Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Op 11/4/2020 om 20:42, flupke73 zei:

Meer foto’s????

Bedoel je dat er maar één foto te zien is?

Vroeger was dit niet. Misschien moet je registreren om meer foto's te zien? Vroeg me onlangs ook af waarom je telkens maar één foto ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn wat een bak toch, echt een alleskunner! Voor mij een boertig zilveren op de standaardvelgen, zonder verdonkerde ruiten met bruin interieur/alu en zonder logo's :inlove:

Lijkt me zelfs met 4Matic toch nog duidelijk meer sensatie te bieden dan de nieuwe RS6, het geluid en driftmode zijn echt wel een serieuze meerwaarde voor mij.

Hoop stiekem dat de volgende C63 ook deze 4WD heeft met een mild hybrid 6-in-lijn, maar ik vrees ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk op die velgen, ziet er zo racy en licht uit.

mercedes-benz e-63-amg s-4m-t-comand-wide-ils-pano-burm-dab zilvermercedes-benz e-63-amg s-4m-t-comand-wide-ils-pano-burm-dab zilver

Eigenlijk zijn bijna alle AMG's/M's/RS'en het best op de standaard velgen én ze komen minder patserig over.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites




GT63S is een E63S + pakweg 30% extra dynamiek, gestoorde goeie auto, zelfs op circuit, maar 'k ben er niet verliefd op geworden.


Het is dan ook best een lelijke auto, ik zie van tijd een klant van u met zijn GT en die verhouding achteraan klopt toch niet helemaal.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, stradge zei:

Damn wat een bak toch, echt een alleskunner! Voor mij een boertig zilveren op de standaardvelgen, zonder verdonkerde ruiten met bruin interieur/alu en zonder logo's :inlove:

Lijkt me zelfs met 4Matic toch nog duidelijk meer sensatie te bieden dan de nieuwe RS6, het geluid en driftmode zijn echt wel een serieuze meerwaarde voor mij.

Hoop stiekem dat de volgende C63 ook deze 4WD heeft met een mild hybrid 6-in-lijn, maar ik vrees ervoor.

E63 W213 = beste AMG van de laatste 10 jaar

vergeet GT R, C63, A45S,....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Luv4DLM said:


 

 


Het is dan ook best een lelijke auto, ik zie van tijd een klant van u met zijn GT en die verhouding achteraan klopt toch niet helemaal.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 

 

 

13 minutes ago, William Blake said:

zeer spec-afhankelijk imo

Klinkt als wat men zei van de 1st gen Panamera.

En we weten allemaal hoe die verouderd is toen de nieuwe er kwam :lol: 

Excuses van verkopers ja 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
Op 22/4/2019 om 08:54, Carlito zei:

Ik denk dat jij brilliant blauw met cavansiet verwart.

v74260-mb-c63s-blue_7.jpg

v74260-mb-c63s-blue_27.jpg

v74260-mb-c63s-blue_19.jpg

Akkoord, het is geen tanzaniet, maar dit is toch niet fel of in your face?

 

In deze uitvoering (chrome, clear glass, zilveren wielen,...) zie ik dat nog een klassieker worden

heerlijk ingetogen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik er een korte review had over geschreven onlangs en ik daarin ook aanhaalde dat het rijgedrag van die auto me gigantisch verbaasde.

 

Is een super goed rijdende limo. Absurd goed, beter dan sommige twee zit sportwagens. En dat meen ik oprecht.

 

Het gaat daarbij niet eens over die rondetijd want ik vond de 55 eigenlijk “leuker” rijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites






Het is dan ook best een lelijke auto, ik zie van tijd een klant van u met zijn GT en die verhouding achteraan klopt toch niet helemaal.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk


Het enige lelijke is zijn kont..... die neus is SUPER bruut, kan ik gerust blijven naar kijken.

Maar kon me ook moeilijk over dat lelijk achterste over zetten, het is de reden dat ik mijn Panamera toen niet heb omgeruild. Qua auto vond ik hem beter.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heeft mercedes naar mijn gevoel ook geprobeerd waar porsche met de eerste generatie cayenne en panamera ook faalde. Te hard laten lijken op de gewone GT (bij porsche was dat de 911)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, dragonfly zei:

Absurd snel voor een "tank" op wielen en natte plekken.

En hoeveel marge er nog is... (zie filmpje, nog zeker 5s - voor wat het waard is op zo’n lang circuit)

Auto is ook full stock, enkel 2021 updates chassis updates gekregen

Spec is ook ideaal, ceramics, aero pack en de lichtste 21 inch velgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Denk dat ik er een korte review had over geschreven onlangs en ik daarin ook aanhaalde dat het rijgedrag van die auto me gigantisch verbaasde.

 

Is een super goed rijdende limo. Absurd goed, beter dan sommige twee zit sportwagens. En dat meen ik oprecht.

 

Het gaat daarbij niet eens over die rondetijd want ik vond de 55 eigenlijk “leuker” rijden.

Benieuwd of we zo’n creaties nog gaan zien post-Moers :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom dat ik nu echt op zoek ga naar nog super leuke dingen, over mijn budget. Maar de leuke auto’s verdwijnen als sneeuw voor de zon

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke video, beetje onzin van Boris dat hij in Brunchen de wet line pakt, die stuurt gewoon in en auto schuift in onderstuur naar buiten.  

Ik concludeer, wat een ondersturende boot zeg, precies afgekeken van Audi :D

Ik maak een grapje he fanboys. Respect voor dit record en zeker voor die piloot in die condities. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid