Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Daar zeg je zoiets.

Op sommige reeksen kan (kon?) je bij Black Pack nadien nog "Schwarzglas-delete" krijgen. Top.
Bij sommige echter niet. Vreselijk.

In sommige markten moeten ze niks van half licht en half donker glas weten, zoals NL.
--> Worden die packs daar dan op dezelfde manier samengesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/4/2019 at 1:20 AM, gTa said:

Daar zeg je zoiets.

Op sommige reeksen kan (kon?) je bij Black Pack nadien nog "Schwarzglas-delete" krijgen. Top.
Bij sommige echter niet. Vreselijk.

In sommige markten moeten ze niks van half licht en half donker glas weten, zoals NL.
--> Worden die packs daar dan op dezelfde manier samengesteld?

Vanaf de E-reeks heb je inderdaad nog de optie "wegval getinte ruiten". Maar op een C-reeks bv. niet.

Ik heb eens op de Nederlandse configurator gekeken, en daar kan ik geen Night Pack selecteren zonder getinte ramen.

aangepast door yvesken
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, yvesken zei:

Vanaf de E-reeks heb je inderdaad nog de optie "wegval getinte ruiten". Maar op een C-reeks bv. niet.

Ik heb eens op de Nederlandse configurator gekeken, en daar kan ik geen Night Pack selecteren zonder getinte ramen.

Zou zoiets niet door de verkoper in te voeren zijn in het bestelsysteem? Heel veel zaken hebben een "uitrustingscode" maar zijn geen échte "optie tegen meerprijs" omdat ze standaard zijn voor die markt of gekoppeld zijn aan motorisatie, uitrustingsniveau, een andere optie, enz. Misschien dat er wel een code bestaat voor 'wegval getinte ruiten' of een code die (intern) aangeeft of er getint of gewoon glas in moet?

@William Blake

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, William Blake zei:

je kan nu wel sinds heden op de 43 AMG de chrome line nemen

'k Heb dat al gezien :inlove:  Heerlijk.

Snap ik echt niet, dat je bij de E verplicht die zwarte raamomlijsting moet nemen op de 43/53. De rest van 't chroom krijgt-ie dan wel. En je kan nog (tegen dezelfde prijs als op de andere) een Black Pack nemen, waardoor ook de rest van 't chroom, minus kofferlijst en handgreepdingen (why o why?!?). Iemand spoort daar toch niet helemaal, in Stuttgart.

Maar bon, ze zijn hun zinnen terug aan 't vinden, dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op bovenstaand beeld is het probleem met het frontaanzicht van de nieuwe 3 goed zichtbaar.

De voorbumper lijkt op bepaalde plaatsen gesmolten en in elkaar gezakt. 

Heb die indruk niet altijd, maar toch is het me al een paar keer opgevallen bij het zien van een nieuwe 3 irl. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allee allee. Eighties AMG monoblocks! Staat wel wat hoog in de configurator. Zou wel eens een real life foto willen zien, vind er enkel in hoogglans gepolierde versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, 3000 zei:

Heb de vorige pagina's niet doorlezen, hopelijk geen repost, maar hoe cool zijn wielen! 21" 5-Loch-Design

iris?COSY-EU-100-1713d0VXqNWFqtyO35PobzI

Ze hebben wel iets vind ik, ik ben sowieso voor dingen die je niet elke dag tegen komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoe zit dat eigenlijk met die Project One? Dat was zo'n wreed gedoe daarrond in 2018 voor een paar weken, en sindsdien horen we daar niks meer van? Komt dat ding nog? Is die gecancelled?

@William Blake @Carlito e.a.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Hoe zit dat eigenlijk met die Project One? Dat was zo'n wreed gedoe daarrond in 2018 voor een paar weken, en sindsdien horen we daar niks meer van? Komt dat ding nog? Is die gecancelled?

@William Blake @Carlito e.a.

Project is weggevallen. Is nu gewoon AMG one. 

Hebben wat tegenslagen gehad met betrouwbaarheid van zo een F1 blok 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, Carlito said:

Project is weggevallen. Is nu gewoon AMG one. 

Hebben wat tegenslagen gehad met betrouwbaarheid van zo een F1 blok 😁

Plus emissienormen etc, dacht ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Porker zei:

Plus emissienormen etc, dacht ik?

partikelfilter gezever inderdaad, ze krijgen geen uitzondering gezien lage productie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid