takt zitten, het zal rap zo super niet meer zijn. 

In mijnen tijd nooit last van gehad.

Tegen het einde van de eerste sessie stonden die meestal toch in panne :ninja:

Geplaatst:

Busken olie vergeten in de pits? :ninja:

Geplaatst:

Aprilia cup 250.
Stinken dat ik deed. :D
Geplaatst:

Als ik enduro ga rijden en er zitten 2-takten in de groep, dan vliegen die achteraan. Dat is echt onmenselijk om daar lange tijd achter te rijden, zeker bij enduro aan lage snelheid, waarbij je dan constant in die blauwe wolk rijdt ...

Hoe lekker het ook ruikt voor 5 min, voor langere tijd kom je er echt mottig van.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Moto GP en voetbal, iedereen content :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 3-7-2017 om 22:34 zei Monterey Jack:

Dat dus. Moet altijd zachter kiezen om die moto de bocht om te krijgen zoals hij het wil. In de eerste ronden kan hij altijd mee, dan banden weg en wegzakken. Hij vraagt te veel van de banden door de moto anders te laten rijden.

De Sachsenring had nieuw asfalt gekregen, bij het droge was er dus veel meer slijtage en bij de regen kwam er 'vet' naar boven uit het asfalt. De ene keer vragen piloten banden met zachtere flanken aan de linkse kant, de andere keer moet links harder zijn dan rechts, ... Die moeten voor elke moto en elk circuit al bijna een band gaan ontwikkelen. Met die asymetrische banden lijkt mij dat nog een stukje moeilijker dan een autoband.

Dat doen ze ook effectief. Het is ook geschift hoe snel ze volgens de wens van het team een andere band kunnen samenstellen. Stond een jaar of drie nog eens ergens een artikel over. Als Rossi een andere compound wou, dan werd die band op een viertal uur gemaakt en geleverd. Uiteraard was/is het niet mogelijk om een karkas op die termijn aan te passen. Al kan ook dat al anders zijn... 

De snelle reactietijd van Michelin was destijds een van de doorslaggevende punten waarom ze weer aan de bak kwamen. 

Geplaatst:

Wa is mich da menne man? 

Geplaatst:

Onze Ninoofse piloot gaat goed. Loi minder en Simeon nog minder... no good dus.

Geplaatst:

Yep, vitsken.

Geplaatst:

Via een vriend

Geplaatst:

heb 10j terug als extern consultant gedurende anderhalf jaar op dezelfde dienst als zijn mama gewerkt. En dat contact is altijd gebleven. En uiteraard ben ik hem beginnen volgen sinds en paar jaar.

Geplaatst:

In Meerbeke zat indertijd nog een talent. Maar dan op 4 wielen. Doordat alles te duur werd, gestopt.

Gemotoriseerde sporten zijn duur, heel duur. En zo gaat er talent verloren door het ontbreken van budgetten. 

Niet iedereen heeft de kans om zich te bewijzen bij de VR academie...

Geplaatst:

Marquez, wat een piloot. Een van de beste en toch steeds de risico's nemen.

Perfecte moment binnen, Rossi weer veel te laat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid