Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, William Blake zei:

Voor minder dan de helft vd prijs koop je een GT R, pre-FL, Track-Pack, betere sound, mooiere look,...

Prijs is irrelevant op de BS... Zoals ik dat bekijk toch.

De knapste van de klas is de BS zeker niet, die titel is voor de PRO... 😍

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

944a56ab08131bc0937fd14fbb52f3ea.jpg

[emoji3590][emoji3590][emoji3590][emoji3590][emoji3590][emoji3590][emoji3590][emoji3590]

Mijn nr2 op de want to have list. Ben naar zo eentje gaan kijken in Sint Truiden en net niet gekocht. De zin was groot.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

PRACHTIGE wagen!  Ene dat het daar ni met eens is, is gewoon een klet.

En toch wa raar dat die het tot op #2 schopt bij u... Gij zijt normaal ni voor lange neus/korte kont speedboat modellen...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Het gaat hier over pro piloten. Ik denk dat we die factor mogen negeren :D 

Op een droog circuit wel ja.

Om op de ring zo te vlammen met natte plekken moet je toch wat baankennis hebben en kunnen rijden. Dan kan de piloot op zo'n afstand wel een paar seconden winnen of verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

PRACHTIGE wagen!  Ene dat het daar ni met eens is, is gewoon een klet.

En toch wa raar dat die het tot op #2 schopt bij u... Gij zijt normaal ni voor lange neus/korte kont speedboat modellen...

Even wat gratis advies. Wij van AM vinden onszelf een High Society clubje en verwachten dat er gecommuniceerd wordt in AN.

Groeten, het bestuur van oude wijzen.

😄 

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, dragonfly said:

Op een droog circuit wel ja.

Om op de ring zo te vlammen met natte plekken moet je toch wat baankennis hebben en kunnen rijden. Dan kan de piloot op zo'n afstand wel een paar seconden winnen of verliezen.

Denk dat dat nog altijd geen probleem zal zijn :D 

Die mannen die die records rijden zitten daar elke industriepool sessie al te vlammen waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Rabbit zei:

Het is door zo een dingen dat je een Merc gaat kopen. Marketing done right.

Contrast is groot met het officiële Twitter-kanaal van BMW: "Zo, ben jij effe een duffe malloot dat je onze nieuwe iX lelijk vindt."

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ir_fuel zei:

Straat-legaal in Duitsland.

Hoe zit dat ondertussen, met die regelgeving?

Was/is er geen regel die zegt dat je een auto, als die straatlegaal is ingeschreven in een EU-land, die ook in de andere EU-landen straatlegaal is? (Uiteraard met inachtname van specifieke zaken zoals winterbandenplicht én ook uiteraard enkel voor zaken die ofwel gehomologeerd zijn ofwel gekeurd en dusdanig in de keuringsattesten opgenomen, maw alles wat geen "ABE" heeft moet in de papieren staan.)

Zo'n nieuwe Manthey rechtstreeks op Belgische platen zetten, dat gaat iets anders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik het goed heb kan je bij Manthey zelf je GT3 RS/GT2 RS bestellen vanuit de fabriek ( ze zijn een Porsche servicepunt) en hem daar direct laten ombouwen.

Zouden die papieren dan ook niet aangepast worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Luv4DLM said:

Maar als ik het goed heb kan je bij Manthey zelf je GT3 RS/GT2 RS bestellen vanuit de fabriek ( ze zijn een Porsche servicepunt) en hem daar direct laten ombouwen.

Denk het wel.

Manthey =  Porsche :D 

1 hour ago, Luv4DLM said:

Zouden die papieren dan ook niet aangepast worden?

Dat zal wel met een hele rits aan TUV attesten komen, dat ding. Attesten waar je in België niks mee bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs de andere kant kan je je de vraag stellen hoeveel van die bakken ze over de vloer krijgen bij de import-keuring, en in hoeverre iemand het verschil gaat spotten met een standaard GT2-RS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Luv4DLM said:
1 hour ago, ir_fuel said:
Straat-legaal in Duitsland.

Frankrijk ook, maar wist niet dat het illegaal in België was. Weer iets bijgeleerd.

Geen idee hoe het in Frankrijk zit, maar als je eerst je stock GT2RS inschrijft en hem daarna laat ombouwen rijd je ook "legaal" rond natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe het in Frankrijk zit, maar als je eerst je stock GT2RS inschrijft en hem daarna laat ombouwen rijd je ook "legaal" rond natuurlijk.
Die gast met zen zwarte RS, Sebastian Vittel, heeft achteraf de zijne laten ombouwen en die staat op Franse nummerplaten. Daarmee dat ik er vanuit ga dat het daar geen probleem is.

5dab5d26e3b4ac7a827552d5ef22668c.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Luv4DLM zei:

Da's met aftermarket aanpassingen. Geen serieproductie.

AMG is extreem transparant vind ik.

En misschien kan die nog harder, als het weer wat beter is :)

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid