Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Ik vind 'm dik.

Met zo'n skirts en spoilerlip en extreeem grote vleugel op de kont ... gaat dat beetje blauw in de velgen en in de zetels er nu niet écht plots wél een foorkraam van maken, imo.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/7/2021 at 10:45 PM, gTa said:

Ik vind 'm dik.

Met zo'n skirts en spoilerlip en extreeem grote vleugel op de kont ... gaat dat beetje blauw in de velgen en in de zetels er nu niet écht plots wél een foorkraam van maken, imo.

En in het dashboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

En in het dashboard.

Vind ik een leuk detail! Zou zeker mogen blijven.
In de zetels vind ik 't effenaf lelijk.

Edit: leuke details, blijkbaar ook de ring rond de SportChrono ook in dat blauw. En de sleutel ook. Kan ik zéker mee leven.
Edit2: de 12-uur markering in 't geel is dan weer een misser: er is voor de rest geen geel op die auto te zien (noch PCCB-klauwen, noch stikking).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een 991 Carrera aan de lichten.. mijn raampje geopend om te genieten van de sound

Kerel trekt rustig op

En!! 
 

Geen sound gehoord 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen week deze 718 Cayman GTS 4.0 meegekregen voor een dag. Fantastisch ding mét handbak (de PDK kost zowaar €3.000 meer). Ook de sound is, ondanks de OPF toestanden, nog verrassend luid en mooi.

Als je kijkt naar de (tweedehands) prijs zit deze ook ongeveer in dezelfde prijsklasse als de 981 Cayman GT4. Nu vroeg ik me af: wat zouden jullie eigenlijk kiezen?

981 Cayman GT4 heeft als troef dat hij wel wat ‘specialer’ is, wat bruter oogt, waarschijnlijk beter en leuker is on-track.

Langs de andere kant: deze 718 GTS heeft de toch wel iets specialere 4.0-motor, heeft 400 pk (in tegenstelling tot de 385 pk van de GT4) en is misschien meer fun en geschikt voor zondagse tourritten?

Ik zou het verdomd moeilijk vinden om te kiezen maar neig momenteel toch meer naar de 981 GT4…



e0329607ccb395f88b51ddebda926d45.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

981's zijn al vijf of zes jaar oud hé

Weet ik, maar zou dat een issue zijn voor jou? Zo’n 981 GT4 vind ik vandaag de dag nog zeer modern ogen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid