Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die Jaguar trekt toch ook gewoon op geen kl#** he... wat een miskleun is dat terwijl hij er op de launchfoto's nog best ok uit zag.

Een Mercedes C op wieldoppen met te kleine wielen is net zo erg.

Zet hem op een mooie velg en dat is echt wel een mooie wagen. Wil er eigenlijk wel eens een testrit mee maken :)

Geplaatst:

Waarom heb jij die kar dan gekocht als ik t vragen mag?

Want in the end bestaan er voor dat geld toch veel beterr, completere alternatieven, als het dan toch gaat om een kale 1 reeks.

Ik rij bijvoorbeeld voor woonwerkverkeer liever met een renault megane gt dan met een kale 1.

Waar staat dat het een kale 1 reeks is?

Omdat er geen m pack op zit? :lolz:

Geplaatst:

En het enige goeie aan een Megane III is het rijwielgedeelte/motor van de RS. Haal dat weg en ik wil van z'n leven niet in een Megane III rijden. De hele ICE is gewoon een drama.

Geplaatst:

Durf je dat een bmw noemen?

zit geen 4 cilinder diesel in

heeft geen m pack

heeft geen zwarte dakhemel

Pas op, dat alles kan je in één klap verhelpen en meteen Bimmer creditbility verwerven door US achterlichten te steken waar de amberkleurige knipperlichtstukken vervangen zijn door rood.  :up:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dan wel de originele bijhouden anders krijg ik binnen 10 jaar de Phils en de Smaxime Soetes van deze wereld op mijn nek zeker :D

Geplaatst:

Nah, binnen 10 jaar niet. BMW-modetrends hebben een golflengte van 15 à 20 jaar (eerder dan 10) en een amplitude die omgekeerd evenredig is met de kostprijs van de mod. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vandaag een uitnodiging in m'n mailbox voor de 'Giulia Fleet Experience'.

Heb me toch eens ingeschreven en ben best wel benieuwd naar die kar :)

Geplaatst:

Vandaag een uitnodiging in m'n mailbox voor de 'Giulia Fleet Experience'.

Heb me toch eens ingeschreven en ben best wel benieuwd naar die kar :)

Hoe kom je op die lijst?

Kan ik een uitnodiging fixen? Ben ook enorm benieuwd naar die kar!

Niemand hier die bij Alfa of voor Alfa werkt? Dealership / Marketing / iets anders? @@Parsifal ?

Geplaatst:

Hoe kom je op die lijst?

Niemand hier die bij Alfa of voor Alfa werkt? Dealership / Marketing / iets anders? @@Parsifal ?

Aangezien ik me hier op de firma ontferm over het wagenpark, sta ik in dergelijke databases te boek als 'fleet manager'. :lol:

Geen idee of 'mijn link' meermaals gebruikt kan worden...

Geplaatst:

Ik neem aan dat we hieruit kunnen afleiden dat ze de fleetmarkt willen veroveren? Zou alleszins goed nieuws zijn voor het straatbeeld

Geplaatst:

Klinkt alsmaar beter...

Geplaatst:

Hoe kom je op die lijst?

Sorry, wij doen alleen FIAT, Abarth en JEEP hier :-(

Geplaatst:

Ik neem aan dat we hieruit kunnen afleiden dat ze de fleetmarkt willen veroveren? Zou alleszins goed nieuws zijn voor het straatbeeld

99gr CO2 voor een 180pk diesel zal dan ook veel fleet managers als muziek in de oren klinken :D

Geplaatst:

99gr CO2 voor een 180pk diesel zal dan ook veel fleet managers als muziek in de oren klinken :D

Serieus :o ? Nice!

Gast exTB
Geplaatst:

Lookin' gooooood. Zou wel voor een donker italiaans kleur gaan, "maserati" aubergine ofzoiet. Ook zowiezo manual.

Geplaatst:

Lapari- of Stromboli-grey [emoji7].

(Nooit gedacht dat ik een grijze auto graag zou zien)

Geplaatst:

Gisteren deze op 2 wielen door Fuchsrorhe zien stuiteren. Wat een kar :o

IMG_3083.jpg

• Vind ik leuk 3
Gast exTB
Geplaatst:

Kan niet wachten op vergelijkende test met M3. Op zintuiglijk vlak zie ik de Alfa makkelijk winnen, maar met je verstand meer neertellen voor een alfa zal moeilijk zijn vrees ik. Beetje zoals 4C vs Cayman. Gaan samenwerking met Ferrari hopelijk goed uitspelen. 

Geplaatst:

En das dan nog uit een 2.2 liter. Werkelijk verbruik zal iets hoger zijn :) 'your milage may vary' haha

Geplaatst:

Uit een 2.2, hopelijk voor hun komt er achteraf geen aap uit de mouw zoals bij VW.

Geplaatst:

Kan niet wachten op vergelijkende test met M3. Op zintuiglijk vlak zie ik de Alfa makkelijk winnen, maar met je verstand meer neertellen voor een alfa zal moeilijk zijn vrees ik. Beetje zoals 4C vs Cayman. Gaan samenwerking met Ferrari hopelijk goed uitspelen.

Rare analogie. 4C en Cayman zijn totaal geen concurrenten. Een 4C moet je eerder naast een Lotus zetten.

Geplaatst:

Da is.

Ondanks dat ik de 4C zeer mooi vind kies ik tussen die 2 direct de Exige.

Geplaatst:

Er zitten geen apen in Italië

Er spoelen er nochtans af en toe aan op hun stranden
  • Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid