Gast wooter Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Ik had schrik van de nieuwe achterlichten, maar ze zien er vet uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.468 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Je kan nu ook de vierwielsturing van de GT3 erop krijgen Wel goed van Porsche dat ze effectief luisteren naar hun klanten. De 180° draai hier wordt nu echt een eitje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wabe 1.018 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Ik heb het vermoeden dat je de 911 meer gaat zien ... zeer lage co en kleinere motor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.984 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Hmmmm ook niet 100% overtuigd van de 991.2. De voorkant ziet eruit als een verbetering, hoewel ik de plaatsing van de dagrijlichten op de huidige ook wel kan smaken. Maar de zij-inlaten aan de achterkant vind ik maar magertjes en ben al helemaal niet te spreken over dat kippengaas op de moterkap... De uitlaten moet ik eens zien in het echt. Zo centrale uitlaten kan ik wel smaken, maar deze missen precies iets. Net iets te ver uit elkaar, niet goed ingewerkt in die bumper,... Ze moesten die dubbele uitlaat niet in zo'n grote diffusor gestoken hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.961 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Ik heb het vermoeden dat je de 911 meer gaat zien ... zeer lage co en kleinere motor En op een zo een bedragen (je zit vlotjes aan 130K voor een 991 C2S) tikt die CO2 serieus door als je gaat op de zaak kopen. Ben wel eens benieuwd naar de klank en vooral de gasrespons. Ik geloof nooit dat ze dat 100% gekregen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.793 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Ik heb het vermoeden dat je de 911 meer gaat zien ... zeer lage co en kleinere motor - CO2 - Chip-baar Verkoop= boomen. @Alexanderr: blij 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2015 We weten nog niet hoeveel lager de CO2 zal zijn. EDIT: ondertussen al wel: van 174 tot 202gr Het zal de verkoop zeker ten goede komen, maar of het zoveel meer zal zijn, daar ben ik niet zeker van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.933 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 130.000euro @ 174gr is 15.000euro bruto VAA Nog altijd veel geld maar minder dan vroeger zeker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2015 Qua looks blijft het natuurlijk een zeer mooie wagen. De voorkant vind ik een verbetering tov de standaard neus van 991.1 De achterkant echter vind ik net iets te druk. De luchthapper met de verticale spijlen, de geprofileerde achterlichten, de gaten in de bumper,... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2015 130.000euro @ 174gr is 15.000euro bruto VAA Nog altijd veel geld maar minder dan vroeger zeker Als ik goed kan tellen is het 13k euro voor de nieuwe 991, terwijl het 15k euro was voor de vorige. Dat komt neer op een verschil van €80,- netto per maand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.961 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Als ik god kan tellen is het 13k euro voor de nieuwe 991, terwijl het 15k euro was voor de vorige. Dat komt neer op €80,- netto per maand. Als het daar op aan moet komen om hem te kunnen betalen of niet, heb je wschl wooter zijn Excel file vast 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2015 Dat bedoel ik dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.150 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Gasrespons zal nooit hetzelfde zijn als een atmo blok dat is zeker.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erq 220 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 zal toch pretty damned close zijn schat ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 https://www.youtube.com/watch?v=m8y9fdewUck Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.961 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 zal toch pretty damned close zijn schat ik. Ik heb het al duizend keer gelezen en gehoord over verschillende wagens. Ik heb nog nooit met een wagen met turbo gereden waar je het niet in merkt, zelfs niet in de monster-motor van de AMG GT. De enige drukgevoede die het echt super goed doet op dat vlak is de Lotus Exige V6, en dat is een compressor. Daar is dat perfect. Maar dan haal je nooit zo een CO2 cijfers. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Compressor draait ook van meet af aan mee he tov de turbo. Is logisch. Je gaat het bij een turbo altijd merken, period! Maar of het hier storend gaat zijn? Alles is ih werk gesteld van goede driveability, geen turbo-lag en co2 cijfers. Dit itt de echte Turbo. Dus volgens mij zal het in praktijk goe meevallen. Ik lig meer wakker vh geluid. In het promo filmpje vind ik de sound echt lijken op dat vd Turbo. En dat vind ik ni echt positief Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.793 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Nen hoop muziek met wat uitlaat geluid tussen gemixed, net wat we niet moesten horen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.961 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Dat hangt er allemaal vanaf waar je de lijn trekt he Mich. Moet je een 911 kopen? Een M3 is ook "goed genoeg", is praktischer en kost een pak minder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.793 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 zal toch pretty damned close zijn schat ik. Met een Turbo? Een pretty damn close heb IK nog niet tegengekomen, nergens. En idd ook niet met de AMG GTs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.293 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Compressor draait ook van meet af aan mee he tov de turbo. Is logisch. Je gaat het bij een turbo altijd merken, period! Maar of het hier storend gaat zijn? Alles is ih werk gesteld van goede driveability, geen turbo-lag en co2 cijfers. Dit itt de echte Turbo. Dus volgens mij zal het in praktijk goe meevallen. Ik lig meer wakker vh geluid. In het promo filmpje vind ik de sound echt lijken op dat vd Turbo. En dat vind ik ni echt positief Bij de M3 laten ze daarom in Sport Plus de turbo's altijd opspoolen, of je nu gas geeft of niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Dat hangt er allemaal vanaf waar je de lijn trekt he Mich. Moet je een 911 kopen? Een M3 is ook "goed genoeg", is praktischer en kost een pak minder. Hoe bedoel je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2015 Een turbo zal altijd voor een ander karakter zorgen. Een hoger koppel zorgt altijd voor een lineairder karakter. Vanaf de laagste toeren braakt zo'n motor al z'n power uit, en dat blijft constant tot aan de rode zone. Een atmosferische krijgt meer vermogen naarmate je hoger in de toeren gaat. Op de openbare weg, als je niet de kans krijgt om hoog in de toeren te gaan, zal een turbo sneller aanvoelen. Als je echter de kans krijgt om de toeren te gebruiken, dan blijft een atmosferische indrukwekkender. Nog verschillen zijn de gasrespons en de sound, die top zijn bij de atmosferische, waardoor met alle moeite doet om de turbo-motoren ook deze eigenschappen te geven. Toch zal er altijd verschil zijn, hoe groot of klein dan ook. Is dat altijd storend? Dat moet ieder voor zich uitmaken. Wat wel zeker is, is dat we er op termijn zullen moeten leren mee leven, want de atmosferische motor zal uitsterven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.933 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Bij de M3 laten ze daarom in Sport Plus de turbo's altijd opspoolen, of je nu gas geeft of niet. Klopt en als je gas geeft moet je ervoor gaan of 't is schok schok schok schok 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.