Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Parsifal

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Davy_:


Trouwens nu je ze effectief begint te zien, zoooo speciaal zijn ze niet.

Dat is net het mooie eraan, niet te veel franjes, maar die verhoudingen :inlove:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, gTa said:

Lach daar toch niet mee, fuel, bij mij is het gelijkaardig. Zoiets als used car, dat zou bij mij ook perfect mogelijk zijn geweest. Toch zo gek niet?

Visjes gaat geen plaats genoeg hebben voor alle auto's die hij binnen een paar jaar gaat kopen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is net het mooie eraan, niet te veel franjes, maar die verhoudingen :inlove:

Idem. En een qv is meer dan speciaal genoeg.

Tenzij dat in de komende 2-3 jaar blijkt een absoluut onbetrouwbare miserieketel te zijn (think 159) zou ik dat prefereren boven een B3/D3 als occasie voor pakweg 40-45k.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gTa:


Idem. En een qv is meer dan speciaal genoeg.

Tenzij dat in de komende 2-3 jaar blijkt een absoluut onbetrouwbare miserieketel te zijn (think 159) zou ik dat prefereren boven een B3/D3 als occasie voor pakweg 40-45k.

Binnenin is dat wel anders dan een Alpina hoor :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ir_fuel:

:lolz:

Ik zou het moeten negeren, maar kan dat niet.

Jij bent de enige die wat kan/zal kopen?

Je weet best wat mijn ambities zijn, en dat ik dan een auto om dagelijks te bollen nodig ga hebben. We zijn allemaal meer fan van iets dat wat pedigree, emotie en octaangehalte heeft dan een duffe, platte diesel. Dus we kijken allemaal uit naar het moment dat we zoiets kunnen kopen, we dromen daarvan. Voor mij zou zoiets de préféré zijn, veel meer dan een Panamera, 911, Golf GTI, Discovery, Mini Cooper S of wat dan ook. Een ruime kar met vermogen en kracht, voor mij is dat het ideale.

Dus ja, als alles loopt zoals gepland hoop ik binnen circa 5 jaar met iets in dat genre (B3, D3, zo'n QV SW, 535...) te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al da'k verlang van een auto is dat hij mij vrij laat kiezen tussen onderstuur en overstuur. Ok en dat hij meer dan twee personen kan vervoeren. De rest is nice to have. Die Guilia lijkt me wel nice to have.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Vicious:

Ik zou het moeten negeren, maar kan dat niet.

Jij bent de enige die wat kan/zal kopen?

Je weet best wat mijn ambities zijn, en dat ik dan een auto om dagelijks te bollen nodig ga hebben. We zijn allemaal meer fan van iets dat wat pedigree, emotie en octaangehalte heeft dan een duffe, platte diesel. Dus we kijken allemaal uit naar het moment dat we zoiets kunnen kopen, we dromen daarvan. Voor mij zou zoiets de préféré zijn, veel meer dan een Panamera, 911, Golf GTI, Discovery, Mini Cooper S of wat dan ook. Een ruime kar met vermogen en kracht, voor mij is dat het ideale.

Dus ja, als alles loopt zoals gepland hoop ik binnen circa 5 jaar met iets in dat genre (B3, D3, zo'n QV SW, 535...) te rijden.

Ga je toch aardig mogen verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/11/2017 at 0:08 PM, ir_fuel said:

Visjes gaat geen plaats genoeg hebben voor alle auto's die hij binnen een paar jaar gaat kopen :P

Misschien samen met toere een garage huren?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

vraag me af, hoe de verkoop draait van de Guilia.

Zit al een tijdje te kijken naar de tweedehands markt, maar de meeste blijven gewoon maanden te koop staan...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei binnenmuisarchitekt:

vraag me af, hoe de verkoop draait van de Guilia.

Zit al een tijdje te kijken naar de tweedehands markt, maar de meeste blijven gewoon maanden te koop staan...

 

In europa zitten ze nu ongeveer op 2.000 verkopen per maand. Waardoor ze na de Duitse 3 staan op de 4e plaats staan qua verkopen (maar wel een pak achter...)

Ter vergelijking (verkopen per maand)

Audi A4: 12.000

Mercedes C-klasse: 14.000

BMW 3: 12.000

Jaguar XE: 1.000

Lexus IS: 500

Volvo S60: 750 (de V60 doet er weliswaar 4.000 per maand)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat donkerblauw is deze echt prachtig.

Straf ook dat de v/s60 zo goed blijft lopen, ook al is de vervanger op komst

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ex-Mooseman:

In dat donkerblauw is deze echt prachtig.

Straf ook dat de v/s60 zo goed blijft lopen, ook al is de vervanger op komst

Is vaak zo bij Volvo dat hun modellen goed blijven presteren tot ver na hun houdbaarheidsdatum...

Bij de XC60 is het zelfs nog extremer. Die zijn beste verkoopjaar was 2016 (laatste productiejaar)

2009: 40.075

2010: 44.995

2011: 51.345

2012: 46.410

2013: 46.185

2014: 62.845

2015: 77.179

2016: 82.990

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid