Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zojuist zei utah:

Zat er aan te komen. Wel steile opmars van VDM. Had daar eerder Laverty verwacht op Yamaha. 

Vergiftigd geschenk. Voor één race op de machine van Rossi mogen kruipen, zonder noemenswaardige voorbereiding.

Geplaatst:

Heeft VDM al niet eens gefungeerd als test rijder? 

Geplaatst:
Op 11-9-2017 om 06:30 zei gTa:

De 3 races bekeken, 't was verdorie de moeite. :inlove:

Loi z'n crash in quali was zot, zó hoog gelanceerd :shock: wat een chance dat de rebound van zijn motor zijn eigen val wat heeft gedempt anders had die wel wat meer dan een sleutelbeenbreuk, denk ik.

Op de btsports uitzending werd 'ie op de grid van Moto3 geïnterviewd, Loi. Voor een Belg te zijn klinkt 'ie toch verdorie zéér hard als een Italiaan-die-zijn-best-doet-om-gebrekkig-Engels-te-spreken :D  Maar voor zo'n jong snaakske eigenlijk absoluut geen mal figuur geslagen in het interview.

Veeeeel crashes gezien, nooit leuk maar maakt het wel spannend. Geen erge gevolgen, dus al bij al okay.

Moto2 was ook verdomd spannend, imo. Jammer dat Simeon ook crashte, had graag gezien dat hij als Belg daar een mooie plaats zou scoren. Ik hoorde tijdens de MotoGP uitzending trouwens dat hij volgend jaar MotoGP gaat rijden, als 2e rijder van Avintia (tvv Baz). Zalig!!

MotoGP was ook de moeite. Wat een geschaats. :inlove:  Marquez zei in het interview achteraf dat hij zichzelf heel de race had ingetoomd, dat hij eigenlijk wel wat sneller kon. Zo leek het er ook op in de race: af en toe binnen de kwart seconde achter Petrucci maar zo af en toe verloor 'ie wat de aansluiting maar kon dan binnen een halve ronde mooi weer aansluiten. De voorlaatste rond was zo hard een aankondiging van wat hij zou gaan doen op de straight in de laatste rond, en hij maakte 't werkje mooi af. Meesterlijk. :inlove: 
Toch wel sympathie voor het oorverdovend gejuich toen nummertje 99 nog maar eens plat op de grond ging. :oops::D  Verrast dat Vinales niet beter deed, ik had gedacht dat die meer vooraan te spotten zou zijn.

Wat zou Rossi hebben gedaan in deze omstandigheden op zijn home track... :cry:  Verdoeme zo jammer dat 'ie er niet bij was.

-Loi heeft dan ook wel Italiaanse roots.

- Opmerkelijk dat Lorenzo zo sterk opzette na de start. De voorbije weken kreeg hij misschien wel wat meer vertrouwen in de moto, maar de voorbije jaren heeft hij telkens laten zien dat hij in de regen geen fluit waard was. 

-Rossi heeft al laten optekenen dat de 2017 langs geen kanten de 2016 kan evenaren qua gevoel in de regen. 

Op 11-9-2017 om 21:33 zei msxx:

Vergiftigd geschenk. Voor één race op de machine van Rossi mogen kruipen, zonder noemenswaardige voorbereiding.

Ach, niemand verwacht er iets van, hij kan alleen maar beter doen.

Geplaatst:

Simeon kandidaat voor Althea Ducati in de MotoGP voor volgend jaar. Als dat geen surprise is.

Geplaatst:

Kandidaat.... Wil dus zeggen dat diegene met de grootste koffer geld met het zitje gaat lopen....

Geplaatst:

Zijn het ondertussen nog geen vijgen na Pasen voor Simeon? Hoe lang draait die nu al mee? Pas op, hij zal 100 keer beter met een moto kunnen rijden dan ik, maar als je zijn carriere zo ziet vraag me echt af of er plaats voor hem is in de MotoGP, tenzij het de ambitie is te strijden tegen Karel Abraham enzo.

Geplaatst: (aangepast)

Volgens de laatste berichten zou hij dus volgend jaar starten in de MotoGP klasse met Ducati.

Hij heeft al mooie dingen laten zien in zijn Ducati tijd. Niet te vergeten zijn wereldtitel in de stock-1000.

Toen zat Batta uit het Luikse nog volop in de SBK klasse met ALSTARE . Michel, de papa van Xavier, was beste maatjes met Batta en was aan het hengelen naar een plaatsje bij Alstare.

Was bijna gelukt, maar de kleine was teveel in de ban van wat Fogarty allemaal zei. Corser en Bayliss waren toen zijn idolen, en allen op Duc. Dus Suzuki no way voor de kleine. Je zal als pa maar een Suzuki motor garage hebben...

Gemiste kansen, maar dan nu toch een lichtpunt. Zou dus Avintia zijn ipv Althea.

https://nl.motorsport.com/motogp/news/simeon-debuut-barbera-moto2-baz-superbikes-951802/

aangepast door utah
Geplaatst:

Spijtig dat we een ander supertalent uit de Belgische motorracing scene misschien wel nooit in WSBK of MotoGP zullen zien. Fast Greg.

Geplaatst:

Dit blijft, boven alles, voor mij de koers waar je de grootste balls nodig hebt.

Geplaatst:

Wordt al beetje oud he. :D
Heeft wel nog eens in SS gereden zeker?

Geplaatst:

Spaans kampioen in SS. 

Geplaatst:

Gekken zijn het, niet kunnen stappen maar wel gewoon op de motor springen en gaan :up:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
On 9/14/2017 at 4:37 PM, ir_fuel said:

Zijn het ondertussen nog geen vijgen na Pasen voor Simeon? Hoe lang draait die nu al mee? Pas op, hij zal 100 keer beter met een moto kunnen rijden dan ik, maar als je zijn carriere zo ziet vraag me echt af of er plaats voor hem is in de MotoGP, tenzij het de ambitie is te strijden tegen Karel Abraham enzo.

net eens zijn resultaten bekeken, vind ook wel wat raar dat die naar de MotoGP gaat. genoeg betere coureurs die de overstap kunnen maken.

Geplaatst:
Op 14-9-2017 om 16:21 zei Vanni:

Kandidaat.... Wil dus zeggen dat diegene met de grootste koffer geld met het zitje gaat lopen....

Simeon dus....

Ben benieuwd eigenlijk wat het zal geven.

Geplaatst:

Vind het mooi dat je in een kritiek jezelf on perspectief zet... ik voel me ook vaak beschaamd na een impulsieve uitspraak op ne piloot... dan denk ik 2min later al van "wie ben ik in godsnaam om daar wat op te zeggen" [emoji51][emoji6]
Geplaatst:

Rossi morgen 3de op de grid. 23 dagen nadat hij zijn been brak :inlove:

Geplaatst:

Ben benieuwd hoe het in de wedstrijd zal gaan.

Geplaatst:

Wat een races. :inlove:   Moto3 was zéér leuk en spannend, Moto2 was zo mogelijk nog spannender (meest spannende Moto2 race van het seizoen?) en ook MotoGP was tof om zien. Genoten. :inlove: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wederom genoten van de motoGP race!  Allereerst puike prestatie van Rossi, alleen duurde de wedstrijd een ronde of 7 te lang voor hem om competitief in de wedstrijd te blijven...desalniettemin een knappe prestatie om 5de te eindigen met een beenbreuk van 3 weken oud.

J.Lorenzo heeft het merendeel van de wedstrijd op kop gereden (= goed voor zijn moraal :P), doch na 2/3 race ingelopen door MM93 en nadien ook door DPedrosa.
Ik kijk al uit naar de volgende race! 

• 2 weken later...
Geplaatst:

De Vits heeft zijn zitje vast voor het volgende seizoen van RB rookies. 16 jaar en daar al meedraaien. Is niet aan iedereen gegeven. Zijn nog jongere broer is ook bezig met motorsport. Binnen een paar jaar broers in moto3? 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid