Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Nu al een paar keer een nieuwe X5 gezien en ik vind dat die achterlichten erg gedateerd ogen.. Ze zien eruit als door UV-stralen en ouderdom verkleurde lichten van een Aziatische auto uit de jaren 2000..

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=348]Ian[/mention]
f8774ea5-2022-bmw-e38-7-series-carscoops-768x416.jpg&key=96c7b3bd08c0411b44edf63f749d377562d87e0127c660592e7a1121508203e7

Kijk, dat ziet er al een pak beter uit dan waar BMW mee op de proppen komt. Enkel die 'hockeystick' is nog wat te prominent aanwezig, maar liever dat dan zo'n opgeblazen 7 met giga-nieren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ian zei:


Kijk, dat ziet er al een pak beter uit dan waar BMW mee op de proppen komt. Enkel die 'hockeystick' is nog wat te prominent aanwezig, maar liever dat dan zo'n opgeblazen 7 met giga-nieren.

Bij de '7 zijn het enkel de giga-nieren die het (extreme) probleem zijn, imo. Voor de rest vind ik dat een extreem knappe auto. De prefacelift is knapper vooraan omdat de nieren daar niet zo belachelijk groot zijn (maar nog altijd groot), maar de facelift nu is van opzij en langs achteren toch echt een verdomd knappe bak.

Maar 't blijft alleen maar doenbaar tot je op één of andere manier die nieren vooraan ziet. Dat doet die auto gewoon dood. 't Is té belachelijk. Hopelijk rolt daar binnenkort een kop voor in München...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In't weekend heb ik een aantal nieuwe X5's gezien. 

Heel erg knap, eigenlijk! 

Strak, sober, sportief. Lijkt op één of andere manier relatief 'compact'. Veel meer in balans ook dan de X3.

 

Ik zie geen enkele reden meer om voor het alternatief van AUDI of MB rond te kiezen, zeker als je de 45e-variant erbij denkt.
(dat zou ik bij het vorige model in geen geval gezegd hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/8/2019 om 11:02, gTa zei:

Bij de '7 zijn het enkel de giga-nieren die het (extreme) probleem zijn, imo. Voor de rest vind ik dat een extreem knappe auto. De prefacelift is knapper vooraan omdat de nieren daar niet zo belachelijk groot zijn (maar nog altijd groot), maar de facelift nu is van opzij en langs achteren toch echt een verdomd knappe bak.

Maar 't blijft alleen maar doenbaar tot je op één of andere manier die nieren vooraan ziet. Dat doet die auto gewoon dood. 't Is té belachelijk. Hopelijk rolt daar binnenkort een kop voor in München...

Als je daar hele dagen op kijkt went dat verbazingwekkend snel. Er zijn natuurlijk altijd mensen die moeilijk met verandering om kunnen.

 

Ik vind het eerder vervelend dat ik ondertussen de nieren van de vorige generatie X5 echt te klein vind. Trekt op niets! 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n zalig ding. :inlove:  Dat is van 1993, toen BMW nog dit volop produceerde: 

Afbeeldingsresultaat voor 1993 318i cabrio

Afbeeldingsresultaat voor bmw e32 interior

 

Hoe zalig was die Z13 :inlove: 

Check dat glazen dak en die roof scoop :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da’s echt zo’n tof bakje. default_wub.png

[/url]  

Wel een tof filmje (S124 taxi en andere auto's van toen default_wub.png), met die dromerige muziek. Eigenlijk zaten ze er niet zo heel ver naast, allezja dat het er niet über gedateerd uit ziet. Op die paar quirks na dan (centrale bestuurderszetel, knullige grille en koplampen). Je herkent er ook wel wat E46/E39/E38 designtaal in, en laat die Heilige Drievuldigheid nu net de tand des tijds zeer goed doorstaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Maxime S zei:

Iemand een idee wat een originele 18" set E46 M3 wielen met (winter) band nog mogen kosten?

 

 

Styling 164 bedoel je? Ik heb zo’n set liggen met nog goeie banden. Mocht je interesse hebben, stuur maar PM. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid