Ga naar inhoud

AUDI lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...

Mooi kleurtje voor een q5, ook hybride, maar wel vreemd dat hij een zwart rooster heeft en dan chroom aan de zijruiten. Volledig zonder chroom zal mooier geweest zijn, want enkel vooraan zicht was ferm. 

20200224_093105.thumb.jpg.24949d8718c851ad79c302c7966e110b.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij oogt dat zwart (daltonisme) en 't ziet er vooral een saaie auto uit met die kleine wielen.

De oplossing met de zwart/koetswerkkleur roosteromranding, met wél nog wat chroomlamellen in z'n neus en de chroom raamomlijsting opzij vind ik net top.
Alles zwart is meteen weer zo ... tsjah ... en die volledig chroom neus is me écht te. Nu wordt die extreme muil visueel wat teruggedrongen, zonder meteen voor de all black look te moeten gaan.

Los van kleur (buiten en binnen) en saaie/kleine velgjes: leuke uitvoering. Moet een dikke velg op en een interieur dat contrasteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

velgen zijn idd te klein, 't ging vooral over de buitenkleur. beetje british racinggreen genre de engelse merken. heel mooi vond ik.

en potverdekke een zwarte rooster mocht ik hier op het forum niet nemen, wegens te raar en maroef achtig met het chroom opzij. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gigantische radiatorroosters zijn toch meestal niet om aan te zien? Hoe minder dat opvalt, hoe beter.

Kijk maar naar de Tesla Model S. Hoeveel knapper is die niet geworden met z'n facelift, als z'n (deels fake?) luchthapper gewoon dichtgemetseld werd en hij een clean neuzeke kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste video waar ik mijne kleinen heb naar laten luisteren gisteren ... 😇

 

 

(Vrouw was nie bijster onder den indruk :lol: )

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi kleurtje voor een q5, ook hybride, maar wel vreemd dat hij een zwart rooster heeft en dan chroom aan de zijruiten. Volledig zonder chroom zal mooier geweest zijn, want enkel vooraan zicht was ferm. 
20200224_093105.thumb.jpg.24949d8718c851ad79c302c7966e110b.jpg
Hem tegengekomen in Gijzegem richting de garage, zalig kleur.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/24/2020 at 9:48 PM, tuscani said:

Mooi kleurtje voor een q5, ook hybride, maar wel vreemd dat hij een zwart rooster heeft en dan chroom aan de zijruiten. Volledig zonder chroom zal mooier geweest zijn, want enkel vooraan zicht was ferm. 

20200224_093105.thumb.jpg.24949d8718c851ad79c302c7966e110b.jpg

Ik vind een beetje chroom stijlvoller. Alles weg, geeft altijd de indruk dat je gewoon een modeverschijnsel volgt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, The Swede said:

Ik vind een beetje chroom stijlvoller. Alles weg, geeft altijd de indruk dat je gewoon een modeverschijnsel volgt.

Of dat je geen geld had om de niet-basisversie te kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, Marvin said:

Of dat je geen geld had om de niet-basisversie te kopen. 

Elke maroef rijdt met zwarte niertjes, matte lak en ontchroomde dingen rond...

Trouwens, zet jij opties op je auto om aan de anderen te laten zien hoeveel geld je hebt? 🤨

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geneva Motor Show Cancelled: 2020 Audi A3 Debut to be Delayed

a192637_medium.jpg

https://www.quattrodaily.com/geneva-motor-show-cancelled-2020-audi-a3-debut-to-be-delayed/

The 2020 Audi A3 was set to debut in Geneva but that’s obviously not going to happen now. As of right now, there’s no word on whether or not the A3 debut will be delayed or if Audi will do a virtual debut on the same date. BMW was set to debut its i4 Concept in Geneva but is doing a virtual debut on the same date as the Motor Show.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, JanC said:

Heerlijk met die nummerplaten/velgen...

Blijft mijn nummer 1 droomwagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 miljoen aangedreven wielen: 40 jaar quattro

800_hi140013-large.jpg?w=744&ssl=1

Het quattro-tijdperk begon precies 40 jaar geleden met de introductie van de Audi quattro, die tot 1991 in het gamma bleef en in de tussentijd steeds verder werd verfijnd. Zo werd het handmatig bediende sperdifferentieel in 1986 vervangen door een Torsen-differentieel dat variabele aandrijfkrachtverdeling mogelijk maakte. In 1984 verscheen de exclusieve en nog sportievere Sport quattro met 225 kW/306 pk. In 1995 maakte de eerste Audi TDI (turbodiesel) met quattro zijn opwachting en in 1999 kregen de compacte A3 en TT de beschikking over quattro-technologie. In 2005 deed een centraal differentieel met a-symmetrische, dynamische aandrijfkrachtverdeling zijn intrede. In 2007 kreeg de R8 de beschikking over een visco-koppeling op de vooras. Een jaar later werd het sportdifferentieel geïntroduceerd. quattro met ultra-technologie verscheen in 2016.

https://www.audiblog.nl/2020/03/42-miljoen-aangedreven-wielen-40-jaar-quattro/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de A3 en TT over de “quattro technologie” kon beschikken vanaf 1999, is wel een leuke marketingleugen. De A3 en TT kregen nl het nepsysteem van VW en niet de permanente 4WD die de quattro was/is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid