Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, bt. zei:

Los van het feit dat medewerking van uw dealer in deze een vereiste lijkt en het dus zonder hen vermoedelijk sowieso niet lukt (?), moet dat volgens mij perfect mogelijk zijn met Oostenrijkse transitplaten bijvoorbeeld.

Een X5 wordt weliswaar nog steeds in US gebouwd, vermoed ik? Dan zouden ze die dus ook specifiek naar München moeten shippen ipv naar hier he…

Ja inderdaad. heb ook al gedacht aan het feit dat die van de US komt en die dan nog nr munchen moet ipv Zeebrugge (??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spoiler
Spoiler

 

 

De lokale BMW dealer had hier vorige zomer een verjaardag te vieren en ze hadden wat collectiestukken boven gehaald:

 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

aangepast door anders
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lokale dealer mag je gerust vermelden hoor @anders. 😉 BMW Patrick Smets, en we vierden 50 jaar BMW Motorsport en 25 jaar BMW Patrick Smets.

Voor alle duidelijkheid, dat zijn - buiten de Z8 en de oranje 2002 - allemaal wagens van klanten en zelfs forummers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tommie zei:

Die lokale dealer mag je gerust vermelden hoor @anders. 😉 BMW Patrick Smets, en we vierden 50 jaar BMW Motorsport en 25 jaar BMW Patrick Smets.

Voor alle duidelijkheid, dat zijn - buiten de Z8 en de oranje 2002 - allemaal wagens van klanten en zelfs forummers. 

Klopt inderdaad. Ik vond het in elk geval heel tof :D Vooral M1 is toch eentje die je zelden/nooit tegen komt.

Is de groene M3 ondertussen verkocht? Mooie kleur!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Styling 825?

Lijken er veel op ja, maar volgens de advertentie is dit 19 * 9 inch achter en 19 * 8 inch voor. Vrees een beetje voor een namaakvelg van de 825

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, krikke zei:

Vraagje: is de sleutel van een f36 of recenter nog steeds zelfopladend via inductie of moet je die batterijen om de zoveel tijd vervangen?

Tuut tijd is om; afhankelijk of je comfort acces hebt of niet, zonder is met een oplaadbare accu en met is met batterijen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/3/2023 om 19:21, krikke zei:

Tuut tijd is om; afhankelijk of je comfort acces hebt of niet, zonder is met een oplaadbare accu en met is met batterijen

Waar moet de sleutel dan liggen om opgeladen te worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid