Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Hoe meer de co2 zakt, hoe meer redenen vind ik net [emoji16] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Die 991 is geen racekar... Iets wat jij duidelijk zoekt... Maar om hem daarom zo af te breken... Wat jij zoekt in een auto, kan je niet vinden in een 991 en dus moet je het elders zoeken. Ik kan wel een paar dingen bedenken die wel beantwoorden aan je vraag, maar ook iets duurder gaan zijn vermoed ik... Jij snapt het niet. Dat zijn de typische uitspraken voor mensen (het merendeel) die bij Porsche gaan shoppen omdat ze een BMW willen met een sportievere look. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.986 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Boven de "gewonere" Duitse merken, zoals BMW. Er zijn steeds minder redenen om nog een 911 te kopen in plaats van een M3. En BMW maakt sportwagens? En dat laatste: idd Jij snapt het niet. Dat zijn de typische uitspraken voor mensen (het merendeel) die bij Porsche gaan shoppen omdat ze een BMW willen met een sportievere look. Jij snapt het niet... Porsche heeft al altijd de 2 markten bespeeld... Dat is zoals bij Subaru: naast de boer in de showroom die een robuuste 4*4 zoekt met koffer sta jij om een wrx te kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.933 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Ja als Porsche echt zo goed is vind ik dat jullie eens een dag moeten organiseren zodat we dat zelf kunnen ondervinden. Er zitten hier genoeg porsche rijders. Ik zal wel beginnen met de coiffeur bak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Had Porsche het enkel willen doen voor de "driveability" op straat hadden ze 10 jaar geleden al een turbo motor in de Carrera gelegd. Het is niet dat ze moesten wachten tot de technologie op punt stond ofzo. Dat is gewoon het spijtige aan de zaak. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.986 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Dus eigenlijk ben je triestig omdat ze er te laat mee zijn? Enige 'waarde' waaraan ze nu knabbelen is de exclusiviteit van een turbo... Dat is voor een groot stuk weg en nu heb je gewoon een paar modellen die allen een turbo hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.479 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Naish snapt het niet denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erq 220 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 it's the end of the world as we know it! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erq 220 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Dat nu ook weer niet, maar als autoliefhebber hoor je zoiets toch gewoon jammer te vinden. Porsche heeft toch altijd synoniem gestaan voor pure driving cars. Niet dat dit nu ophoudt te bestaan, maar als je zo lang hebt vastgehouden aan deze traditie kan je toch spreken van een serieuze shift in bedrijfsfilosofie. Vooral het feit dat dit geen vrije keuze bedraagt maar een opgelegde koerswijziging is doet een mens nadenken. Er zijn vele zaken die meer schade toerichten dan de (fictieve) extra CO2 op papier. Gelukkig is er nog altijd de GT86 voor wie atmo wil rijden Dat is mss nog een interessante route. Superlight categorie onder de cayman met atmo 2.0 4-cilinder zodat we eindelijk de discussie van wat een echte Porsche is achter ons kunnen laten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Toen ze in 1998 van lucht naar waterkoeling gingen was het hek ook vd dam. En het geluid van die 996 was maar pover ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polle Petrol 583 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Toen ze in 1998 van lucht naar waterkoeling gingen was het hek ook vd dam. En het geluid van die 996 was maar pover ook. Dus gewoon even dit model negeren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Dat moeten we afwachten. Laat ons hopen dat men aan het concept niet gaat raken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 De overstap naar waterkoeling was ook omwille van emissienormen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Toen ze in 1998 van lucht naar waterkoeling gingen was het hek ook vd dam. Dat was ook een beetje nonsens he. Zo een 993 kan je geen watergekoelde kar meer noemen. Daar zat gewoon olie in ipv koelvloeistof ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 De overstap naar waterkoeling was ook omwille van emissienormen Dat had volgens mij ook te maken met de zoektocht naar meer vermogen en betere koeling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Ofcourse, maar het meest voor emissie Nu krijgen ze er toch ook "gratis" meer vermogenbij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Dus eigenlijk ben je triestig omdat ze er te laat mee zijn? Enige 'waarde' waaraan ze nu knabbelen is de exclusiviteit van een turbo... Dat is voor een groot stuk weg en nu heb je gewoon een paar modellen die allen een turbo hebben. Naish snapt het niet Rijd maar een jaartje rond met je M3, en ga dan eens met pakweg Jokke zijn 991 GTS een Ardennenrit doen. Hoe dat ding aan de gas hangt, die vermogensontplooiing en de precisie waarmee je je gas kan doseren, daar moet je heus niet voor op circuit zitten om daar van te kunnen genieten. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Dat was ook een beetje nonsens he. Zo een 993 kan je geen watergekoelde kar meer noemen. Daar zat gewoon olie in ipv koelvloeistof ... Nonsens is wat overdreven he. Een luchtkoeler heeft altijd meer olie nodig natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Nu krijgen ze er toch ook "gratis" meer vermogenbij? Maar wel ten koste van gasrespons. Allez Mich, dat ik dat aan u moet uitleggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Nonsens is wat overdreven he. Een luchtkoeler heeft altijd meer olie nodig natuurlijk. Ja maar ze hebben het concept "luchtkoeling" toch wel serieus ver doorgedreven toen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.974 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Eigenlijk moeten ze dat heel 911 platform in de vuilbak smijten en zich volledig richten op de middenmotor. Wel spijtig voor de Willie de Toyota's onder ons Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Allez fuel, behandel mij ni als een kind. Het is ni omdat ik het niet aanhaal dat ik het ni jammer vind. Maar eerlijk gezegd lig ik daar ni meteen wakker van. En kan best zijn dat ik nog wakker geschud wordt. Maar het is nu ni anders en binnenkort is het een algemeen gegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Binnen 10 jaar is het nen elektrische en heb je heimwee naar je turbomotor [emoji14] Koester het moment 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.479 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Superlight categorie onder de cayman met atmo 2.0 4-cilinder zodat we eindelijk de discussie van wat een echte Porsche is achter ons kunnen laten. Gaan we Lotussen bouwen? Wat Porsche moet doen, is de GT4RS op de markt brengen, met handbak en optioneel PDK om iedereen tevreden te houden. In Parallel nemen ze de 918 Spyder, zetten ze ook daar een handbak in, halen ze de elektrische zever er uit en brengen ze dan een sub-1300kg V8 700pk kist op de markt. In de 911 reeks moeten ze kiezen voor een atmo GT3, met manuele bak als optie (!). Daarnaast een GT2 zoals we hem gewoon zijn met daaronder de Turbo. De "gewone" 911 maken ze dan maar met de turbo blokken om de CO2 omlaag te brengen, zodat ze hun gemiddelde CO2 laag kunnen houden. En als we dan echt zot gaan doen, dan dumpen ze die monsters van SUV's want dat past niet bij een sportwagenbouwer. Buiten met die rommel, want ze zijn ook slecht voor de gemiddelde CO2 door hu gewicht en CX. Maar dan gaat Porsche wss failliet binnen het jaar 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Wanneer neem jij de boite in Stuttgart over PJ? [emoji106][emoji41] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.