Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Op 23/8/2019 om 17:37, J3nkins zei:

Styling 164 bedoel je? Ik heb zo’n set liggen met nog goeie banden. Mocht je interesse hebben, stuur maar PM. 

is styling 67.

heb er zelf ook te koop liggen, maar wou weten aan hoeveel ik ze mag aanbieden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

New BMW M CEO: “Touring estates are not part of our M plan”

Secret-BMW-E46-Touring-1024x683.jpg

If there is one car that the BMW M community has been dreaming for decades then it has to be the M3 Touring. The elusive sports touring has been often considered for production, but unfortunately, it only lived a short life – as a one-off.

The BMW E46 M3 Touring prototype materialized because a production model was under consideration. The M3 Compact was made available to journalists for testing in order to both project an image and sound out customer interest. But the M3 Touring served entirely in-house purposes.

...

 

https://www.bmwblog.com/2019/08/29/new-bmw-m-ceo-touring-estates-are-not-part-of-our-m-plan/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ian zei:

Idd, die zwarte achterruiten, zwart dak... Foute en vooral goedkope look.

Vind ik ook.

Zo van d'er moet een kleur op, d'er zal d'er een op zijn maar dat is het dan ook.

Jammer, want d'er zijn toch wel wat lijnen aan die mij best bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge nu een prev.gen. 760 koopt dan moet dat nog wel tof zijn qua power ... maar zo'n E38 750 moet toch echt sloom aanvoelen, vandaag de dag? :oops: 

Wouldn't say no, though. Maar dan, als liefhebberskar, nog veel liever een E32 750i eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid