Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De eerste die ik dat ooit zien doen heb was Kevin Schwantz.

Geplaatst:

Laaste race van het GP-seizoen bepaalt wie kampioen zal worden.  De titelstrijd tussen MM en Dovizioso kan losbarsten ==> D-date = 12/11 circuit Valencia B)

Geplaatst:

stiekem hoop ik dat Rossi hem een kloot afdraait

7a6l1FB.png

Geplaatst:

Lorenzo is geen teamplayer. Zo triest.

Marquez ook veel geluk, wat een save in bocht 1 :shock:

Geplaatst:

Beide Ducati's ook in de fout. Wauw.

Wel knap van het team, Dovi binnen in de pits en applaus van het hele team.

Geplaatst:

Goede reactie van Dovi aan de pers. Da's een échte sportman.
Ik ging een emmer water over Lorenzo gekapt hebben, in de pits, en gasten zoals lewis hamilton zouden gewoon staan huilen.

Geplaatst:

Lorenzo heeft nog wat werkpunten verkregen binnenin Ducati, oa het uitvoeren van "mapping 8" ging niet zo vlot tijdens de laatste race :lol:

Jammer dat seizoen 2017 er wederom op zit, kijk al hemelsbreed uit naar 2018!

Geplaatst:
Lorenzo heeft nog wat werkpunten verkregen binnenin Ducati, oa het uitvoeren van "mapping 8" ging niet zo vlot tijdens de laatste race default_laugh.png
Jammer dat seizoen 2017 er wederom op zit, kijk al hemelsbreed uit naar 2018!

Hij had maar 7 mappings op zijn computer, vond de 8e niet.
Geplaatst:

Of hij is al zodanig gewend van op zijn bakkes te liggen dat hij de 8 als een ∞ zag en dat interpreteerde als een "vollegaaaas"?

Geplaatst:
Op 15-11-2017 om 07:02, teus_ zei:

prachtig jaar wel :D:D

Echt wel. :inlove:

Ergens heb ik wel wat spijt dat Rossi mid season plots z'n kansen zag vervliegen. Ik gun hem zijn 10e titel echt wel, maar vrees dat dit jaar het laatste jaar was waarin dat mogelijk was. De jongere nieuwkomers draaien nu écht op top-niveau mee en ik vrees dat hij nu echt de allerbeste machine zal moeten hebben om nog enige kans te hebben op een titel.
Verdiende titel voor Marquez, gezien de toch niet optimale machine. Heeft zichzelf ook overtroffen in die zin dat 'ie geregeld nog eens op den dek ging (en bleef gaan), maar ook z'n aantal wonderbaarlijke saves ging de hoogte in. Absurd hoe die constant op (en zeer vaak over) de lijn gaat en daar dus mee weg komt. Ik zou die erg graag eens op een Duc zien, eigenlijk. 

Vooral benieuwd naar de (technische) evolutie volgend jaar.

• Krijgt Yamaha die achtertrein uitgevogeld?
  • Hoe stelt Ducati het met de 4-cilinder?
  • Weet Honda hun ros wat beter berijdbaar te maken?
  • Komt Suzuki nu echt aansluiten?
  • En wat met KTM, zouden die ook voor een giant leap kunnen zorgen om vooraan mee te komen bakkeleien?
  • Petrucci bij het "B-team" toch ook op de '18 4-cilinder Duc, benieuwd hoe hard die potten gaat breken.

En enkele leuke rijderswissels ook!

• Onze Belg Simeon op een Duc (wel de 2016...)! :party: 
  • Luthi bij MarcVDS als rookie, die gaat waarschijnlijk geen bonkers rookie-jaar hebben zoals Zarco maar 't is toch ook een kei en de MarcVDS Honda heeft bewezen zeer goed te zijn.
  • Geen idee of Zarco veel beter zal doen dan dit jaar. Misschien wel eens een overwinning maar het komt over alsof die dit jaar al compleet op de top van z'n kunnen reed en gewoon een machine had die 'm net niet voldoende gaf om echt uit te halen.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minutes ago, gTa said:

Echt wel. :inlove:

Ergens heb ik wel wat spijt dat Rossi mid season plots z'n kansen zag vervliegen. Ik gun hem zijn 10e titel echt wel, maar vrees dat dit jaar het laatste jaar was waarin dat mogelijk was. De jongere nieuwkomers draaien nu écht op top-niveau mee en ik vrees dat hij nu echt de allerbeste machine zal moeten hebben om nog enige kans te hebben op een titel.
Verdiende titel voor Marquez, gezien de toch niet optimale machine. Heeft zichzelf ook overtroffen in die zin dat 'ie geregeld nog eens op den dek ging (en bleef gaan), maar ook z'n aantal wonderbaarlijke saves ging de hoogte in. Absurd hoe die constant op (en zeer vaak over) de lijn gaat en daar dus mee weg komt. Ik zou die erg graag eens op een Duc zien, eigenlijk. 

Vooral benieuwd naar de (technische) evolutie volgend jaar.

• Krijgt Yamaha die achtertrein uitgevogeld?
  • Hoe stelt Ducati het met de 4-cilinder?
  • Weet Honda hun ros wat beter berijdbaar te maken?
  • Komt Suzuki nu echt aansluiten?
  • En wat met KTM, zouden die ook voor een giant leap kunnen zorgen om vooraan mee te komen bakkeleien?
  • Petrucci bij het "B-team" toch ook op de '18 4-cilinder Duc, benieuwd hoe hard die potten gaat breken.

En enkele leuke rijderswissels ook!

• Onze Belg Simeon op een Duc (wel de 2016...)! :party: 
  • Luthi bij MarcVDS als rookie, die gaat waarschijnlijk geen bonkers rookie-jaar hebben zoals Zarco maar 't is toch ook een kei en de MarcVDS Honda heeft bewezen zeer goed te zijn.
  • Geen idee of Zarco veel beter zal doen dan dit jaar. Misschien wel eens een overwinning maar het komt over alsof die dit jaar al compleet op de top van z'n kunnen reed en gewoon een machine had die 'm net niet voldoende gaf om echt uit te halen.

Zarco krijgt misschien ook een '18 Yamaha. Jonas Folger is ook terug dan, gaat ook progressie maken. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zalig, Zarco op een '18 M1, dat gaat echt stuiven dan. :inlove:  Zalig dat de B-teams de A-teams dan echt zwaar beconcurreren (Yamaha en Ducati zeker, Honda misschien ook wel).

Geplaatst:
15 minutes ago, gTa said:

Zalig, Zarco op een '18 M1, dat gaat echt stuiven dan. :inlove:  Zalig dat de B-teams de A-teams dan echt zwaar beconcurreren (Yamaha en Ducati zeker, Honda misschien ook wel).

Heeft te maken met hoe het constructeurskampioenschap werkt. Satellietteams hebben daar ook hun invloed op. Dus Yamaha haalt er zelf ook voordeel uit om Tech3 goed materiaal te geven.

Geplaatst:

23722756_1754604961216613_23259952422762

En toch er biljven opzitten, wat een acrobaat :silly:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.

Geplaatst:

Die 2 incidenten in Macau dit weekend tonen nog maar eens aan waarom er beter niet meer zou gereden worden. Jammer genoeg. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid