Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Ik zag vandaag onboards en vond de sound inderdaad maar teleurstellend klinken, zeker bij het downshiften.

Blame the EU.

  • Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

een beetje afhankelijk van regio tot regio.  Een bepaald publiek moet niets weten van hatchbacks of van breaks, en wil alleen sedans of coupés.

Meestal wordt die wagen ook onder een gepersonaliseerde nummerplaat ingeschreven die verwijst naar de naam van één of meerdere van de eigenaars/huurders/gebruikers van de wagen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, ex-Mooseman said:

een beetje afhankelijk van regio tot regio.  Een bepaald publiek moet niets weten van hatchbacks of van breaks, en wil alleen sedans of coupés.

Meestal wordt die wagen ook onder een gepersonaliseerde nummerplaat ingeschreven die verwijst naar de naam van één of meerdere van de eigenaars/huurders/gebruikers van de wagen.

Tegenwoordig meer en meer met -1 of -2 als suffix wegens de oorspronkelijke plaat gepikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Negeer de A45S, GT BS / R / PRO, W205 C63, S63 Cp... ooit kijkt men hierop terug als beste AMG van het Moers-era

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Negeer de A45S, GT BS / R / PRO, W205 C63, S63 Cp... ooit kijkt men hierop terug als beste AMG van het Moers-era

 

In juli wordt mijn E 63s vervangen door de FL

Ik ben benieuwd naar de veranderde vering ook al stoor ik me niet aan de huidige

De enige minpunten van de huidige zijn een dreunende automaat in comfort als je traag rijdt maar dat los je op met die op sport te zetten

En injectoren die verglazen of dichtslibben maar ik moet van AMG iets toevoegen aan de benzine

Lang leve de belgische naft [emoji85]

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Brunault zei:

In juli wordt mijn E 63s vervangen door de FL

Ik ben benieuwd naar de veranderde vering ook al stoor ik me niet aan de huidige

De enige minpunten van de huidige zijn een dreunende automaat in comfort als je traag rijdt maar dat los je op met die op sport te zetten

En injectoren die verglazen of dichtslibben maar ik moet van AMG iets toevoegen aan de benzine

Lang leve de belgische naft emoji85.png

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ik mis dat rauwe kantje wel wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mis dat rauwe kantje wel wat

Ik heb genoeg auto’s staan met een rauw kantje dat ik dat zeker niet mis
De E is idd een brave auto


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Brunault zei:

En injectoren die verglazen of dichtslibben maar ik moet van AMG iets toevoegen aan de benzine

Lang leve de belgische naft emoji85.png

Dat hebben ze mij ook gezegd (niet terecht), maar ze zeiden erbij dat dat door de ethanol komt. Er zit meer ethanol in normale benzine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid