Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Iemand naar de AMG dagen van Vereenooghe Brugge geweest toevallig?
Iets vernoemenswaardig?

Ik ga donderdag eens piepen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
On 3/25/2019 at 5:17 PM, ICM said:

 

Liever de 6,2 liter wegens goedkoper?

Mijn 63 had automatische cilinderuitschakeling op 2 van de 8 cilinders. 

Echt efficiënt voor het verbruik want dat ging helemaal naar nul als die twee uitgeschakeld werden . :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

https://www.pistonheads.com/news/ph-driven/2020-mercedes-amg-a45-s---uk-review/41871

If the M139 needs further introduction it's only to reiterate that it bears no similarities with the 2.0-litre engine fitted to the Mercedes-AMG A35. That motor is white bread. Very decent, does-its-job white bread. But filler nonetheless. The M139 is more like a Perigord truffle: rarified, small and apparently made by God Himself. How else to explain the gathering muscle of the low end or the explosiveness beyond? All four-cylinder engines want to be mistaken for something bigger capacity but the M139 actually follows through with the sort of elastic response that makes it feel fast from virtually any start point.

DSC05723A.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lotuzzz zei:

Zoe vet :inlove:

Wat zijn jouw eigen indrukken @William Blake

Dat pakket in een CLA Shooting Brake en dat is af.

Zuipt wel gigantisch als je doorrijdt, 2 injecteurs per cilinder :D

Motor voelt echt speciaal aan, totaal anders als om het even welke andere 4-cil.

Driftmode is gimmick. Stuurgevoel is inderdaad wat te licht maar wel zeer precies.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

in de 43 al zeker

Ik kan niet geloven dat ze in de 63 al direct een R4 zouden leggen, dat het geen V8 meer zal zijn, wil ik gerust geloven!

aangepast door SpeedExceed
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, William Blake zei:

Dat pakket in een CLA Shooting Brake en dat is af.

CLA SB is echt vet in AMG-uitvoering. Ik geloof 't bijna zelf niet dat ik het zeg, maar: bijzonder mooie auto (zonder enige "maar"). En wat een stance. :inlove: 
Daarmee vergeleken is de nieuwe '1 toch echt een domper. (Bestaat wel niet in break, maar in hatch gaat de vergelijking op.) Heeft ook niks stance.

Gegeven een (veel) groter budget, ik zou dat een perfecte city runabout vinden voor de madam. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid