Ga naar inhoud

AUDI lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Waar verstopt Audi de slotbout, de bout om de anti-diefstal wieldoppen te kunnen losdraaien ?

De klem om de plastiek doppen los te trekken en wat andere items heb ik gevonden, maar geen slotbout...

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Soul zei:

Waar verstopt Audi de slotbout, de bout om de anti-diefstal wieldoppen te kunnen losdraaien ?

De klem om de plastiek doppen los te trekken en wat andere items heb ik gevonden, maar geen slotbout...

Zou daar moeten bijzitten in die voorgevormde mousse. Kan uiteraard ook zijn dat ze hem kwijt waren

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Soul zei:

Gene mousse gezien. 

In mijn ouders hun Q3 onder de koffer’plaat’. Zit rechtop in zo’n uitsparing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n ruimte heb ik ook gevonden, het formaat voor zo'n bout en tegelijkertijd doet die vorm dienst al steun voor de plaat die ligt boven de batterij en drgl en de vloer van de koffer vormt... 

Empty...

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Soul zei:

Zo'n ruimte heb ik ook gevonden, het formaat voor zo'n bout en tegelijkertijd doet die vorm dienst al steun voor de plaat die ligt boven de batterij en drgl en de vloer van de koffer vormt... 

Empty...

Dan mag je terug naar de dealer 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2020 om 23:17, dragonfly zei:

Dan mag je terug naar de dealer 🙂 

Op 3 wielen, want die platte band kan je niet veranderen. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, The Swede zei:

Hier ben ik toch nie zeker van. Dat groen is bijna kaki 😱

r3DD29689-1B52-4F9B-9B4D-D8346CBE1584.jpeg

Staat de RS5 beter dan de RS4 imho. Sonoma heeft ook wel wat zon nodig om tot zijn recht te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bouncing Bullet said:

Staat de RS5 beter dan de RS4 imho. Sonoma heeft ook wel wat zon nodig om tot zijn recht te komen.

Zürich is deze tijd van het jaar niet de zonnigste plek 😁.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heerlijk interieur, enorm fan van. Naar huidige maatstaven is dat extreem minimalistisch. What's not to love :inlove: 

Vriend van me rijdt een TT (coupé wel), nog maar één keer in meegereden (kort) maar wat meteen opviel is hoe opgeruimd dat interieur is, hoe weinig dat afleidt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook geweldige fan van. Design gecombineerd met de afwerkingskwaliteit die we kennen van Audi, heerlijk.
Al geef ik toe dat ik vaker naar het scherm in het midden kijk dan naar die virtuele cockpit, maar als je geen keuze hebt zal dat wel snel wennen. :D
't Is geen interieur dat ze kunnen verbrodden door de MMi-knop te elimineren en voor touchscreens te gaan, da's ook iets waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk inderdaad, amai. Het gebrek aan zo’n mega tablet is een verfrissing, zalig. Dat bruin stuurke zou ik niet hoeven, maar voor de rest :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest dat interieur nu uitkomen zou ik nog steeds vinden dat dit een knap en vernieuwend interieur is, en het is nu toch al 4-5 (?) jaar oud. Zeer tijdloos en zijn tijd ver vooruit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al heel wat kilometers gesleten in een TT, zowel in de coupé als de cabrio. Blijft één van mijn favoriete interieurs van de afgelopen 15 jaar in de "redelijke" prijsklasse.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, gTa zei:

Heerlijk interieur, enorm fan van. Naar huidige maatstaven is dat extreem minimalistisch. What's not to love :inlove: 

Eigenlijk is het nog iets straffer dan minimalistisch, zie bijvoorbeeld het stiksel van de zetels, ook de zit en de rug, da's een zekere stijl dit dat minimalistische toch een zekere warmte geeft.

 

16 minuten geleden, Jenkins zei:

Heerlijk inderdaad, amai. Het gebrek aan zo’n mega tablet is een verfrissing, zalig. Dat bruin stuurke zou ik niet hoeven, maar voor de rest :inlove: 

Awel, da stuurke, ik zou niet neen zeggen, helemaal niet zelfs. Het kan. Het past. Het is misschien wel iets te opvallend, maar voor mij kan het best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Soul zei:

Eigenlijk is het nog iets straffer dan minimalistisch, zie bijvoorbeeld het stiksel van de zetels, ook de zit en de rug, da's een zekere stijl dit dat minimalistische toch een zekere warmte geeft.

Juste. Had het eigenlijk vnl. over het dashboard dat minimalistisch is. Dat interieur is dat niet echt, neen. Door kleur en die details die je opsomt inderdaad knap en best warm gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wel nog nooit zo'n serieuze lock gezien op sturende achterwielen (road cars). De 90ish Honda coupé had 't meeste lock van allemaal, dacht ik, maar dat was bijlange zoveel niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote hoek zal misschien marketing-technisch te verklaren zijn voor een concept car🙂

Wel opvallend hoe moderne wagens voor een stuk naar het beeld van deze auto evolueren: 4WD, 4WS en turbo-motoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/4/2020 om 23:16, gTa zei:

Wel nog nooit zo'n serieuze lock gezien op sturende achterwielen (road cars). De 90ish Honda coupé had 't meeste lock van allemaal, dacht ik, maar dat was bijlange zoveel niet.

De prelude 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid