Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Opiniepeiling:

Zou je een 991.2 laten staan omdat er standaard zetels in zitten en geen sportplus stoelen in staan? Is dat een absolute must die laatste? Is het comfort voelbaar groter?

 

 

@Alexanderr

We zijn aan het kijken naar de 991 die bij jullie te koop staat voor 94.911 euro. Meer info mag via pm als je tijd hebt.

aangepast door D Squaloid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch content dat ik de sport plus zetels heb. Dat geeft toch wat meer steun. En nog gemakkelijk in en uit te kruipen ivm de kuipzetels. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Naish said:

Ik zou die daar zeker niet voor laten staan.

Als het is zoals bij de 997 zijn dat allemaal zeer goeie stoelen. Alleen word je bij het stevigere bochtenwerk iets beter vastgehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, D Squaloid said:

🙂

 

Het jammere is dat het een 2 is en geen 4. 😞

ik zou een 4 laten staan...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Niko80 said:

ik zou een 4 laten staan...

 

Snap niet waarom je een sportwagen met 4wd zou willen. Dat heeft nul meerwaarde, behalve aan het stoplicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, ir_fuel said:

Snap niet waarom je een sportwagen met 4wd zou willen. Dat heeft nul meerwaarde, behalve aan het stoplicht.

Inderdaad. Klant van mij gaat een F-type R of zoiets kopen dat heeft ook 4wd... zou dat echt laten staan daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de 991 is de 4 gewoon veel knapper door z'n bredere heupen, en de zijschorten. Ik zou ook nooit een gewone S kopen, maar eerder zoeken naar een GTS als het persé een RWD moet zijn. Het is nu niet dat een 4 zoveel slechter rijdt... Ik denk zelfs dat de meeste mensen het verschil zelfs niet voelen, en ze het zelfs net voordeliger vinden dat 'm meer tractie heeft op natte en gladde wegen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, BMWMB said:

Ik denk zelfs dat de meeste mensen het verschil zelfs niet voelen, en ze het zelfs net voordeliger vinden dat 'm meer tractie heeft op natte en gladde wegen. 

Parels voor de zwijnen.

Koop dan een Cayenne 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, BMWMB said:

Onzin. Een Cayenne is voor badge-buyers die graag hoog zitten.

En 4wd kiezen puur omdat de "kas" er beter uit ziet is niet van hetzelfde kaliber? :lol: 

  • Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, dan koop ik wel een lelijke auto die nóg beter rijdt dan een 991.

Het oog wil dus ook wat.

 

Los daarvan: heeft een GTS een hardere ophanging dan een gewone Carrera eventueel met PASM?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De discussie is eigelijk compleet irrelevant aangezien een 991.2 GTS altijd een wide body heeft, ongeacht of het nu een 2WD of 4WD is.

Edit zegt met dat het hier niet om een GTS gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Niko80 zei:

ik zou een 4 laten staan...

 

Idem... Zou ik niet moeten hebben...

Enige reden dat ik zie voor een 4 is wanneer je je madam in een 911 wil steken als daily...

10 uren geleden, D Squaloid zei:

De looks van een 991 4 … 👌

Klopt...

Wacht dan nog even en koop je een 992 2S en dan heb je de looks goed zonder 4wd...

1 minuut geleden, Audi S8 zei:

De discussie is eigelijk compleet irrelevant aangezien een 991.2 GTS altijd een wide body heeft, ongeacht of het nu een 2WD of 4WD is.

Idd, de 991 GTS heeft ook de brede heupen in de rwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Naish said:

Idem... Zou ik niet moeten hebben...

Enige reden dat ik zie voor een 4 is wanneer je je madam in een 911 wil steken als daily...

En dan nog....

er steekt toch PSM op dat ding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid