Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Evident, die waren Alpina-importeur voor Frankrijk voor een hele lange tijd.
Zijn nu nog altijd 1 van de weinige Alpina-verdelers voor Frankrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 20/9/2019 om 22:57, gTa zei:

Evident, die waren Alpina-importeur voor Frankrijk voor een hele lange tijd.
Zijn nu nog altijd 1 van de weinige Alpina-verdelers voor Frankrijk.

Klopt. 

Ik ben met die mensen eens uitgenodigd geweest door Bovensiepen op de Oktoberfest.
Hij vroeg of hij ook wijn kon krijgen in die tent :lolz: :facepalm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag aan de kenners hier: Ik zag onlangs een optie die op een BMW zat en vroeg me af wat die was: "S9AAA Outer Skin Protection"

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

Allez, ge kunt ook kiezen om uwen auto zonder te laten transporteren :)

Met dank voor de verheldering trouwens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-540-i-xdrive-touring-m-pack-open-d-benzine-blauw-03cb485e-585d-43a9-92c7-6a18f0ca2c94?cldtidx=4

Gooien ze daar aardig wat opties in die wagen, maar leder Dakota Schwarz met contraststiksels blau op de zetels...

Was anders wel iets dat mijn interesse kon wekken. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Soul zei:

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-540-i-xdrive-touring-m-pack-open-d-benzine-blauw-03cb485e-585d-43a9-92c7-6a18f0ca2c94?cldtidx=4

Gooien ze daar aardig wat opties in die wagen, maar leder Dakota Schwarz met contraststiksels blau op de zetels...

Was anders wel iets dat mijn interesse kon wekken. :inlove:

Niks mis met die config, vind ik? Interieur past bijzonder goed bij zo'n hard sportief blauw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Soul said:

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-540-i-xdrive-touring-m-pack-open-d-benzine-blauw-03cb485e-585d-43a9-92c7-6a18f0ca2c94?cldtidx=4

Gooien ze daar aardig wat opties in die wagen, maar leder Dakota Schwarz met contraststiksels blau op de zetels...

Was anders wel iets dat mijn interesse kon wekken. :inlove:

Heb 540i paar weken als gewone berline gehad en dan als i xDrive Touring. In 2WD berline was die super aangenaam. in xDrive touring trapte hij veel meer op zijn adem. je moest hem veel meer in de toeren jagen om er beweging in te krijgen en dan nog was de sensatie steeds veel meer afgevlakt. Gezien je uit een 525i 2WD komt, zou ik eerder in de richting van 2wd berline 540i kijken. (just a thought) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, gTa zei:

Niks mis met die config, vind ik? Interieur past bijzonder goed bij zo'n hard sportief blauw. 

Klopt ! Totaal niks mis mee, zit zelfs warmpjes in de optie, maar dan had ik wel beter leder verwacht dan Dakota.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, The Swede zei:

Heb 540i paar weken als gewone berline gehad en dan als i xDrive Touring. In 2WD berline was die super aangenaam. in xDrive touring trapte hij veel meer op zijn adem. je moest hem veel meer in de toeren jagen om er beweging in te krijgen en dan nog was de sensatie steeds veel meer afgevlakt. Gezien je uit een 525i 2WD komt, zou ik eerder in de richting van 2wd berline 540i kijken. (just a thought) 

Mijn 435i ix ook xDrive en die paardjes manifesteren zich toch lekker hoor. Het gevoel van op de adem trappen is daar alleen maar in de eco stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Soul said:

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-540-i-xdrive-touring-m-pack-open-d-benzine-blauw-03cb485e-585d-43a9-92c7-6a18f0ca2c94?cldtidx=4

Gooien ze daar aardig wat opties in die wagen, maar leder Dakota Schwarz met contraststiksels blau op de zetels...

Was anders wel iets dat mijn interesse kon wekken. :inlove:

Je kunt een 540i voor midden 40k halen in DE. Wat zou je 67k betalen voor dit. Gestoord. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Soul said:

Mijn 435i ix ook xDrive en die paardjes manifesteren zich toch lekker hoor. Het gevoel van op de adem trappen is daar alleen maar in de eco stand.

Dat betwijfel ik niet. Een 435 ix gaat wel een stuk lichter zijn dan een 540 ix Touring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Timo zei:

Je kunt een 540i voor midden 40k halen in DE. Wat zou je 67k betalen voor dit. Gestoord. 

Ik heb 1 slechte ervaring achter de rug met het kopen van een wagen in een niet-officiële garage. Never again. Als ik dan wat meer moet betalen, dan neem ik dat er wel bij.

Trouwens op die 540i uit DE, zitten daar ook al deze opties op ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid