Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Parsifal

Aanbevolen berichten

Echt heel knap...

 

Belangrijk! Zwarte dakhemel verkrijgbaar? Ik zie hem namelijk niet direct staan op de car configurator.

 

Standaard dacht ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, het wordt weer leuk om auto te rijden in dit segment :)

 

RWD was er alleen nog keuze uit de 3 reeks, C klasse en de IS.

Straks is dat rijtje:  Giulia, C klasse, 3 reeks, XE, IS (gaan ze die naam nu veranderen? :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn opsomming RWD zou niet compleet zijn zonder IS?

 

IS-F?

 

Wat is er leuk, niet wat was er leuk.

 

De F wordt al 3 jaar niet meer gemaakt.

 

De huidige breedsmoel-IS heeft een koppelloze, futloze atmo 4 cilinder, een CVT (!!) en presteert het om ondanks 223 pk 8,3 (!!) seconden nodig te hebben bij de sprint naar 100 en een top van 200 te hebben...

 

Die RWD is het enige dat nog een heel klein beetje positief is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er leuk, niet wat was er leuk.

 

De F wordt al 3 jaar niet meer gemaakt.

 

De huidige breedsmoel-IS heeft een koppelloze, futloze atmo 4 cilinder, een CVT (!!) en presteert het om ondanks 223 pk 8,3 (!!) seconden nodig te hebben bij de sprint naar 100 en een top van 200 te hebben...

 

Die RWD is het enige dat nog een heel klein beetje positief is. :)

 

Staat ook niet op de longlist, laat staan shortlist. Maar is wel RWD :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er leuk, niet wat was er leuk.

De F wordt al 3 jaar niet meer gemaakt.

De huidige breedsmoel-IS heeft een koppelloze, futloze atmo 4 cilinder, een CVT (!!) en presteert het om ondanks 223 pk 8,3 (!!) seconden nodig te hebben bij de sprint naar 100 en een top van 200 te hebben...

Die RWD is het enige dat nog een heel klein beetje positief is. :)

Los van al die cijfers en hybridedinges vond ik dat toch nog een aangenaam rijdende auto. Misschien omwille van een laag verwachtingspatroon :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van al die cijfers en hybridedinges vond ik dat toch nog een aangenaam rijdende auto. Misschien omwille van een laag verwachtingspatroon :D

 

Ik vind het echt teleurstellend.

 

Het begon met een rechtstreekse aanval op de 3 reeks en het is verworden tot een kruising tussen een Toyota Camry en een C-klasse met te weinig plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt teleurstellend.

Het begon met een rechtstreekse aanval op de 3 reeks en het is verworden tot een kruising tussen een Toyota Camry en een C-klasse met te weinig plaats.

Dat dan weer wel, die eerste IS was heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dan weer wel, die eerste IS was heerlijk.

 

Dat was de auto die ik niet kon betalen als eerste auto, maar wel had willen hebben. En zolets blijft wat in je systeem zitten he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correctie: in noord-Europa. 

En Midden-Europa (Benelux, GB, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, ...) niet of wat? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er leuk, niet wat was er leuk.

 

De F wordt al 3 jaar niet meer gemaakt.

 

De huidige breedsmoel-IS heeft een koppelloze, futloze atmo 4 cilinder, een CVT (!!) en presteert het om ondanks 223 pk 8,3 (!!) seconden nodig te hebben bij de sprint naar 100 en een top van 200 te hebben...

 

Die RWD is het enige dat nog een heel klein beetje positief is. :)

Ben onlangs met zo één naar Techno Classica gereden. Op de autobahn is dat echt een ramp. Voor hier in België valt het nog wel mee vind ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er leuk, niet wat was er leuk.

 

De F wordt al 3 jaar niet meer gemaakt.

 

De huidige breedsmoel-IS heeft een koppelloze, futloze atmo 4 cilinder, een CVT (!!) en presteert het om ondanks 223 pk 8,3 (!!) seconden nodig te hebben bij de sprint naar 100 en een top van 200 te hebben...

 

Die RWD is het enige dat nog een heel klein beetje positief is. :)

 

Jij hebt gewoon een verkeerd verwachtingspatroon van die wagen.

 

Jij wilt duidelijk een sportieve C segmenter, terwijl de huidige Lexus IS volop op comfort mikt. En er is geen één wagen in dat segment die zo comfortabel is als de IS,en ook de afwerking is beter dan pakweg een 3 reeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, maar aan de verkoop te zien op ons continent "mikt" Lexus dan nog niet eens op 1% van 1% van de kopers van dat segment. Ze slaan er toch, wat de Europese klant betreft, behoorlijk hard de bal mis mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hier wilt scoren met een auto moet je het ook hebben van imago, fiscaliteit en herverkoopwaarde. Hoe het rijdt is bijna irrelevant. (zie audi)

 

(gr the zweed)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me dunkt dat 't in de looks department ook grondig mis zit, wat die auto betreft. Lexus heeft nog bijna geen enkele auto gemaakt die goed beantwoordt aan de geraffineerde(re) smaak van de Europeanen, in vergelijking met die van de Amerikanen en Aziaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid