Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

World Premiere: BMW Garmisch – A classic concept car

BMW-Garmisch-07.jpg

At this years’s Concorso d’Eleganza Villa d’Este, BMW Groups is unveiling the BMW Garmisch, a classic concept car that was designed by Marcello Gandini for Bertone and vanished after its debut at the Geneva Motor Show in 1970. With the newly created car, BMW pays respect to one of Italy’s most influential car designers and adds an exciting chapter to the company’s history.

BMW-Garmisch-concept-03.jpg

BMW-Garmisch-concept-06.jpg

BMW-Garmisch-concept-09.jpg

https://www.bmwblog.com/2019/05/24/world-premiere-bmw-garmisch-a-classic-concept-car/

 

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ma ze proberen die konijnentanden gril acceptabel te krijgen, maar neeje, neeje neeje, stopt ermee, 't trekt op geen hol!

Leuk concept voor de rest, ik kende hem niet. :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramen openen met de "afstandsbedieningsleutel" , deuren openen met de "afstandsbedieningsleutel" , koffer openen met de "afstandsbedieningsleutel", ramen sleutel en auto op slot doen met de "afstandsbedieningsleutel",... dat kan allemaal.

Maar de geopende koffer laten sluiten  en ook op slot doen, kan je dat ook laten programmeren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn er al twee keer mensen op bezoek geweest die heel handig zijn om je BMW te openen met de comforttoegang, ik zal ze de volgende keer naar jou sturen :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, brjefs zei:

Bij mij zijn er al twee keer mensen op bezoek geweest die heel handig zijn om je BMW te openen met de comforttoegang, ik zal ze de volgende keer naar jou sturen :lol:

't Gaat over sluiten... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/26/2019 at 10:27 AM, brjefs said:

Bij mij zijn er al twee keer mensen op bezoek geweest die heel handig zijn om je BMW te openen met de comforttoegang, ik zal ze de volgende keer naar jou sturen :lol:

En die kwamen telkens langs nadat je het nieuw model had gezien? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kon het al zeer lang als optie krijgen op bepaalde modellen. Ik geloof dat het vanaf 7/2018 op alle diesels werd doorgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/5/2019 om 23:09, Soul zei:

Ramen openen met de "afstandsbedieningsleutel" , deuren openen met de "afstandsbedieningsleutel" , koffer openen met de "afstandsbedieningsleutel", ramen sleutel en auto op slot doen met de "afstandsbedieningsleutel",... dat kan allemaal.

Maar de geopende koffer laten sluiten  en ook op slot doen, kan je dat ook laten programmeren ?

dat lukte op mijn 3GT toch: dicht genoeg staan, en langer duwen, dan ging die toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Ten laatste productie 09/2018, maar dat ga je volgens mij bij alle dieselWLTP's vinden. @William Blake ?

zonder AdBlue kan je wel tot EURO6b vinden, maar hoger niet denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, William Blake zei:

zonder AdBlue kan je wel tot EURO6b vinden, maar hoger niet denk ik

Ik bedoel vooral: leveren jullie nog nieuw geproduceerde diesels in WLTP zonder AdBlue? Nee toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Tommie zei:

Ik bedoel vooral: leveren jullie nog nieuw geproduceerde diesels in WLTP zonder AdBlue? Nee toch?

nee alles is AdBlue

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Soul said:


Prentjes van de nieuwe BMW-plant in San Luis Potosi in Mexico.

 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid