Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, gTa zei:

Idem. Net verfrissend om eens wat afwisseling te zien, iets anders dan die gedoodverfde combo's die iedereen neemt of uit de Ralph Lauren cataloog haalt.

De buitenkleur zou ik in dit geval anders kiezen maar dat groen interieur is awesome. Zou dat wel eens gecombineerd willen zien met een groenzilver (zoals BMW ooit had, zal ook wel in de Porsche kleurenhistoriek te vinden zijn) of met een "oud" uni zachtgeel.

Uni zachtgeel met een groen interieur; Really?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jules_W zei:

Uni zachtgeel met een groen interieur; Really?  

Zéér zeker wel, ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, BMWMB said:

Buitenkant in dat groen is heel knap. Interieur volledig in dat groen is effenaf lelijk.

Zie vinden het allemaal de max, tot ze het met hun eigen centen moeten kopen :lol: 

Die stoelen nog tot daar aan toe, maar echt alles in het groen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie vinden het allemaal de max, tot ze het met hun eigen centen moeten kopen :lol: 
Die stoelen nog tot daar aan toe, maar echt alles in het groen? 

Dat bedoel ik dus ook. Alles in het groen is teveel van het goede.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Reeksje over 911 GT1, CLK GTR en Mclaren F1, na de restauratie die DK engineering heeft gedaan op de 3 auto's

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Waar kan ik betrouwbare cijfers vinden van het gewicht van OEM Porsche velgen? (Liefst dus officiële cijfers.)
In dit geval nu 718 (de 20" 718 'Sport' vs. de 20" 718 '911 turbo'-velgen), maar het mag graag gammabreed ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid