William Blake 2.656 Geplaatst: 19 februari 2020 Delen Geplaatst: 19 februari 2020 Zeer mooie proporties met de X118, de oude CLA klopte echt niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 976 Geplaatst: 19 februari 2020 Delen Geplaatst: 19 februari 2020 Bizar wel dat de configurator van Mercedes-Benz de grootte in cm ook bij de wielen zet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 976 Geplaatst: 19 februari 2020 Delen Geplaatst: 19 februari 2020 En A45S vanaf 68.000?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.089 Geplaatst: 19 februari 2020 Delen Geplaatst: 19 februari 2020 9 uren geleden, 3000 zei: Bizar wel dat de configurator van Mercedes-Benz de grootte in cm ook bij de wielen zet Zijt content, ze hebben hun strijd om Europa van die Angelsaksische velgmaat af te brengen, enkele jaren volgehouden door gewoon de inch-maat er niet bij te vermelden! Je zag dus enkel de cm vermeld. 't Is pas onlangs dat de maat in inch er weer bij staat. They gave up. Niet moeilijk natuurlijk, de inchmaat is voor velgen (en dus ook banden) dermate ingeburgerd wereldwijd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 22 februari 2020 Delen Geplaatst: 22 februari 2020 On 2/18/2020 at 7:26 PM, gTa said: CLA SB is echt vet in AMG-uitvoering. Ik geloof 't bijna zelf niet dat ik het zeg, maar: bijzonder mooie auto (zonder enige "maar"). En wat een stance. Daarmee vergeleken is de nieuwe '1 toch echt een domper. (Bestaat wel niet in break, maar in hatch gaat de vergelijking op.) Heeft ook niks stance. Gegeven een (veel) groter budget, ik zou dat een perfecte city runabout vinden voor de madam. Ik heb het ook al eens bekeken, maar hoeveel duurder zijn die niet geworden vergeleken met de vorige? En die was al niet goedkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luv4DLM 806 Geplaatst: 22 februari 2020 Delen Geplaatst: 22 februari 2020 In SeefeldVerstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 24 februari 2020 Delen Geplaatst: 24 februari 2020 https://www.pistonheads.com/news/ph-features/mclaren-gt-vs--continental-gt-vs--mercedes-amg-s63/41895 leuk testje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 25 februari 2020 Delen Geplaatst: 25 februari 2020 https://www.evo.co.uk/saloons/202277/bmw-m5-competition-v-mercedes-amg-e63-s-600bhp-supersaloons-go-head-to-head Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 1 maart 2020 Delen Geplaatst: 1 maart 2020 0-250 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.089 Geplaatst: 1 maart 2020 Delen Geplaatst: 1 maart 2020 4 uren geleden, William Blake zei: https://www.youtube.com/watch?v=IhGPAI3jYj8& 0-250 Die 0-100 (3 secondjes) en 100-200 tijd (7 secondjes) zijn anders ook ni mis. Sub 11 seconden voor staande kwart mijl, da's best stevig eigenlijk voor een kar van dik 2 ton. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 976 Geplaatst: 1 maart 2020 Delen Geplaatst: 1 maart 2020 Zot hoe goed launch control tegenwoordig is, een bak van 2 ton zo uit de katapult schieten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 2 april 2020 Delen Geplaatst: 2 april 2020 Als je met 585 pk deze prestaties al kan neerzetten, hoe zot wordt de Black Series dan niet wel... 100-200 in 6,3s! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thibaut De Winter 172 Geplaatst: 2 april 2020 Delen Geplaatst: 2 april 2020 1 uur geleden, William Blake zei: 100-200 in 6,3s! Waanzin, het interieur na de facelift is ook zoveel knapper / moderner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.590 Geplaatst: 7 april 2020 Delen Geplaatst: 7 april 2020 Als je met 585 pk deze prestaties al kan neerzetten, hoe zot wordt de Black Series dan niet wel... 100-200 in 6,3s! En toch voelt het op de autobahn of de auto nog een pak sneller aankan Zeker als je komt uit een GT63sVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 7 april 2020 Delen Geplaatst: 7 april 2020 23 minuten geleden, Brunault zei: En toch voelt het op de autobahn of de auto nog een pak sneller aankan Zeker als je komt uit een GT63s Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Zeer stabiel op hoge snelheden inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 8 april 2020 Delen Geplaatst: 8 april 2020 @William Blake : als je moest kiezen: AMG GT63 of S65 AMG ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.590 Geplaatst: 8 april 2020 Delen Geplaatst: 8 april 2020 Gt63s zonder twijfel Het concept van een S amg klopt niet Zeker bij de 63 en ik heb al een paar keer met een V12 gereden en dat is mijn ding niet Je had het wel tegen Blake maar ik denk dat ik met mijn “ervaring” ook mocht mijn mening zeggen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpeedExceed 177 Geplaatst: 8 april 2020 Delen Geplaatst: 8 april 2020 47 minuten geleden, Brunault zei: Gt63s zonder twijfel Het concept van een S amg klopt niet Zeker bij de 63 en ik heb al een paar keer met een V12 gereden en dat is mijn ding niet Je had het wel tegen Blake maar ik denk dat ik met mijn “ervaring” ook mocht mijn mening zeggen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Zal ook een persoonlijk iets zijn, een S is meer een GT en minder een sportwagen, en jij rijdt graag zeer sportief veronderstel ik? Ik heb zelf wel al met een S63 AMG gereden en ik vond dit wel fantastisch rijden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 8 april 2020 Delen Geplaatst: 8 april 2020 51 minutes ago, Brunault said: Gt63s zonder twijfel Het concept van een S amg klopt niet Zeker bij de 63 en ik heb al een paar keer met een V12 gereden en dat is mijn ding niet Je had het wel tegen Blake maar ik denk dat ik met mijn “ervaring” ook mocht mijn mening zeggen Een 63 is een V8, geen V12 Ik heb nog niet met die nieuwe GT AMG gereden. Maar lijkt me een serieus groot ding dat dus niet echt veel sportiever zou rijden dan een S, dacht ik. Nu ben ik zelf wel fan van de S-klasse (algemeen geweten), en (met gemengde gevoelens) fan van de S AMG. Mijn vraag was eerder geinspireerd rond: liever een sportievere berline (met dat nieuwe AMG GT concept) of is een V12 toch nog altijd de motor die je wil. 4 minutes ago, SpeedExceed said: Zal ook een persoonlijk iets zijn, een S is meer een GT en minder een sportwagen, en jij rijdt graag zeer sportief veronderstel ik? Ik heb zelf wel al met een S63 AMG gereden en ik vond dit wel fantastisch rijden! Dat de S63 fantastisch rijdt, staat buiten kijf. Dat het een kut-auto is wanneer het aankomt op onderhoud en betrouwbaarheid ook. (althans de V8). Als ik nuchter nadenk, dan zou ik er ook geen meer kopen om er dagelijks mee te leven. Af en toe eens mee rijden: leuk. Veel kilometers mee afleggen: vermoeiend (het ding houdt gewoon geen twee minuten zijn klep dicht). En de S450 en S560 die ik een tijd reed vorig jaar, zou ik veel eerder kopen. Als autoliefhebber kan je echter niet rond die V12 kijken en bekruipt de zin me toch regelmatig om nog es zot te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 8 april 2020 Delen Geplaatst: 8 april 2020 5 uren geleden, The Swede zei: @William Blake : als je moest kiezen: AMG GT63 of S65 AMG ? S65 toch wel. Gewoon, waanzinnige V12 en het hele karakter van de auto icm die krachtbron. S63 is totaal anders, veel nerveuzer, boite is ook anders (geen koppelomvormer dus voelt wat 'droger' aan) GT63S is een E63S + pakweg 30% extra dynamiek, gestoorde goeie auto, zelfs op circuit, maar 'k ben er niet verliefd op geworden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.590 Geplaatst: 8 april 2020 Delen Geplaatst: 8 april 2020 Ik ben supercontent van de combo GTR en E63S en de GT63S is nog een stap hoger dan de E en een pak sportiever maar het is me het geld niet waard want als ik echt sportief wil rijden pak ik de Pro of de GT3 en de E volstaat meer dan voldoende als daily Ik ben wel geen luxerijder want ik neem de GTr voor om een rit van 1500km te rijden op 1dag ipv de E Die kuip is gewoon de beste zetel ooit Ik snap gewoon zo een 65 niet te goed, te luxe en al die hulpmiddelen wil ik gewoon niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 8 april 2020 Delen Geplaatst: 8 april 2020 3 hours ago, William Blake said: S65 toch wel. Gewoon, waanzinnige V12 en het hele karakter van de auto icm die krachtbron. S63 is totaal anders, veel nerveuzer, boite is ook anders (geen koppelomvormer dus voelt wat 'droger' aan) GT63S is een E63S + pakweg 30% extra dynamiek, gestoorde goeie auto, zelfs op circuit, maar 'k ben er niet verliefd op geworden. Een S63 zou ik ook niet meer nemen. Combinatie klopt gewoon niet. Moet es ergens een S65 zien vast te krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 9 april 2020 Delen Geplaatst: 9 april 2020 18 uren geleden, Brunault zei: Ik ben supercontent van de combo GTR en E63S en de GT63S is nog een stap hoger dan de E en een pak sportiever maar het is me het geld niet waard want als ik echt sportief wil rijden pak ik de Pro of de GT3 en de E volstaat meer dan voldoende als daily Ik ben wel geen luxerijder want ik neem de GTr voor om een rit van 1500km te rijden op 1dag ipv de E Die kuip is gewoon de beste zetel ooit Ik snap gewoon zo een 65 niet te goed, te luxe en al die hulpmiddelen wil ik gewoon niet 65-V12 AMG's moet je zien als ultieme vorm van luxe. 63's zijn veel sportiever, 65 is 'chill'. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 9 april 2020 Delen Geplaatst: 9 april 2020 19 hours ago, Brunault said: Ik ben supercontent van de combo GTR en E63S en de GT63S is nog een stap hoger dan de E en een pak sportiever maar het is me het geld niet waard want als ik echt sportief wil rijden pak ik de Pro of de GT3 en de E volstaat meer dan voldoende als daily Ik ben wel geen luxerijder want ik neem de GTr voor om een rit van 1500km te rijden op 1dag ipv de E Die kuip is gewoon de beste zetel ooit Ik snap gewoon zo een 65 niet te goed, te luxe en al die hulpmiddelen wil ik gewoon niet Hangt ervan af hoe vaak je 1500km moet rijden. Of zelfs gewoon 400-500km. Als je dat eens doet voor de conge, no problem. Maar ik doe wekelijks lange ritten en dan is de lol van een sportieve wagen voor dat pendelen er wel rap af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpeedExceed 177 Geplaatst: 11 april 2020 Delen Geplaatst: 11 april 2020 https://www.autogespot.com/mercedes-amg-gt-r-pro-c190/2020/04/11 Man met smaak! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.