Ga naar inhoud

Porsche 991.2


BMWMB

Aanbevolen berichten

Mottige achterkant..  :sick:

 

 

In tegenstelling tot de 997 is deze facelift niet geslaagd voor mij.

 

Hoe zit dat nu met die uitlaten, is dat optioneel of standaard op alle Carrera modellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral jammer dat de styling scherper geworden is, vooral de voorkant is totaal geen verbetering.

Vooraan plaatsen ze beweegbare flapjes, maar geen becherming voor de radiators, Porsche kent duidelijk z'n prioriteiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.sportwagen-in-zuffenhausen-aufgehaengt-unfreiwillige-enthuellung-am-porscheplatz.6e3811d8-7b61-4d89-b7fa-f54e65d36ac3.html

In Goodwood stijl heeft Porsche een nieuw kunstwerk voor het museum geplaatst. De onthulling moet nog gebeuren maar de wind heeft ze alvast parten gespeeld :)

post-102-0-24540100-1439230787_thumb.jpg

post-102-0-40730900-1439230795_thumb.jpg

post-102-0-36531800-1439230803_thumb.jpg

post-102-0-65095200-1439230811_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Turbo's hadden ook een radiator toen, die lag plat bovenop op het blok. Trouwens, de koelradiatoren zitten vooraan, al sinds de 996.

 

Reden heeft hoge achterkant heeft volgens mij eerder met veiligheidstests en -voorschriften te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of die vergadering in Stuttgart ook zo gaan.

 

"Es passt nicht, Bauteilkollision an diese, diese und die Stellen"

"Ja gut, aber eine Lösung muss es geben"

"gibt's nicht"

"doch! soll es geben, ohne Bericht warum nicht, können wir es nicht am Vorstand vorstellen"

"Es gibt eine Lösung, die kostet 5€ pro Fahrzeug"

"Wahnsinn, geht nicht"

"verdammt."

 

3 weken later schuift er een pippo de boel in de wagen naar voren :D

 

Konstruktiegesprekken :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

de Turbo's hadden ook een radiator toen, die lag plat bovenop op het blok. Trouwens, de koelradiatoren zitten vooraan, al sinds de 996.

 

Reden heeft hoge achterkant heeft volgens mij eerder met veiligheidstests en -voorschriften te maken. 

 

Inderdaad, had ik beter over moeten nadenken  -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best ingrijpend, die afwerking rond de uitlaten ziet er wel maar pover uit op foto 3.

geen probleem, Porsche optielijsten to the rescue :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hij staat op de website van Porsche.

 

3.0 flat 6 turbo motoren. Bij de Carrera S haalt men 420pk uit dat blok. 199g CO2 voor de manuele, 174 voor de PDK.  :o

 

Je kan nu ook de vierwielsturing van de GT3 erop krijgen, alsook de noselift. (beide voor de democratische prijs van iets meer dan 2K elk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid