Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Parsifal

Aanbevolen berichten

nu nog een break versie en we kunnen beginnen twijfelen over de volgende firmasleur, Guilia of 3-serie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar komt er ook een 2.0 benzine met 350PK? Zou daar wel interesse in hebben. Bv met een Quadrifoglio pakket erop ...Een beetje zoals een AMG of M pakket maar mooier [emoji1]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar komt er ook een 2.0 benzine met 350PK? Zou daar wel interesse in hebben. Bv met een Quadrifoglio pakket erop ...Een beetje zoals een AMG of M pakket maar mooier [emoji1]

 

6 cil ? Dat zou nog eens wat zijn :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar komt er ook een 2.0 benzine met 350PK? Zou daar wel interesse in hebben. Bv met een Quadrifoglio pakket erop ...Een beetje zoals een AMG of M pakket maar mooier [emoji1]

Als alfist vind ik het leuk dat BMW rijders plots interesse beginnen krijgen in alfas :)

 

Ik denk dat die uitvoering een TI (of GTA) zal worden verkrijgbaar met 4 of 2 wiel aandrijving en in manueel of automaat TCT. Dit wordt de vermoedelijke opvolger van mijn Giulietta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alfist vind ik het leuk dat BMW rijders plots interesse beginnen krijgen in alfas :)

Ik denk dat die uitvoering een TI (of GTA) zal worden verkrijgbaar met 4 of 2 wiel aandrijving en in manueel of automaat TCT. Dit word de vermoedelijke opvolger van mijn Giulietta.

Altijd Alfa lover geweest hoor, ver voor mijn BMW liefde [emoji41]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alfist vind ik het leuk dat BMW rijders plots interesse beginnen krijgen in alfas :)

 

 

Is altijd zo geweest.

 

Tot zo'n 15jaar geleden dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu nog een break versie en we kunnen beginnen twijfelen over de volgende firmasleur, Guilia of 3-serie

 

Als er een Sportwagon komt (en Alfa zal wel niet verleerd zijn hoe ze een break moeten maken), dan hoeft twijfelen zelfs niet meer voor mij.  :P

 

Alleen ziet het er naar uit dat ie niet komt ...  :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de eerste foto's was ik er niet wild van, Alfa kan een veel spectaculairder design neerzetten vind ik.

Maar sinds de gewone er is en ik hem irl zag ben ik er wild van :inlove:

Ik weet alleen niet of ik zou durven, nooit vertrouwen gehad in Italianen :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fak zeg, da's toch een schoon kot :inlove:

 

restwaarde zal idd desastreus zijn voor de lease :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

fak zeg, da's toch een schoon kot :inlove:

 

restwaarde zal idd desastreus zijn voor de lease :(

 

Dat ze die maar snel gaan leveren. Hopelijk met desastreuze restwaarde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een Sportwagon komt (en Alfa zal wel niet verleerd zijn hoe ze een break moeten maken), dan hoeft twijfelen zelfs niet meer voor mij.  :P

 

Alleen ziet het er naar uit dat ie niet komt ...  :unsure:

Op de IAA vorig jaar liet men nochtans duidelijk verstaan van wel.  Alfa zet uiteindelijk ook quasi enkel in Europa af, hé, en in Europa zijn breaks hot. Er zou alvast van de Quadrifoglio nog "enkele" versies komen, sowieso ook met gerobotiseerde versnellingsbak (momenteel enkel manueel), hoogst waarschijnlijk ook een 4WD-versie (niet manueel) en ook de kans op een Sportwagon liet men toen verstaan als realistisch. Ik hoop ook dat 't zo ver komt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop met je mee. :D

 

'k Meende hier en daar gelezen te hebben dat ie niet komt, maar zou dat ook onlogisch vinden.  De ontwikkelingskost van een break zal toch eerder beperkt zijn als er al een berline bestaat ...

 

En als je ziet hoe sommige (Duitse) merken maar modelvarianten blijven verzinnen, dan zou het - Calimero modus aan - wel héél oneerlijk zijn als er géén Giulia Sportwagon komt. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de IAA vorig jaar liet men nochtans duidelijk verstaan van wel.  Alfa zet uiteindelijk ook quasi enkel in Europa af, hé, en in Europa zijn breaks hot. Er zou alvast van de Quadrifoglio nog "enkele" versies komen, sowieso ook met gerobotiseerde versnellingsbak (momenteel enkel manueel), hoogst waarschijnlijk ook een 4WD-versie (niet manueel) en ook de kans op een Sportwagon liet men toen verstaan als realistisch. Ik hoop ook dat 't zo ver komt.

 

Correctie: in noord-Europa. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is een zware factor in leaseprijzen :)

Leasen volgens catalogusprijs :mrcool:

Heb een budget voor de volgende van 40k zonder korting btw incl...

Moet perfect lukken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid