Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Just now, Challazer said:

Kan volgens mij wel ergens in de idrive. 

En dat is dan niet gedocumenteerd?

Zou me niks verbazen dat dat niet meer kan omdat je nu die Display Key hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

En dat is dan niet gedocumenteerd?

Zou me niks verbazen dat dat niet meer kan omdat je nu die Display Key hebt.

Bij instellingen en dan sleutel. Kan je inderdaad aanpassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens die geotagging gevonden. Ik zat op dit scherm:

 

image.jpeg

 

Maar het is dus op dit scherm te doen. Ik wist niet dat dat bestond. Dacht dat die knop enkel voor de drive recorder was :D 

IMG_3409.JPG

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

Gebruik je die? Ik vind het zo onnozel van met die "smartphone" rond te lopen in mijn zak als je comforttoegang hebt. Ding ligt al van dag 1 in de kast.

Soms. Gebruik 'm altijd om van binnen (thuis) de standverwarming te activeren (heb geen goeie ervaringen met de BMW app ... 3/4 van de keren duurt het eeeeeuwen eer de app het commando aan de auto heeft doorgegeven en dan is 't nog altijd bijna "communicatiefout" of "time-out" of whatnot). Niet zo vaak als sleutel, nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Soms. Gebruik 'm altijd om van binnen (thuis) de standverwarming te activeren (heb geen goeie ervaringen met de BMW app ... 3/4 van de keren duurt het eeeeeuwen eer de app het commando aan de auto heeft doorgegeven en dan is 't nog altijd bijna "communicatiefout" of "time-out" of whatnot). Niet zo vaak als sleutel, nee.

Vroeger wel, met BMW Connected. Maar de myBMW app nu werkt toch quasi 99% foutloos in mijn ervaring. Gezien ik EV rij, gebruik ik makkelijk 5-6 keer per dag dat commando om op te warmen of af te koelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tommie zei:

Vroeger wel, met BMW Connected. Maar de myBMW app nu werkt toch quasi 99% foutloos in mijn ervaring. Gezien ik EV rij, gebruik ik makkelijk 5-6 keer per dag dat commando om op te warmen of af te koelen.

Zou nog 'es tegoei moeten zien welke apps ik nu heb. M'n M140i zegt in de app dat ik geen abonnement heb, maar op de website lees ik "lifetime abo" voor teen en tander. Maar op de website kan ik geen bijkomende zaken kopen (zoals een kaartupdate) door een resem foutmeldingen. Heb me al 2 keer laten opbellen door eoa IT-bozo van BMW Bornem en die zouden 't allebei oplossen maar nooit meer iets van gehoord. Met de '6 in 't begin dat we 'm hadden eens enkele keren geprobeerd via de laatste app (denk ik toch) de standverwarming aan te leggen maar 't commando kwam nooit door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Tommie said:

Vroeger wel, met BMW Connected. Maar de myBMW app nu werkt toch quasi 99% foutloos in mijn ervaring. Gezien ik EV rij, gebruik ik makkelijk 5-6 keer per dag dat commando om op te warmen of af te koelen.

Ik moet gTa toch gedeeltelijk bijtreden. Het is misschien niet zo dramatisch als hij voorstelt maar het is effectief zeer traag, en af en toe krijg je een fout dus je kan niet gewoon op die knop drukken en dan je gsm in je zak steken hopende dat het commando uitgevoerd zal worden. Je moet blijven kijken tot het afgerond is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ze hebben in de My BMW app ook weer ne schone gedaan ...

Nu heb je een widget (maar nog altijd niet op Apple Watch ...) waarmee je bv de standverwarming kan aanzetten.

Edoch: 

stel dat je vorige keer de standverwarming hebt aangezet. Die valt uit na een half uur. Maar de My BMW app update niet in de achtergrond de status van je auto. Nee dat doet die enkel als je de app opent. Dat spel denkt dus dat de standverwarming aan staat. Dan druk je op de knop in de widget om de standverwarming te starten 4 uur later, opent dat ding de app en het eerste dat je ziet is de vraag om te bevestigen om de standverwarming te stoppen :fp:

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/12/2022 om 18:03, saabi zei:

Volgens mij bestond de golf 3 gtd aanvankelijk wel met de 75 pk turbo diesel

 

Op 8/12/2022 om 20:13, gTa zei:

Het kan zeker, ik weet 't niet. 

Bestond zeker.

Mijn eerste wagen was een golf III gtd, met idd een 75pk turbodiesel erin.  Uitrusting liep gelijk met de gti, dus kuipzetels, de andere voorlichten, dakspoiler,...

Waar is de tijd dat je als snotaap van 19j, fier stond te wezen, toen de nonkels zich afvroegen van wie die zwarte golf was. ( ze reden zelf nog met gewone diesels... :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even mijn dilemma omtrent eventuele opvolger hier voorleggen. Graag jullie bedenkingen/opmerkingen. 

Momenteel een F31 330d lichte vracht die bijna afgeschreven is. Al bij al een fijne auto maar af en toe heimwee naar mijn vorige E90 318d die toch wat vinniger reed en leuker stuurde (hydrolische stuurbekrachtiging). 

Nu twijfel ik om terug te gaan naar een E91 335 met N55 motor (100 000km) (lichte vracht misschien niet meer mogelijk gezien binnenkort eerste kleintje op komst, hoewel mijn vriendin ook een wagen heeft). 

Vele mensen vinden de stap 'terug' naar het vorige model wat bizar maar toch speelt het in mijn gedachten. 

Andere optie zou een 330e zijn maar vind ik niet echt een stap vooruit op mijn 30d (denk ik)?
Aankoop als bedrijfswagen (zelfstandige)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/1/2023 om 15:34, tuscani zei:

 

Bestond zeker.

Mijn eerste wagen was een golf III gtd, met idd een 75pk turbodiesel erin.  Uitrusting liep gelijk met de gti, dus kuipzetels, de andere voorlichten, dakspoiler,...

Waar is de tijd dat je als snotaap van 19j, fier stond te wezen, toen de nonkels zich afvroegen van wie die zwarte golf was. ( ze reden zelf nog met gewone diesels... :D )

Mijn denk 4de of 5de wagen was toch een GTI wi😃

1ste diesel die ik heb gekocht was een VW Bora TDI. 

20190110_221653.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo herkenbaar die stickers 😅

En de nummerplaat scheef en kramikkig gemonteerd omdat de reflecterende band in de plaats zit. Zalige tijden 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Denniske zei:

Wat moet dat kosten? :D

Moet ik nog eens bekijken, maar ik denk dat ik hem pas vanaf september boekhoudkundig mag verkopen, moet eens opzoeken.

Ik heb hem sinds 9/2018 

.Bild #10344893 - Touristenfahrten Nürburgring Nordschleife (23.08.2020)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/1/2023 om 18:14, OlivierV zei:

maar ik denk dat ik hem pas vanaf september boekhoudkundig mag verkopen, moet eens opzoeken.

Dat mag altijd vroeger he, 't is niet dat dat verboden is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/1/2023 om 19:53, toere zei:

Mijn denk 4de of 5de wagen was toch een GTI wi😃

1ste diesel die ik heb gekocht was een VW Bora TDI. 

20190110_221653.jpg

 

Op 17/1/2023 om 19:57, tuscani zei:

Zo herkenbaar die stickers 😅

En de nummerplaat scheef en kramikkig gemonteerd omdat de reflecterende band in de plaats zit. Zalige tijden 

Jij hebt het over de scheve nummerplaat.  Kijk eens naar dat rechtervoorwiel...   Camber galore !

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid