Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

[mention]gTa [/mention] in mijn topic van de X5 staan de issues die ik had op 195k maar [mention]vince522 [/mention]antwoordde geen issues op 260k bij hem. Just 2 examples.
Zeg het maar omdat je doorgaans ook tot boven de 200k met je wagens rijdt. Hier komt dan nog het gegeven 40e bij.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, rouquin zei:

[mention]gTa [/mention] in mijn topic van de X5 staan de issues die ik had op 195k maar [mention]vince522 [/mention]antwoordde geen issues op 260k bij hem. Just 2 examples.
Zeg het maar omdat je doorgaans ook tot boven de 200k met je wagens rijdt. Hier komt dan nog het gegeven 40e bij.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Maar de jouwe was een 30d, correct?

't Is een keuze, hé. Als ik dat bekijk, kosten mijn "ouwe" ketels in kostprijs per gereden km niet meer dan de ketels die gekocht worden met weinig km op de klok en over dezelfde tijdspanne ongeveer dezelfde afstand gereden worden. Alleen het initieel ingelegde bedrag is duidelijk lager.

Nog geen grote malheuren tegengekomen (zelf) met tweedehandsauto's die al goed gebold hadden, wel de eerder "normale" zaken (luchtbalgen, kapotte kabelbomen kofferklep, onderhoud ZF, aircocompressor, enz.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Van de huidige generatie geniet de GLE mijn voorkeur, zuiver qua exterieurlooks gesproken dan.

Idem, hier in de buurt rijdt echt een heel mooi exemplaar. Staat ook gewoon heel mooi op zijn poten. De X5 vind ik nog wel meevallen, maar aangezien je bijna op elke hoek van de straat dezelfde ziet staan begin ik die al beu te geraken. Nog maar zelden een mooie config tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de jouwe was een 30d, correct?
't Is een keuze, hé. Als ik dat bekijk, kosten mijn "ouwe" ketels in kostprijs per gereden km niet meer dan de ketels die gekocht worden met weinig km op de klok en over dezelfde tijdspanne ongeveer dezelfde afstand gereden worden. Alleen het initieel ingelegde bedrag is duidelijk lager.
Nog geen grote malheuren tegengekomen (zelf) met tweedehandsauto's die al goed gebold hadden, wel de eerder "normale" zaken (luchtbalgen, kapotte kabelbomen kofferklep, onderhoud ZF, aircocompressor, enz.).

40d. Daarom zette il erbij dat het specifieke gegeven van 40e met km’s erbij komt.
Is idd een keuze en heb nog nooit spijt gehad van de approach, die dezelfde is als jij. Good luck. Reed heel graag mijn lange afstanden met de X5.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, gTa zei:

Kleurencombinatie ❤️

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=311437327&colors=BLUE&colors=GREY&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=HYBRID&interiorColors=BEIGE&interiorColors=BROWN&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxFirstRegistrationDate=2019-12-31&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&action=topInCategory&searchId=3ff7de85-60ae-861b-f86f-e1a30d09beac

Ik heb daar nooit mee gereden, wel met een '7 40e en met een huidige X5 40e.
Wat is jullie mening over hoe dat rijdt, @Tommie en @Phil en @Asserti en @Stancke en @RRD e.a.?

Ik lees erg vaak "niet kopen als privé persoon, zeker geen 2e handse". Correct?

 

Klasgenootje van Elliott z'n pa rijdt met zo-eentje, een zalig mooie non-M-Pack'er, maar zo'n versie met full exterieur in kleur (ben naam ff kwijt), met full Individual nappa, ... we waren aan de praat deze middag bij 't afhalen van onze spruiten en toen ik 'm zei dat ik m'n '5 had weggedaan "voor misschien iets anders maar ik weet nog niet wat" polste-ie of ik interesse had. :D

Miljard zeg. Multi tagging “comme un grand” :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Maverick zei:

Geen commentaar :D 

Heh, heb ik wat gemist?

3 uren geleden, Polygoon zei:

Miljard zeg. Multi tagging “comme un grand” :D 

Al sinds mijn nieuwe computer tag ik multi alsof ze voor mezelf zouden zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Monterey Jack zei:

Een GLE eigenaar die toch liever een X5 had

Ja, met exterieurlooks loop je niet ver, natuurlijk.

Daar heeft BMW 't goed gezien, met die 45e-motorisatie.
Niet de meest emotionele zescilinder, maar toch een zescilinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat moeite met de cijfers te interpreteren. Is dit x1000 wereldwijd? Of enkel België? Slechts 16 Alfa's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Hazen zei:

Ik heb wat moeite met de cijfers te interpreteren. Is dit x1000 wereldwijd? Of enkel België? Slechts 16 Alfa's?

Neenee, dit is enkel België.  April. En een YTD vergelijk met '20.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Alfa Romeo :lolz: 

Stap ik gisterenavond nog de Alfa Romeo garage in Roeselare binnen om een offerte te vragen voor een nieuwe Guilia. Kon precies niet snel genoeg gaan en heeft er zich op een kwartier vanaf gemaakt, ik kon precies niet rap genoeg buiten zijn (was 17u15 wanneer ik binnen stapte). In het gesprek haalde ik ook nog even op dat het waarschijnlijk een heel moeilijke periode was om auto's te verkopen wat hij volmondig bevestigde..

Je zou je afvragen waarom Alfa Romeo maar 16 auto's heeft verzet. Vorige week was mijn contact bij Alfa Romeo in Kortrijk overigens geen haar beter. Ik begrijp dat de zin om een Alfa te kopen na 2 dergelijke ervaringen wel over kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 jaar geleden ben ik bij de locale fiat/alfa dealer wandelen gestuurd toen ik om een offerte ging voor een Ducato. De zaakvoerder was alleen maar kon geen prijsofferte maken. “Die boeken heb ik nog niet” 

 

W T F 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid