Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Vraagje aan de bmw verkopers.

Hoe valt de verkoop mee van de nieuwe 3 en 4 (met hun grote muil) ?

Valt de verkoop wat tegen of leveren ze gewoon nog heel traag uit? Want ik zie af en toe wel eentje rijden, maar niet in grote aantallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3 Reeks heeft geen grote nieren he. Wagen bestaat al bijna 3 jaar, rijdt al echt veel rond hoor. 

4 Reeks bestaat enkel nog maar in Coupé en Cabrio, niet meteen de modellen die je in BE veel zal zien rijden. Zeker de Coupé niet. Aan de verkoopcijfers van de i4 te zien, zal je ze volgend jaar wel héél veel te zien krijgen. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Tommie zei:

De 3 Reeks heeft geen grote nieren he. Wagen bestaat al bijna 3 jaar, rijdt al echt veel rond hoor. 

4 Reeks bestaat enkel nog maar in Coupé en Cabrio, niet meteen de modellen die je in BE veel zal zien rijden. Zeker de Coupé niet. Aan de verkoopcijfers van de i4 te zien, zal je ze volgend wel héél veel te zien krijgen. :D 

Ik verwarde het een beetje, omdat de M3 wel de grote nieren had.  De 4, coupé, cabrio heb ik al zien rijden. Maar de verkoop gaat dus wel vlotjes, tov, al de "negatieve" commentaar?

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Waauw dit. Doet denken aan de E28 die 'k nog gaan bekijken ben in 't Antwerpse ... had @Sega die dan uiteindelijk niet gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ben ik vroeger op Mobile ook nog tegengekomen. Blijkbaar zou er vroeger een of andere company car policy geweest zijn in DE die het verbood om leder te nemen of zoiets. 

Vind het wel epic tbh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/11/2021 om 20:17, William Blake zei:

Zalige info

 

Extra leuk om daarna deze te zien:

Als je hoort dat de designer van bij Audi kwam (Audi 100 en 200 en zo), dan valt meteen op hoe hard bovenstaande thumbnail Audi schreeuwt :D 

Ook leuk ergens middenin 't filmpje die testauto in Ford Granada looks :lol: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@BMW boys:

https://shop.bmw.be/be-nl/accessoires/interieur/travel-en-comfort/bmw-universele-tablethouder-voor-tablets-met-safety-case

is dit het beste dat je kan kopen als houder voor tablets in een X3?
de Ipads laden niet op met zo'n ding? 

edit: ik bedoel eigenlijk vooral: zijn er alternatieven die even goed zijn maar mogelijks minder kosten? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Maxime S zei:

@BMW boys:

https://shop.bmw.be/be-nl/accessoires/interieur/travel-en-comfort/bmw-universele-tablethouder-voor-tablets-met-safety-case

is dit het beste dat je kan kopen als houder voor tablets in een X3?
de Ipads laden niet op met zo'n ding? 

edit: ik bedoel eigenlijk vooral: zijn er alternatieven die even goed zijn maar mogelijks minder kosten? 

 

Wij hebben deze nu al een jaar of twee. Zeer tevreden van.

 

https://www.coolblue.be/nl/product/471302/vogel-s-tms-1020-tablet-car-pack.html?cmt=c_a%2Ccid_8783990100%2Caid_89302631515%2Ctid_aud-933144999257%3Apla-302884899580%2Cgn_g%2Cd_c&gclid=CjwKCAiAnO2MBhApEiwA8q0HYQVlWfsv-VMbqe2mgIWAh1_Jj92yAz3aR0dai9o9iYCLinqePq7zixoC5I0QAvD_BwE

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Klopt het dat je de '5 enkel nog maar in std-uitvoering kan krijgen (en met optioneel M Sport Pack) en niet meer in Luxury uitvoering of in M Sport uitvoering?
Of is 't de Car Configurator die kapot is?

Edit: en de X5 ook enkel maar in basisuitvoering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, gTa zei:

Klopt het dat je de '5 enkel nog maar in std-uitvoering kan krijgen (en met optioneel M Sport Pack) en niet meer in Luxury uitvoering of in M Sport uitvoering?
Of is 't de Car Configurator die kapot is?

Edit: en de X5 ook enkel maar in basisuitvoering?

Dat was bij de X1 ook gisteren. Maar als je dan een "M-kleur" kiest dan wordt het wel ineens een M pack auto.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, kefkie zei:

Dat was bij de X1 ook gisteren. Maar als je dan een "M-kleur" kiest dan wordt het wel ineens een M pack auto.

 

Yep, zag ik, schreef ik ook. Gek.

De Duitse config vermeldt wel nog verschillende uitvoering, dus 't zal de Belgische zijn die stuk is. (Zijn wel gebaseerd op hetzelfde systeem en server, lijkt me, maar de invulling is anders en kan dus wel/niet mank lopen afhankelijk van de nationale uitvoering).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De staat van dat ding, miljaaaar ❤️ 

Stiekem vind ik hem op steelies wel cuter.
De 15" BBS blijven natuurlijk awesome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid