Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar zo zijn er nog veel straat races.
Hier is dat zo goed als gedaan maar elders leeft dat enorm.

Geplaatst:

Enkel Chimay nog zeker? 

Geplaatst:

Rijden ze nog in Oostende, vuurtorenwijk? Of is dit ook vergane glorie ondertussen?

Geplaatst:

is met minibikes toch?

Geplaatst:

Oostende is gedaan al een jaar of 2-3.

Geplaatst:
22 uren geleden, Frekkel zei:

Oostende is gedaan al een jaar of 2-3.

Was de laatste editie niet in 2010? Dat is al 7 jaar terug. Een Frekkel wordt sneller ouder dan hij denkt :D 

Geplaatst:

IRR bestaat uit bijna niets anders dan straatracen. NW 200 is de mooiste. 

Geplaatst:
Op 22-11-2017 om 08:20, Tjeu zei:

Was de laatste editie niet in 2010? Dat is al 7 jaar terug. Een Frekkel wordt sneller ouder dan hij denkt :D 

Nope, 2014 was de laatste editie. De 39ste. Was vaderdag die zondag.

Al worden we indd snel oud.

Geplaatst:
Nope, 2014 was de laatste editie. De 39ste. Was vaderdag die zondag.
Al worden we indd snel oud.

Maar de zware motoren rijden er al langer niet meer dacht ik.
Geplaatst:
2 uren geleden, Gixxer zei:

Maar de zware motoren rijden er al langer niet meer dacht ik.

In 2014 was dat de supersport en de superbike. De k1600gt cup reed er indd niet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 hours ago, #166 said:

benieuwd welke motoren het tech3 team gaat gebruiken.

ze weten het zelf nog niet goed. ik veronderstel dat ze ook gewoon verder doen met de 2016, want daarmee reden ze toch in het 2017 seizoen.

https://www.autosport.com/motogp/news/132968/yamaha-undecided-on-tech3-2018-bike-spec

Rossi said he believed that Zarco should turn down this year's Yamaha and stick to the 2016 bike he has used to beat both factory riders on five occasions this year.

Yamaha's usual policy is to hand Tech3 its current bikes at the end of each season, but Jarvis admitted at Valencia this weekend that no decision has been made on what will happen this winter.

Geplaatst:
In 2014 was dat de supersport en de superbike. De k1600gt cup reed er indd niet.

De superbikes hebben er alleszins een tijd niet meer mogen rijden.
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Blijven gaan :D

Geplaatst:

@dragonfly gvd diene mention werkt weer niet, kakspel    @Jupke e.a. mods --> kan de titel van dit topic veranderd worden naar MotoGP/2/3/WSBK/... ? Dan hebben we alles over 2-wiel circuitracen in één topic. (Gezien de main focus van het forum lijkt het mij wat overbodig om een apart topic voor WSBK te maken.)

Geplaatst:

Net de eerste races WSBK van 2018 bekeken, Phillip Island (AUS).

Na 2 seizoenen alle 3 de "topklasse" te volgen (Moto3, Moto2 en MotoGP) nadat ik daarvoor al enkele jaren MotoGP volgde ... dit jaar eens de WSBK kans geven. Motorraces blijken tot nu toe in elke klasse die 'k volgde een héél pak spannender dan (alvast) Formule1, misschien is dit ook wel iets.

Eerste race was meh, niet zo denderend spannend. Maar MY GOD wat was race 2 beestig. :shock:  Awesome!!  Hoe die gasten die grote machines rijden, boy oh boy :inlove:  

Okay, I'm in for a complete season. :inlove: 

Geplaatst:

Bedankt voor de tip trouwens, ga ze eens downloaden. 

Geplaatst:
6 uren geleden, ir_fuel zei:

WBSK is beter dan MotoGP qua racen, IMO.

de afgelopen twee seizoenen toch niet.

Geplaatst:

Race 2 van zondag was awesome. Glijden, speed wobbles, verschillende lijnen, daring moves, cutbacks, voor de toeschouwer leuk (vaststelbare) verschillen tussen de motoren(merken) en hoe de rijders daar mee om gaan, enz. Heerlijk. En niet veel crashes, gelukkig. Bij race 1 van zaterdag was het element 'banden' ook sterk aanwezig, maar dat heeft de race er niet beter om gemaakt (die was best saai).

Geplaatst:

Ik heb ze net beide gekeken. Bedankt voor de extra 90 minuten conditietraining, @gTa:P

Ik vind dat de verschillende merken toch enorm dicht bij mekaar zitten. Hebben ze goed voor mekaar daar.

Die eerste bocht blijft toch een waanzinnig ding op dat circuit, zeker met een moto.

Geplaatst:
4 hours ago, #166 said:

de afgelopen twee seizoenen toch niet.

Ik heb seizoen 2017 niet gezien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid